نحوه اجرای نمای سرامیک خشک میانبر – روشن روش

سرامیک سایز بزرگ با قابلیتهای فوق میتواند انتخابی ایده آل برای نما یا دکوراسیون یک ساختمان باشد. هرگاه مادهای نسبت به نور و حرارت خورشید مقاوم باشد، بدین معنی است که با سرعت بسیار کمتری نمای و جلوه اولیه خود را از دست میدهد و میتواند طول عمری فراتر از تصور داشته باشد. به نمایی که پوشش نهایی آن از آجر تهیه شده از خاک های رس وشیل و… شییشه های 2یا3جداره عایق صوتی وحرارتی هستند. همانگونه که می دانید نماسازی تاثیر زیادی در زیباسازی و چهره ی شهردارد .نماسازی باید ساختمان را درمقابل عوامل جوی مقاوم و همچنین عایق سرما و گرما محافظت کند و مقاومت خود را دربرابر زلزله، ضربه، یخ زدگی، آتش سوزی حفظ شرکت های نمای خشک کند. همچنین آجرهمخوانی باهنرمعماری ایرانی دارد.مقاوم دربرابر اتش سوزی وهمچنین ضربه نیز می باشد. اما جنبه ایمنی سرامیک سایز بزرگ فقط به مقاومت در برابر خورشید برنمیگردد و این سرامیک در برابر حرارت و آتش سوزی نیز بسیار مقاوم است. این نوع مصالح در برابر آتش سوزی نیز مقاوم بوده و با خیال راحت می توان از آن ها استفاده کرد. نمای خشک سرامیک یافول بادی معروف از معروفترین انواع سرامیک خشک است که میزان جذب رطوبتی کمتر از یک درصد داشته و در برابر یخبندان مقاومت بسیار بالایی دارد.

ی خشک را نصب کرد.

علیرغم مطالب مفیدی که در این مقاله ذکر شد سعی می کنیم مانور بیشتری روی رنگ آکریلیک از لحاظ ارائه ی اطلاعات کاربردی تر بدهیم. بررسی کیفیت اتصال پروفیل ها در تمامی مراحل نماکاری اهمیت دارد، اما در نمای سنگی از اهمیت ویژه ای برخوردار است، زیرا در صورت وجود نقص در اجرای نمای ساختمان با نمای سنگی، وزن نما بیشتر خواهد شد و در صورت اشتباه احتمال خرابی و خطرات زیادی به دنبال خواهد داشت. از آنجایی که در ساخت این نما از ملات استفاده نمیشود، به همین دلیل برای پروژهها و ساختمانهای بسیار مرتفع نیز قابل اجراست و آسانتر از دیگر نماها مانند نمای آجری میتوان نمای خشک را نصب کرد. برای هر یک از نماهای ساختمانی مصالح خاصی مورد استفاده قرار می گیرد که شما باید بدانید برای نصب و اجرای نمای سرامیک خشک هم متریال ها و مواد خاصی به کار برده می شود. نتايج نشان داده است که آجرنماهاي شيلي نسبت به آجرنماهاي رسي به طور معني داري درصد جذب آب کمتر و مقاومت فشاري بيشتري دارند همچنين آجرنماهاي شيلي مي توانند بيش از 50 سيکل يخ زدگي را تحمل کنند حال آنکه آجرنماهايرسي توان کمتري نسبت به تحمل اين سيکل دارند. از طرفی سرعت در انجام نماکاری ساختمان به معنی روزهای کمتر کار است که درنهایت میتواند به کاهش هزینههای کلی ساخت و ساز منجر شود. Data was generated wi᠎th the help ​of behsaznama Conte nt Gener ator Demov ersi on!

زمان نصب سرامیکهای با سایز بزرگتر نسبت به سرامیکهای کوچکتر بسیار کمتر است و این میتواند سرعت انجام پروژه را بسیار بالا ببرد. طراحی ویلا بسیار کار ظریف و جذابی است که هر فردی میتواند کاری منحصر به فرد در ویلای خود به وجود بیاورد. درواقع گرد و غبار مجتمع شده بر روی نمای ساختمان به کمک باد تمیز میشوند و حتی باران فصلی نیز میتواند گزینه خوبی برای نظافت سرامیک سایز بزرگ باشد. در بسیاری از سازههای بزرگ مشاهده شده است که نمای بیرونی به دلیل حرارت بالا از بین رفته و یا تغییر رنگ شدید داده است و نیاز به جایگزینی دارد. اگر چنانچه تمایل دارید از این نوع سرامیک برای نمای ساختمان های خود استفاده کنید، با ما در کاشیران همراه باشید. استفاده از این ملات در نماسازی استحکام بنا را زیاد کرده و به دوام و پایداری ساختمان کمک می کند در نتیجه سیمان باعث افزایش عمر ساختمان نیز می شود. هنگامی که معمار ایتالیایی دنیس سانتاکاریا با همراهانش به استرالیا و نیوزلند در سال 2002 سفر کرد ؛ موارد بسیاری از نحوه اجرای نمای سرامیک خشک که در اروپا رایج بودند را مطرح نمود. اما کمک مهم دیگری که اندازه سرامیک سایز بزرگ به پیمانکاران میکند، سرعت عمل در پایان پروژه است.

سایز بزرگ این سرامیک باعث میشود نمایی یکپارچه و یکدست در ساختمان ایجاد شود و زیبایی آن جلوه بیشتری داشته باشد. با گروه معماری طرح نوهمراه باشید تا با هم به توضیح مختصری از بیشترین مصالح استفاده شده در نمای ساختمان بپردازیم. علاوه بر طراحی معماری نمای ساختمان، اجرای نما بسیار اهمیت دارد چرا که در مواردی دیده شده به دلیل اجرای نامناسب، نما جلوه بصری مورد انتظار را به بینندگان نمیدهد. نمای سرامیک خشک پرسلانی دیوارپوشی ویژه است که علاوه بر مزایایی که در بالا به آن اشاره کردیم، قیمت تمام شده آن هم نسبت به سایر مصالح ارزان تر است. هر محصولی که در صنعت دکوراسیون داخلی وجود دارد بهاء ریالی خاص خودش را دارد قیمت بتن اکسپوز داخلی را شرح میدهیم اما قبل از اینکه وارد تمام شده این محصول بشویم بهتر است که در موردش یک نکته ی معماری را عرض کنیم و سپس شرح میدهیم، بتن داخلی به دلیل اینکه حالت کلاسیک دارد بهتر است که قسمتی از یک دیوار در منزل پوشش داده شود به این معنی که دیواری که اصلی ترین دیوار منزل است را با این متریال مزین کنید و مابقی دیوارها را یا به صورت خالی یا اینکه به صورت متریال دیگر تکمیل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید