نحوه انتخاب اجرای نما

همچنین از دیگر معایب نمای سرامیک آن است که چسبندگی لازم را به مصالح نداشته و تغییرات جوی و به دنبال آن انقباض و انبساط مصالح موجب جدا شدن این نما از بدنه ساختمان میشود. اجرای نمای سرامیک خشک را در ساختمان هایی می بینیم که قبلاً از نمای ورق کامپوزیت استفاده شده است. سرامیک خشک نما سرامیک خشکه نمای سرامیک خشک نصب سرامیک خشک اجرای سرامیک خشک نحوه اجرای سرامیک خشک اجرای سرامیک خشک در نما فروش سرامیک خشک فروش سرامیک پرسلان نمای شیشه ای نمای شیشه ای ساختمان نمای شیشه ای کرتین وال نمای شیشه ای اسپایدر نمای شیشه ای لامل نمای شیشه ای اسپایدری نمای شیشه ای در ساختمان نمای شیشه ای فریم لس نمای شیشه ای فرم لس نمای شیشه ای کرتن وال نمای شیشه ای یو چنل سنگ خشک نمای خشک با سنگ سنگ خشکه چین سنگ خشکه چینی نمای سنگ خشک نصب سنگ خشک سنگ نما خشکه چینی اجرای سنگ خشک سنگ نما خشک سنگ کاری خشک دتایل سنگ خشک اجرای نمای سنگی خشک خشکه چینی سنگ نما نمای کامپوزیت نمای کامپوزیت چیست؟ براي نماسازي مدرن ساختمان با کرتين وال نياز به دانش، تخصص و مهارت است.

روش اجرای نمای خشک

 This h as be᠎en gen erat᠎ed by behsaznama Co nt​ent  Ge​ne ra​tor DE MO.

نماي کرتين وال شيشه اي مدرن را مي توان با چندين گزينه شيشه، چه در داخل، چه در خارج و چه به صورت ساختاري نصب کرد. با حضور بیش از هفت هزار معمار در این مجموعه، تیمهای معماری و طراحان خلاق، مخصوص پروژه شما طرح ارسال خواهند کرد تا با دیدن انواع پلان و نما، تنوع در طرح و مصالح و ایجاد کیفیت فضاییهای مختلف، طرح مطلوب خود را انتخاب کنید. انتخاب مصالح مقاوم به تنهایی برای داشتن نمای خوب و با کیفیت کافی نیست. برای ساخت و طراحی این نوع نما می توان از مصالح مختلفی همچون کامپوزیت، سرامیک خشک، آجر و چوب استفاده کرد و کیفیت کار را تا حد زیادی بهبود بخشید. سازنده بر اساس کیفیت مدنظر، موقعیت جغرافیایی، شرایط آبوهوایی و هزینه، اقدام به انتخاب مصالح نما میکند. شکل جریان هوای داخل این محفظه نیز با توجه به شرایط اقلیمی متفاوت ، بسته به نیاز آن منطقه قابل تعیین خواهد بود. رده SW : این رده آجرها برای استفاده در مناطقی با آب و هوای سخت مناسب می باشد و دارای مقاومتی بالا در برابر تخریب می باشند. این سوراخ ها سرامیک را به یک عایق حرارتی بی نظیر تیدیل می کنند که از نفوذ هوای سرد یا گرم به داخل ساختمان جلوگیری می کند.

یکی دیگر از ویژگی های سرامیک خشک مجوف این است که وزن آن به طرز قابل توجهی کاهش یافته و دلیل آن هم همان سوراخ هایی است که در بدنه این سرامیک وجود دارد. بعد از خشک شدن ملات یا همان دوغاب، سنگ بهنما چسبیده است. برای افزایش استحکام ملات چسبی ، جهت کشیدن ماله ماننده تصویر راه راه و از یک جهت باشد ، بسیاری از نصابهای عزیز شکلهای موجی و پیچشی و و غیر از راه راه ایجاد میکنند که به جهت عدم توزیع یکنواخت ملات زیر سرامیک پرسلان ، در مقابل ضربه آسیب پذیر و شکننده میشود. در این روش ابتدا یک سازه که عمدتا قوطی آهنی بوده ( به عنوان مثال قوطی ۸×۴) را روی نما و با اتصال گرفتن از سقفها ایجاد مینمایند، همچنین یک نوع پروفایل بصورت عمودی به نام Runner وجود دارد که حالتی کشویی داشته و کلیپسهای نگهدارنده سرامیک در آن قرار میگیرد و لبه دیگر کلیپس سرامیک را در جای خود نگاه میدارد. جنس و نوع پروفیل معمولاً بر اساس جنس نما و نوع طراحی انجام میشود؛ به عنوان مثال پروفیل نبشی معمولاً برای نمای سیمانی یا سنگی کاربرد دارند و استفاده از آنها در نمای چوبی صحیح نیست. ویژگیهای عنوان شده برای هر یک از مصالح نما متفاوت است.

Post h as been g en᠎er ated by behsaznama Con᠎tent Generator​ D᠎emover​sion.

متوسط قیمت اجرای نمای بیرونی ساختمان باسرامیک با چسب خمیری کاشی درجه یک و مواد بندکشی و سرامیک نرمال درجه یک و نصب کار تمیز هر متر مربع بالای 30 هزار تومان تمام میشود. هرکدام از این دو نوع سرامیک ویژگی های منحصربه فردی دارند و در مواردی بیش از دیگری مورد استفاده قرار می گیرند. از آنجایی که رویکرد خلاقانه در طراحی نما، دقت و ظرافت همیشه دارای اهمیت است؛ بنابراین شرکت مهندسی زیبا سعی کرده تا تمامی این اصول را سرلوحه کار خود قرار دهد. طراحی نما یکی از حساسترین مراحل طراحی ساختمان است. نما همچون لباس، معرف ویژگیهای درونی ساختمان است. اجرای این بخش از کار با مصالح مختلف، متفاوت است. برای محاسبه دقیق و قیمت اصلی و نهایی متر واحد کار یا متر کلی کار می بایست نقشه های اصلی آن موجود باشد. به رغم تمام ویژگی های منحصربه فرد سرامیک مجوف خشک، از آن جایی که این سرامیک وارداتی است، قیمت تمام شده بالاتری دارد. پالرمو یکی از برندهای خوشنام در صنعت کاشی و سرامیک است، برای استعلام قیمت سرامیک پالرمو با ما در کاشیران همراه باشید.

نحوه اجرای نمای سنگ خشک

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از نمای خشک دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید