نحوه انتخاب قیمت اجرای نمای سنگ خشک

اجرای نمای سیمانی نیاز به مهارت دارد ولی به دلیل اینکه جزو نماهای ساختمان ارزان است؛ هنوز هم مورد توجه سازنده­ ها است. هم چنین اجرای نمای آجری باید در شرایط خاص (دما و رطوبت مناسب) انجام شود و یا در نماهای سنگی میتوان از انواع سنگ های قیچی، مرمریت، تراورتن استفاده نمود. نمای مونولیت جزو جدیدترین متریال نما است که در ترکیبات آن از رزین و مواد ضد اشعه استفاده می ­شود. هتل Hipark در پاریس توسط معماری Manuelle Gautrand در یک زمین مثلثی طراحی شده است که ظاهر آن طوری است که گویی کلیک کنید فشرده شده است. اگرچه این نما همواره از سوی طراحان و برخی از سازندگان و مالکان مورد توجه قرار گرفته است، اما از دیدگاه کارشناسان به علت سنگین شدن نما و اتصالات غیرحرفهای به هیچ عنوان مناسب کوچههای تنگ و باریک ایران نیست و میتواند در زمان زلزله و لغزش زمین خطرآفرین باشد. نمای ساختمان همراه با سقف ، یکی از مهمترین عناصر یک ساختمان است ، زیرا به عنوان مانع اصلی در برابر عناصر آب و هوایی خارجی عمل می کند که می تواند به سلامت سازه آسیب برساند ، مانند باران ، برف ، باد ، یخبندان ، خورشید و غیره. This con​te᠎nt w​as g enerated  with t᠎he help ​of behsaznama​ Con᠎tent G᠎en erator  DE᠎MO .

متریال نمای خشک

منظور از نمای پلیمری، کاربرد سنگ پلیمر برای اجرای نمای ساختمان است. بایرامیکس بعد از اجرا بر روی نمای ساختمان و خشک شدن؛ ظاهری مانند سنگ تزئینی به خود می­ گیرد. موارد زیر مهمترین ویژگیهای نمای شیشهای ساختمان است. پی وی سی یا پلی وینیل کلراید، یکی از متریال­ های پلاستیکی است که با ایجاد لایه­ای ضد آب و مقاوم بر روی چوب؛ آن را مقاوم و کاربردی می­کند. برای اینکه راجع به جزئیات آن ها بدانید مطلب نمای شیشه ­ای؛ انعکاس شهر در ساختمان را مطلعه کنید. در مطلب بهترین سنگ نمای ساختمان به معرفی انواع سنگ ­هایی که برای اجرای نما کاربرد دارند، پرداخته ­ایم. سنگ از بهترین مصالح برای طراحی نمای ساختمان به سبک کلاسیک است. این نوع متریال، چندین سال است که برای انواع نماها به خصوص اجرای نمای ساختمان ویلایی مورد استفاده قرار می­ گیرد. نما ساختمان می تواند به چندین شکل و اندازه باشد، در واقع این یکی از قطعات سازه ای است که معمار را قادر می سازد تا آزمایش کند و استعداد خود را به نمایش بگذارد و خلاقیت های خود را زنده کند. برای مثال می توان به سیمان سفید و سنگ مرمر اشاره کرد.

Master (شما) نمای ساختمان در 5 دقیقه در روز

از مزایای اصلی این نوع نما می توان به سرعت و سهولت نصب و همچنین هزینه کمتر نسبت به سایر سیستم ها اشاره کرد. همانطور که قبلا اشاره کردیم؛ نمای ساختمان علاوه بر زیبایی می ­تواند کارکرد عایق صدا و حرارت داشته باشد. نمای شیشه ­ای ساختمان در انواع؛ کرتین وال، فریم لس و اسپایدر اجرا می ­شود. این متریال به سبک صنعتی با سطوح ساده مانند دیوارهای گچ کاری شده و رنگ شده، بتن اکسپوز، شیشه و مواردی از این دست به خوبی هماهنگ می شود. پی وی سی را می ­توان یکی از متریال­ های نوین برای طراحی و اجرای نمای دانست. نمای اتیکس که مخفف عبارت (External Thermal Insulation Composite System) است نوعی نمای عایق حرارت است. نمای ساختمان، قسمتی است که از هر طرف از سمت بیرون قابل مشاهده است. از جمله نمای ساختمان با مقاومت بالاست که سال­ های سال به ساختمان شما جلوه خواهد داد. اجرای نمای ساختمان با استفاده از ملات: از جمله روش ­های سنتی و قدیمی اجرای نمای ساختمان است که در آن مصالح نما با استفاده از ملات به ساختمان نصب می­ شوند. نمای ساختمان با سرامیک طرح سنگ از انواع نماهای پرطرفدار است.

نمای مونولیت با سرعت بالایی قابل اجرا است. این نوع نمای ساختمان اگر به خوبی اجرا شود بسیار زیبا و مقاوم است. چه زمانی نیاز به مقاوم سازی سنگ های نما با پیچ و رولپلاک سنگ است ؟ بنابراین قبل از اتفاقات ناگوار حتمن اقدام به مقاوم کردن سنگ های نمای ساختمان کنید. گفتنی است که شستشوی نمای سیمانی بسیار آسان است، از این رو این نما را می توان نمایی ساده در عین حال زیبا برای ساختمان دانست. اگر به دنبال اجرای نمای ساختمان سبک هستید؛ این متریال می ­تواند مناسب باشد. برای بدست آوردن اطلاعات بیشتر در رابطه با نمای آجری، مطلب نمای آجری ساختمان را مطالعه کنید. در این نوع از متریال از مواد نانو در ترکیب با سنگ استفاده می ­شود. نوع سرامیک مورد استفاده برای نمای ساختمان با سرامیک­ هایی که در دکوراسیون داخلی استفاده می ­شوند متفاوت است. در اجرای نمای ساختمان باید به فرهنگ منطقه و همچنین مصالح موجود در آن منطقه توجه شود. به همین دلیل برخی از معایب دیگر متریال­ ها در آن کمرنگ و یا حذف شده است. به همین دلیل اجرای نمای کامپوزیت به سرعت انجام می­ شود. در نمای سرامیک ساختمان از سرامیک پرسلان فول بادی با روش اجرای خشک (بدون ملات) استفاده می­ شود.

دیدگاهتان را بنویسید