نحوه انتخاب نمای ساختمان

سلیقه کارفرما: نما باید توسط کارفرما تایید شود، در نتیجه معماران در انتخاب طرح نمای ساختمان باید سلیقه کارفرما را مد نظر قرار دهند. رفته رفته نیاز به این مواهب بیشتر شد و در نتیجه ایجاد روزنه در دیواره افزایش یافت، نیاز به پوستهٔ سومی برای حفاظت بیشتر شد. شیشه ها یکی از اجزای جدانشدنی سازه ها هستند، به خصوص که شیشه های رفلکسی امروزه در ساختمان ها بسیار مورد استفاده قرار میگیرد. در این مقاله انواع و ویژگی های رنگ صورت را به طور کامل می شناسیم و می توانیم با دید عمیق تری به تهیه آن ها بپردازیم. سنگ تراورتن از شهرهای مختلف ایران و معادن آن استخراج می شوند. می تواند پی گیری کرده و هزینه های پیچ و مهره سنگ نما را از سازنده مطالبه کنید. بنابراین با استفاده از سنگهای روشن مرغوب میتوانید یک نمای جذاب در ساختمان ایجاد کرده و ایمنی آن را افزایش دهید. دمای سطح نمای شیشهای به علت مقاومت حرارتی کم، در فصول سرد سال نزدیک به دمای محیط خارج بوده و بدن افراد مستقر در نزدیکی نما از طریق تشعشع با نما تبادل حرارت کرده و ساکنین احساس عدم آسایش حرارتی خواهند نمود. برای محیط های شرجی و مرطوب حتما باید از رنگ نمای ساختمان ضد آب استفاده شود.  This data was  done ​with behsaznama  Con᠎tent Gen​erat᠎or ​DEMO᠎.

نمای ساختمان سنگ

اتصالات نما به ساختمان، مقدار وزنی که نما دارد، روش و نوع اجرای نما، باید در حین طراحی نما مورد توجه باشد. معماران و طراحان برای طراحی نما، در ابتدا همه شرایط و نیازها را در نظر می گیرند و بعد از آن بر اساس آنها بهترین نوع نما را طراحی می کنند. شرح کامل این وظایف در مقالات مربوط به پیچ رولپلاک و اینکه اصلا این مورد چیست و چگونه انجام می شود در همین سایت به شما ارائه شده است.می توانید با مطالعه آنها و سپس تماس با ما از جزئیات آن کاملاً اطلاع یابید. از دیگر وظایفی است که می توانید به ما بسپارید . بدین صورت که از جمله مهم ترین این فاکتورها می توان به مقاومت و استحکام و کیفیت و زیبایی و میزان بودجه ای که برای اجرای نما در نظر گرفته می شود، اشاره نمود. در زیر به بعضی از معروف ترین سنگ های تراورتن پرداخته می شود تا بتواند شما را در تصمیم گیریتان یاری رساند. از دیگر دلایل ریزش سنگ نما می توان عدم نظارت مناسب مهندسین اشاره کرد. 5. سنگ انتخابی باید چسبندگی خوبی را با ملات داشته باشد (دارای جذب آب مناسب باشد).

اقلیم های گرم و خشک اغلب دارای بافتی سنتی هستند و کاملا پذیرش چنین نماهایی را نما دارند. حال با دانش بر اینکه نمای ساختمان های تجاری و اداری تا چه میزان بر جذب مشتری تاثیر مستقیم دارند . بسیاری تصور میکنند که اطراف کلیساهای اروپایی سبک رمانسک تا رنسانس باز بوده و دارای چهار نما میباشند ولی آنها نیز دارای یک یا دو جبههٔ باز بودند. معمولاً به صورت پایه آب می باشند که در ساختار خود دارای رنگدانه های مقاوم در برابر نور خورشید و کاملاً میکرونیزه شده است. کلمه نمای ساختمان در اصل از واژه ایتالیایی “facciata” گرفته شده است ، و به صورت خارجی یا تمام چهره های خارجی ساختمان تعریف می شود. شاید در لحظه اول و پس از بهره برداری، نمای ساختمان زیبا و جذاب به نظر برسد و پس از گذشت مدتی پس از اولین باران و یا بر اثر آلودگی سایر آلایندها نما، جذابیت مورد نظر خود را از دست بدهد به همین دلیل هنگام انتخاب رنگ باید به ضد آب بودن آن توجه کرد.

از جمله مزایایی که این متریال دارد، عدم نیاز به نگهداری های ویژه آن می باشد. این رنگ ها عملاً فرآیند نفوذ پذیری سیالات مختلف را به طور کامل مختل می کند و به همین جهت این رنگ ها در مدت زمان طولانی میتوانند مقاومت خود را حفظ کنند . مصالح و متریالی که قرار است از استان و شهری دیگر حمل شود و به محل آورده شود هزینه ی حمل و نقل را به هزینه ها اضافه می کند. ترکیب شیشه با نور پردازی در فضاهای اداری و تجاری اگر به صورت اصولی انجام شده باشد، می تواند جلوه ای چشمگیر به ساختمان شما بدهد. در صورت نیاز ابتدا یک پوشش ترمیم کننده اعمال می شود. انتخاب چسب مناسب بر اساس خصوصیات فنی مصالح بهکاررفته صورت میگیرد.انتخاب چسب مناسب به دانش فنی و مهندسی نیاز دارد. بنابراین انتخاب یک رنگ نمای ساختمان درست و باکیفیت می تواند راه حلی باشد بر عمر کوتاه نمای ساختمان در شرایط خاص!

دیدگاهتان را بنویسید