موثرترین توصیه شما می‌توانید همیشه دریافت درباره اجرای نما

استفاده کردن از این روش اجرای نما از هر نظری نیاز به مطالعات مهندسی دارد. این کار علاوه بر زیباتر کردن نما، نوعی عایق برای صفحات کامپوزیت است که از ورود آب به زیر صفحات جلوگیری میکند. در روش نصب ثابت برای زییایی بیشتر و ضد آب نمودن نما بین فاصله های خالی ورقهای نصب شده از چسب سیلیکون و درزگیرهای لاستیکی استفاده میکنند. لیکن در اجرای نماها ی خشک، با توجه به نصب به روش صنعتی ، با گذشت زمان نیازی به ترمیم و هزینه نگهداری نمی باشد و درصورت آسیب دیدگی، هر کدام از پلاک ها قابل اصلاح و تعویض می باشد و نیاز به تخریب یا اصلاح کلی نیست و حتی پس از گذشت عمر مفید آن (بالای ۵۰ سال) می توان تمامی مصالح مصرف شده را اعم از فلزات زیرسازی (آهنی یا آلومینیومی) و از همه مهمتر خود سنگ یا سرامیک مصرفی را بازیافت نموده و هر کدام از این مصالح را در مکانها و محل های دیگری بسته به نوع کاربری، استفاده نمود و این بدان معنی است که تمامی هزینه هایی که برای اجرای این نما صورت می گیرد بعد از پایان کار ساختمان، با لحاظ درصد استانداردی از استهلاک مصالح ، به کارفرما باز خواهد گشت .  Data h as be en g​enerat ed  by behsaznama Con tent G enerat​or​ Demov᠎er᠎sion!

شرکت طراح و مجری نما

لیکن در اجرای نماها ی خشک، با توجه به نصب به روش صنعتی ، با گذشت زمان نیازی به ترمیم و هزینه نگهداری نمی باشد و درصورت آسیب دیدگی، هر کدام از پلاک ها قابل اصلاح و تعویض می باشد و نیاز به تخریب یا اصلاح کلی نیست و حتی پس از گذشت عمر مفید آن (بالای ۵۰ سال) می توان تمامی مصالح مصرف شده را اعم از فلزات زیرسازی(آهنی یا آلومینیومی) و از همه مهمتر خود سنگ یا سرامیک مصرفی را بازیافت نموده و هر کدام از این مصالح را در مکانها و محل های دیگری بسته به نوع کاربری، استفاده نمود و این بدان معنی است که تمامی هزینه هایی که برای اجرای این نما صورت می گیرد بعد از پایان کار ساختمان، با لحاظ درصد استانداردی از استهلاک مصالح ، به کارفرما باز خواهد گشت . نبشی پرکاربردترین پروفیل ساختمانی است که برای زیرسازی نماها مورد استفاده قرار میگیرد؛ به همین دلیل است که این مرحله در اصطلاح نبشی کشی نام دارد. در بین روش های موجود استاندار ترین روش ، نصب هنگ یا ریلی میباشد.البته باید این نکته را هم گوش زد کرد که این روش نسبت به روش تابث هزینه نصب بیشتری دارد.در این سیستم پروفیل های اصلی که ناودانی آلومینیومی می باشند توسط نبشی هایی که دارای سوراخ های لوبیایی شکل می باشند به وسیله پیچ و مهره به براکت های فلزی که روی صفحات پلیت (بولت) یا شاسی جوش شده اند، متصل میشوند و ناودانی های کوچکی که دارای پین فلزی ضد زنگ می باشند ، درون ناودانی اصلی قرار می گیرند.  Artic le has been cre᠎ated ᠎by G SA᠎ Content᠎ G ener ator Demoversion​.

کاهش حدود ۸۰ الی ۱۰۰ کیلوگرم از وزن به ازای هر مترمربع از سطح نمای اجرا شده نسبت به روش دوغابی که تأثیر زیادی بر کاهش نیروی ویران کننده زلزله خواهد داشت. رفتار یکپارچه و همگنی که مصالح در برابر تغییرات دما در نمای خشک و عملکرد خوب در شرایط اب و هوایی سخت نسبت به روش سنتی ملاتی و سنگ دارد همینظور یکسان بودن کیفیت بصری در جزییات سطح نما برای پوشش دادن پوسته کسترده و بزرگ نسبت به سنگ و ملات که در داخل و خارج نمای ساختمان توسط افراد غیر فنی صورت می گیرد ، با توجه به رابطه مستقیم نیروی جانبی زلزله با وزن ساختمان و تفاوت ضریب انتقال حرارتی و میزان انقباض و انبساط سازه و مصالح به کار رفته در پشت نما با سطح بیرونی نما و همینطور وزن بالایی که نسبت به نمای خشک دارد با گذشت زمان سطح بیرونی جدا شده و باعث افتادن سنگ میشود. در مقابل سرامیک های با درجه سختی بالا (درجه 5) در برابر عوامل مقاوم بوده و تا سالیان سال عمر میکنه. 2. ورق های آلومینیوم کامپوزیت عابق صوت هستند.به دلیل وجود فضای خالی در پشت این ورق های امواج صوتی نمیتواند از آن های رد شود.

باز و بسته نگه داشتن فضای بین ساختمان و نما، بر قیمت نمای خشک سرامیک تأثیرگذار است. 6. مقاومت بالا در برابر فشار و ضربه : هسته مرکزی ورق ها به دلیل انعطاف پذیری بسیار بالا در مقابل شکستگی و یا ترک خوردگی هایی که بر اثر فشار های احتمالی در هنگار نصب بر آن ها وارد میشد مقاومت هستند. در این روش، ابتدا سطح نما شاسی کشی می شود و با نصب گیره پین دار در پشت سنگ، سنگ بهصورت کشویی وارد شاسی میشود. در مرحله بعد با استفاده از پیچ و مهره یا پرچ کاری، ورق آلومینیوم به شاسی کشی فولادی متصل میشود. بعد از نصب و اتمام اجرای نمای خشک باید کیفیت کل سازه نما را بررسی و آزمایش کرد. سیستم های نمای خشک مشهود به آن دسته از سیستم های نصب نمای خشک اطلاق می شود که قسمتی از بست های مورد استفاده جهت نگهداشتن سرامیک، از بیرون قابل مشاهده هستند. اجرای نمای خشک با انواع مصالح اعم از فلز، سنگ، سرامیک، تراکوتا، و چوب و … در ادامه نکات مهمی که تیم اجرا کننده باید در زمان اجرای نمای سرامیک خشک بدان توجه کند را بررسی میکنیم. اسکوپ یا شیارزنی سنگ نقش مهمی در ماندگاری سنگ دارد.

اجرای نمای خشک در ایران ربع ساعت یک روز برای توسعه شرکت شما

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت شرکت های نمای خشک.

دیدگاهتان را بنویسید