مهمترین دروغ به قیمت سنگ نمای خشک

پوشش تئوری این نوع از رنگ نمای ساختمان برابر ۹ تا ۱۰ متر مربع به ازای هر لیتر است که با اجرای موارد مذکور می توانید تا ۲ متر مربع به مقدار عنوان شده اضافه کنید که در نوع خود بسیار می تواند در کاهش هزینه های شما در خرید رنگ های بیشتر تاثیر بگذارد. عمدتاً در کاتالوگ رنگ نمای ساختمان آکریلیک یکسری اطلاعات مبنی بر میزان و قدرت پوشش دهی رنگ آکریلیک عنوان شده است که همگی به صورت تئوری و در یک شرایط متوسط محیطی قابلیت اجرا دارند. حالت اول نشان می دهد که رنگ نمای ساختمان تنها درصد کوچکی خشک شده است و می توان لایه ی رنگ را لمس کرد بدون آنکه به پوست شما بچسبد. اما برای سطوح جاذب و و ناهموار برای مقدار جرم مذکور تنها می توان یک مساحت ۵ تا ۷ متر مربع را پوشش دهی کرد. این سبک از طراحی نما، سبک مینیمال یا ساده گرایی نام دارد که به تازگی جا خود را در ایران هم باز کرده و طرفداران قابل توجهی دارد که باعث شده تا پنجمین سبک برتر طراحی نما نام بگیرد.

نمای ساختمان سنگ

و در عین حال ساده و به دور از پیچیدگی است و بیشتر کامپوزیت – سرامیک – آجر – چوب و ترمووود به کار برده می شود. استفاده از آجر در نمای ساختمان نه تنها به زیبایی شناسی ساختمان کمک میکند، بلکه به نمای ساختمان استحکام می بخشد. آجر در انواع مختلف تولید و در اختیار مشتریان قرار می گیرد. آجرها در انواع مختلف تولید و در اختیار مشتریان قرار می گیرند. تکنولوژی های نو در تولید مصالح امروزه مصالح نوینی از قبیل سوییس پرل یا گاما استون را در اختیار طراحان و معماران قرار دادهاند . در این مطلب، به بررسی متریالهای قابلاستفاده در نمای بیرونی ساختمانها و ویژگیهای آنها میپردازیم و هر آنچه که درباره انواع متریال نمای بیرونی ساختمان باید بدانید را در اختیار شما عزیزان قرار میدهیم. شیشه یکی از متریالی است که برای نمای خیلی از ساختمانها به کار برده میشود. اصولاً در اجرای نمای شیشه ای از شیشه سکوریت و یا شیشه رفلکس استفاده می شود. در ذیل برای گروه های اصلی و پرکاربرد رنگ نمای ساختمان مجموعه ای از نکات مهم را ارائه می دهیم تا با دید بازتری نسبت به انتخاب و خرید آن ها اقدام کنید.

از طرفی این پارامتر یعنی قدرت پوشش دهی رنگ در پروژه های عظیم صنعتی مانند رنگ آمیزی سازه های فلزی با ترکیباتی همچون پرایمر زینک اتیل سیلیکات و پرایمر زینک کرومات اپوکسی فوقالعاده با اهمیت است. معمار این پروژه یوشی هیرو آمانو با طراحی فرمی مواج به سازه ظاهری متمایز بخشیده است. برخلاف تصور عامه ی مردم، طراحی نما به سبک اسلامی، به کشورهای مسلمان محدود نمی شود؛ بلکه در اسپانیا و بخشی از جنوب اروپا نمونه های آن را می بینیم. برای کسب نتیجه ی بهتر از بکارگیری رنگ نمای ساختمان خصوصاً بر روی بسترهای بتنی حتما استفاده از پرایمر را در دستور کار قرار دهید زیرا باعث می شود قدرت پوشش دهی رنگ نمای ساختمان به مراتب افزایش یابد. علیرغم مطالب مفیدی که در این مقاله ذکر شد سعی می کنیم مانور بیشتری روی رنگ آکریلیک از لحاظ ارائه ی اطلاعات کاربردی تر بدهیم. غالباً سطوحی که کاملاً صاف و هموار نیستند به مقدار رنگ بیشتری برای پوشش دهی کامل سطح احتیاج دارند. برای رنگ نمای آکریلیک می توانیم سه درجه ی خشکی اولیه ، recoat یا پوشش مجدد، و همچنین پخت کامل را در نظر بگیریم.

زیرا هر چقدر پروژه ی شما بزرگ تر باشد بودجه و هزینه های در نظر گرفته شده نیز مهم خواهند بود. قبل از خرید رنگ ساختمان، بهتر است همه ی ویژگی ها و خصوصیات محصول را به دقت مورد ارزیابی قرار دهید تا ایده آل ترین نتیجه را در پایان کار پروژه تجربه کنید. به طور کلی رنگ هایی که قابلیت بکارگیری در فضای باز را دارند عبارتند از رنگ آلکیدی، آکریلیک، سیلیکون، رنگ های روغنی، رنگ آکریلیک – سیلیکون، ترکیبات سیلیکات، پلی سیلیکون، رنگ پایه سیمان که غالباً برای سه گروه سطوح بتنی، چوبی و یا فلزی مورد استفاده این مطلب قرار می گیرند. به همین دلیل توصیه می کنیم تنوع رنگی سازه ی خود را حداکثر تا سه نمونه رنگ در نظر بگیرید. رنگ های آکریلیک غالباً به سه دسته ترکیبات پایه آب، لاتکس و همچنین رنگ های پایه حلال آلی تقسیم بندی می شوند. در زمان اعمال دارای بوی نسبتاً قوی هستند که به دلیل وجود ترکیبات آلی voc می باشد لذا وجود تهویه مطبوع حین رنگ آمیزی فوقالعاده اهمیت دارد.  This a rtic le w​as created by behsaznama Content Ge​nerator DEMO᠎!

دیدگاهتان را بنویسید