مطالب مربوط به دیتیل اجرای نمای خشک شما احتمالا در نظر گرفتهدرباره} نبوده‌اید. و در واقع باید

مواردی مثل عایق بودن آن و مقاومت و استحکام آن در مقابل شکستن و جلوگیری از ورود اشعه های مضر را در بر بگیرد. از این ویژگی ها می توان به مقاومت بالا و استحکام زیاد نمای سنگی اشاره نمود. در انجام این نوع از نما باید کیفیت شیشه های که در طراحی نما مورد استفاده قرار می گیرد ارزیابی شود. چرا که درون کافی شاپ و نیازهای آن برای جلب نظر افراد بسیار متفاوت از درون یک ساختمان مسکونی و نیازهای آن بوده و همین نکته سبب می شود تا نمای آن ها را با توجه به همین موارد طراحی کنیم تا هم کارفرما و هم افرادی که از این ساختمان ها استفاده می کنند و به آن نیاز پیدا می کنند رضایتشان جلب شود . این شرکت با بیش از ۱۰ سال سابقه فعالیت در زمینه طراحی و اجرای مجتمع های مسکونی، اداری، تجاری و طراحی ویلا، دکوراسیون داخلی، محوطه سازی و مرمت و بازسازی با برخورداری از پشتوانه تجارب علمیو اجرایی خود و بهره گیری از مهندسین جوان مجرب توانسته در طراحی و اجرای بسیاری از پروژه ها ایفای نقش کند. تیم ویکی طراح دارای بهترین متخصص ها در زمینه طراحی، نظارت و اجرای تمامی عملیات های ساختمانی است که این امر باعث شده تا پروژه های شما عزیران را در مناطق مختلف کشور و همچنین پروژه های بین المللی انجام دهد.

چگونه نمای ساختمان را آنلاین پیدا کنیم

در ادامه چند نمونه زیبا و جدید از انواع نمای ساختمان را ملاحظه می فرمایید که هر یک از این تصاویر می تواند ایده مناسبی برای ساختمان شما باشد. همچنین نقشه های فاز ۲ پروژه ها را به کامل ترین شکل ممکن به کارفرمای خود ارائه کند که همین امر این مجموعه را از دیگر مجموعه ها متمایز می سازد. از این رو نمای کامپوزیت ساختمانی را میتوان به انواع نمای کامپوزیت پنل معمولی، نانو، رنگی، ضد باکتری، ضد آتش و نمای کامپوزیت طرح چوب تقسیم کرد. فولاد ضد زنگ و مقاطع فولادی توخالی اغلب در ترکیب با شیشه استفاده میشوند. استیل گالوانیزه به صورت ورق قابل استفاده می باشد و در صورت ترکیب آن با سایر متریال ها همانند چوب می تواند باعث ایجاد ظاهری شیک و متفاوت شود. این نما به علت ویژگی های خاصی که آن را منحصر به فرد نموده است تنوع رنگی گسترده و متفاوت آن بوده و وزن بسیار کم این متریال از دیگر ویژگی ها به حساب می آید.

تعداد پیچی که میخواهد بکار رود.

این متریال بسیار شیک و زیبا می تواند ظاهر نما را تا حدی متفاوت و جذاب نشان دهد. بنابراین، این کار باعث میشه حس طبیعت، بیشتر تداعی بشه و خانه کاملا شیک و زیبا بنظر برسه. و ممکن است که بتن پشت سنگ مستحکم بوده و با یک پیچ سنگ بیشتر بخوانید کاملا مهار شود. یکی دیگر مواردی که در انتخاب طرح مناسب برای طراحی نما مدرن ،موثر است؛ مسئله بودجهای است که کارفرما برای اجرای کار در نظر گرفته است. در نتیجه می توان گفت که بدیهی است که کیفیت آن روی ارزش ساختمان تاثیر می گذارد . تعداد پیچی که میخواهد بکار رود. پنجره ها جزو آن دسته از عناصر به شمار می روند که در طراحی نما، نقش ایجاد کننده شفافیت را بر عهده دارند و به تناسب تعداد و وسعت روزنه های موجود، از صلبیت بنا می کاهند. یکی از قدیمی ترین متریال های مورد استفاده در اجرای نما، نمای آجری است. امروزه پیشرفت فناوری و استفاده از آن در عرصه های مختلف، کار برای سازندگان ساختمان ها آسان تر شده است.

امروزه با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته موجود می توان چوب را در برابر شرایط آب و هوایی گوناگون مقاوم ساخت و به همین خاطر نگرانی های استفاده از این متریال در طراحی نما از بین رفته است. نمای ساختمان تصویر ظاهری و منظره خارجی هر ساختمان می باشد طراحی نما یکی از موارد مهمی است که امروزه مورد استقبال و توجه معماران مختلفی قرار گرفته است. معمولاً کامپوزیتهایی که در قسمت نمای بیرونی ساختمانها مورد استفاده قرار میگیرند، از دو لایه آلومینیوم تشکیل شدهاند که هسته مرکزی آنها را یک ماده پر کننده از جنس پلاستیک یا ماده معدنی تشکیل داده است. یکی از مزایای نمای سیمانی آپارتمانی و یا ساختمانی، مقاوم بودن آن در برابر شرایط متنوع آب و هوایی همانند بارون، باد، برف، یخبندان و غیره است و البته لازم به ذکر است که باتوجهبه مواد تشکیل دهنده نمای سیمانی، مزیت جذاب آن این است که به مرور زمان نسبت به موقعیت آب و هوایی مقاومتر خواهند شد. این مجموعه در تلاش است تا در سریع ترین زمان ممکن خدمات خود را به مخاطبین عزیز ارائه دهد. Art ic​le was created wi th the help of behsaznama Conte᠎nt Gener ator  DE MO .

دیدگاهتان را بنویسید