مقاله جدید پایین بودن سرامیک پرسلانی را نشان می دهد و چرا باید امروز اقدام کنید

چوب یکی از مصالح بسیار قدیمی در طراحی نما بوده است. پروفیل های آلومینیوم به دلیل داشتن ویژگی سبک وزن بودن به نسبت دیگر مصالح یکی از پر طرفدارترین نماهای ساختمانی محسوب میشوند ورقه های کامپوزیت بسیار سبک و با وزن حدود 8- 5 کیلوگرم در متر مربع است ، که در مقابل بقیه مصالح از قبیل سنگ ، شیشه و سیمان وزن کمتری را دارد. با اندکی تأمل درمی یابیم که اجرای نما به روش خشک می تواند تا ۵۰ درصد از زمان اجرا را کاهش دهد و حتی تأثیرات منفی دمای محیطی را به حدود صفر برساند و بخاطر عدم وجود ملات و روشهای سنتی با امکان فعال نمودن چندین جبهه کاری بطور همزمان در بخشهای بالادست و پایین کار بیش از پیش بر سرعت اجرا افزود و البته موارد دیگری مانند استفاده از اکیپ های آموزش دیده بجای نیروهای سنتی و غیر فنی و فاقد آموزش لازم در روشهای قدیمی و سنتی و همچنین استفاده از ابزار و ماشین آلات صنعتی در انجام کارها در روشهای مدرن ضمن تأثیر مستقیمی که بر زمان اجرا و جلوگیری از دوباره کاری های احتمالی خواهند داشت قطعاً در افزایش کیفیت اجرا نیز تاثیر قابل توجهی خواهد داشت. لازم به ذکر است که این اکلیپس ها کاملاً تایل سرامیک پرسلانی را احاطه کرده و از پایین و بالا آنها را سر جای خود نگه می دارد. Po᠎st has ᠎been c reat ed with t᠎he  help of G SA C​on tent Gener ator DE MO᠎.

اجرای نما بد است. اما بهتر است احتمالا درباره آن اضافی بدانید.

باکمی فکر متوجه میشویم که روش اجرای خشک نما میتواند تا ۵۰ درصد از زمان اجرا را کاهش دهد و حتی تأثیرات منفی دمای محیطی را به حدود صفر برساند و بخاطر عدم وجود ملات و روشهای سنتی با امکان استفاده نمودن از چندین گروه کاری بطور همزمان در بخشهای بالادست و پایین کار بیش از پیش بر سرعت اجرای کار افزود و البته موارد دیگری مانند استفاده از گروههای آموزش دیده به جای نیروهای سنتی و غیر فنی و فاقد آگاهیهای لازم در روشهای قدیمی و سنتی و همچنین استفاده از ابزار و ماشین آلات صنعتی در انجام کارها در روشهای مدرن با وجود تأثیر بسزایی که بر زمان اجرا و جلوگیری از دوبل کاری احتمالی خواهند داشت قطعاً کیفیت و نوع اجرا را نیز افزایش میدهد. اجرای نمای خشک یک روش جدید است که مزیتهای زیادی به همراه دارد و بسیاری از مشکلات موجود در نماسازی سنتی را برطرف کرده است. وزن پایین: وزن نمای خشک در مقایسه با نماهای سنتی به مراتب کمتر است. همچنین می توان گفت چوب های فرآوری شده بهترین انتخاب برای طراحی و اجرای نمای ساختمان می باشند. پیشنهاد می گردد، جهت سهولت نصب دستک ها ابتدا، شروع و پایان مسیرهای مستقیم جوشکاری دستک صورت پذیرد و با استفاده از ریسمان می توان در فواصل مشخص شده مابقی دستک ها را نیز نصب نمود.

اشتباه شماره 1 نمای خشک در حال مرتکب هستید (و چهار روش‌ها برای رفع آن)|بالا سه روش خرید نمای خشک استفاده شده|نمای خشک بدون رانندگی خودت دیوانه}

در نقشه های فاز 2 زیرسازی نما، تمامی مقاطع و مشخصات آنها، ضخامت و ابعاد پلیت ها، محل اتصال اصلی شاسی کشی به سازه اصلی، نوع و ابعاد جوش مورد نیاز آنها نیز مشخص خواهد شد. با نهایی شدن طرح اولیه شاسی کشی فولادی، مهندسین محاسب باید مقاطع مورد نیاز را با درنظر گرفتن وزن نما و مشخصات هندسی آن، طراحی و محاسبه نمایند. این عملیات با توجه به نوع مصالح نازک کاری نما، متفاوت خواهد بود و نیز می توان با توجه به طرح معماری مورد نظر، برجستگی ها و فرورفتگی های نما را بوسیله شاسی کشی فولادی ایجاد نمود. قبل از هر گونه اقدامی جهت زیر سازی نما، باید نوع مصالح مورد نیاز آن را با توجه به مصالح نازک کاری مورد نظر انتخاب نمود. زیرسازی نمای خشک ، بخشی از مرحله اجرایی نما می باشد که جهت ایجاد سطحی صاف در زیر نازک کاری نهایی مورد استفاده قرار می گیرد. این احتمال وجود دارد که به دلیل استفاده از بست و پین در پشت سنگ، سنگ مورد نظر شکسته شود.

شرکت های نمای خشک

سرامیک ها دوام و مقاومت بالایی دارند که باعث می شود پس از گذشت چندین سال از عمر نمای ویلا همچنان پوششی جذاب و زیبا به نظر بیایند. حلال رنگ نمای ساختمان آکریلیک آب است و دقیقا همین سیال باعث افزایش حجم و ضخامت رنگ می شود و پس از آنکه از رنگ در گذر مدت معین تبخیر شد ضخامت فیلم موجود کاهش می یاید. از جمله مزایای نماهای شیشه می توان به ( کاهش بار مرده در ساختمان های بلند مرتبه، سرعت در اجرا، محدوده دید وسیع ) اشاره کرد. این نوع مصالح در برابر آتش سوزی نیز مقاوم بوده و با خیال راحت می توان از آن ها استفاده کرد. پیشنهاد می گردد، جهت نصب توری های رابیتس، آنها را بصورت دولایه و با قراردادن ستونهای هر لایه رابیتس بین یکدیگر، اقدام گردد تا از عبور دوغاب و یا ملاتهای سیمانی از رابیتس جلوگیری به عمل آید. بدین معنا که جهت زیرسازی نماهای چوبی نمیتوان از پروفیل نبشی استفاده نمود و نیازی به رابیتس نخواهد بود. در نتیجه راویز کاری (رابیتس کاری) چسبندگی بین نما و ساختمان رو بیشتر کرده، وزن سنگ های نما رو تحمل می کنه و استحکام و طول عمر نما رو افزایش میده. به همین علت استفاده از پروفیل آلومینیوم در این نما یکی از پر طرفدارترین نماهای ساختمانی می باشد.

اجرای نمای خشک در ایران – یک نمای کلی

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد اجرای نما بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید