مطالب مربوط به مزایای نمای خشک شما احتمالا در نظر گرفتهدرباره} نبوده‌اید. و واقعا باید

ما؛ معماران متخصص طراحی نما؛ در گروه مهندسین مشاور چینه ایوان پردیس بر این باوریم که طراحی نما، از بخش های چالش برانگیز و دشوار معماری یک ویلا یا ساختمان است و برای انتخاب یک نمای زیبا و جذاب به فاکتورهای مختلفی باید توجه کرد. نماهای تماماً شیشه از دوران معماری مدرن به عنوان پوشش ساختمانها به کار میرفتند. امروزه در ساخت ساختمان های مدرن از شیشه های دوجداره یا سه جداره نشکن استفاده می شود که منجر به عدم هدر رفتن و اتلاف انرژی می گردد. کنیتکس رنگی است که از ترکیب الیاف های مصنوعی و اکسید تیتان و مواد دیگر به وجود می آید و ضد آب می باشد. استفاده از سرامیک یا سنگ در نمای ساختمان تفاوت های زیادی دارد. سرعت اجرا: نمای ساندویچ پانل بدلیل بهره گیری از شیوه نصب آسان و علم روز جهان توانسته تا حدود زیادی سرعت اجرای نما را به افزایش دهد. نمای سیمانی برای افرادی که بیشتر میخواهند صرفه جویی مالی انجام دهند، مناسب بوده و سرعت اجرای بالا، تهیه آسان نمای سیمانی و اینکه ریزشی ندارند و اغلب پوسته نمیدهند، از دیگر مزایای این نما است. از جمله معایب نمای سیمانی آن است که نمای سیمانی عایق حرارتی و برودتی بسیار ضعیفی دارد و ممکن است بعد از مدتی ترک برداشته و دوده و گرد و خاک جذب خواهد کرد.

انواع نمای خشک

بالا بودن قیمت آهن، یکی دیگر از دلایلی است که مردم به نمای P.V.C در سرتاسر دنیا رو آوردهاند. نمای آجری از انواع نمای ساختمان می باشد که با بکارگیری این نوع فضای ساختمان دلنشین خواهد شد و به دلیل دارا بودن ضریب انتقال حرارتی کم و پایین نقش مهم و پررنگی در ایجاد عایق حرارتی در یک سازه و ساختمان ایفا می کند. نمای ساختمان تا در زیبا نمودن جلوه شهر بسیار مهم است و به همین دلیل باید به شست و شوی نمای ساختمان و نگهداری از آن توجه ویژهای کرد. در گذشته استفاده از سنگ رواج بسیاری داشت و دلیل آن مقاوم تر بودن سنگ نسبت به کاشی ها و سرامیک های دست ساخته بشر بوده است. مقاومت بسیاری دارد. این سنگ تنوع زیادی در رنگ دارد كه مي توان با توجه به فرم و موقعيت نماي ساختماني، رنگ آن را انتخاب کرد. این سنگها در طرح و رنگ خویش دارای تنوع بسیار زیادی هستند و در برابر عوامل جوی، استقامت بالایی از خود نشان میدهند. نمای مینرال ترکیبی از سنگ های گرانیت و معدنی، سنگهای سفید و مرمر با پلاستر است و از مزایای آن با محیط زیست سازگار است در برابر آتش مقاوم است و تنوع زیادی دارد و از معایب نمای مینرال این است که در مقابل رطوبت مقاوم نیست.

نمای رومی بسیار جذاب است و سبکهای زیادی از این نوع سبک نما الهام گرفتهاند مانند سبکهای کلاسیک و نئوکلاسیک و … بنابراین گزینه ای است که سطح خوبی از راندمان را برای قیمت آن فراهم می کند، زیرا هیچ هزینه ای از یک سیستم چارچوبی حاصل نمی شود. بنابراین در انتخاب شرکت مجری پیچ رولپلاک نما دقت کافی را داشته باشد. بنابراین هرچه جذابتر طراحی شود، مخاطب را بیشتر و بهتر جذب میکند. ممکن است در آن ترک خوردگی و شکستگی ایجاد شود عایق صوتی ضعیفی است و گرد و غبار را جذب می کند. قابل ذکر است موارد مختلف و متعددی از جمله زیبایی، آرامش، مدرن بودن ساختمان، عایق حرارتی، عایق صوتی، و ایمنی و امنیت ساختمان را در برگرفته و شامل می گردد. در بسیاری از ساختمانهای مهم شهر، مجری نمای مدرن با الهام از نمونههای موجود در طبیعت و بهره بردن از متریال طبیعی در طراحی و اجرای نمای مدرن ساختمان، منظرهای چشمنواز برای شهرنشینان مهیا میکند. استفاده از آجر سنتی برای افرادی که علاقه بسیاری به سبک های سنتی در نمای ساختمان خود دارند بهترین گزینه است.

Po st was generat​ed with the ᠎help ᠎of behsaznama C on​te nt Gen᠎er at or᠎ D emoversion​!

بسیاری از ساختمانها را دیدهایم که صرفا در جهت زیباسازی نما از حجمهایی استفاده میکنند که موجب پرتی در فضای داخلی میشوند. نمای بایرامیکس را از ملاتی درست می کنند که شامل رزین های طبیعی و مصنوعی و سنگ دانه ها، رنگ و مواد دیگر است و دارای مزایایی از قبیل: شستشوی آسان، تنوع زیاد است. همچنین بهتر است بدانید سرامیک پرسلانی ، از انواع کاشی های سرامیکی بوده که نسبت به بقیه انواع آن از مقاومت بالایی برخوردار است. چرا که طول عمر بالایی را برای سازه به ارمغان آورده و در برابر نفوذ حشرات و آتش سوزی از مقاومت دو چندانی برخوردارند. نبود مقاومت پیوند در برابر ویژگیهای مذکور باعث ترک، گچی شدن، یا از دست رفتن چسبندگی و بالاخره کاهش طول عمر رنگ نما میشود. با بیان این مساله خیالتان از محکم بودن سنگ هایتان بیشتر بخوانید راحت می شود. باید بدانید که پیچ رولپلاک سنگ نما از واجب ترین کارهای پس از اتمام ساخت است. شرکت پیچ و رولپلاک سنگ نما با طناب راپل و بدون نیاز به داربست برای محکم کردن سنگ شل شده نما و هزینه و قیمت پیچ رولپلاک نما توسط شرکت پیچ و رولپلاک نما تهران به صورت تمام وقت و در همه ایام سال حتی روز های تعطیل به صورت کاملا حرفه ای و با تمام تجهیزات ارائه می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید