نحوه دریافت نمای خشک برای کمتر از 100 دلار

سنگ مرمریت:مرمر از انواع سنگ های دگرگون است که در رنگهای سفید،خاکستری،سیاه،سبز،قرمز،زرد و ارغوانی می باشد.سنگ مرمر را برای تزئینات و نما سازی داخل ساختمان شامل،کف،دیوار و کارهای هنری بکار می برند. سنگ تراورتن:تراورتن به رنگهای متنوع سفید،کرم،خاکستری،قرمز و وجود دارد.این سنگ را برای نماسازی داخل و خارج ساختمان به کار می برند. پروفیل نمای خشک آلومینیومی برای پروفیل چهار چوب محافظ ، پروفیل نمای فریم لس ، پروفیل کرتین وال با رنگهای متنوع ، پروفیل نمای کوتاه و… این نوع نمای ساختمان به بهینه سازی در مصرف انرژی کمک چشم گیری می کند و به جهت آزادی استفاده از روسازی های متفاوت ساختمان را در برابر ورود آب ، صوت و هوا مقاوم می سازد. 4. پایداری سنگ در برابر عوامل محیطی: سنگ طبیعی باید شرایط فیزیکی و شیمیایی محیط را تحمل نماید لذا باید در برابر باد،یخبندان،تغییرات دما و در صورت وجود جریان آب و همه عوامل فرسایش مقاومت کند. دو گروه از سنگ های طبیعی که در نمای ساختمان به کار می روند،سنگ های آهکی و سنگ های آذرین هستند.سنگ های آهکی معمولاً به دلیل وجود رگه هایی که در آنها دیده می شود،استحکام چندانی ندارند.مشکل سنگ های آذرین معمولاً جذب آب پایین و عدم چسبندگی با بدنه شرکت اجرای نمای سرامیک خشک ساختمان است.

شرکت های نمای خشک

دیوار و شالوده:سنگ هایی که برای دیوارهای حائل و شالوده به کار می روند به صورت نامنظم و بدون شکل خاص چیده می شوند.برای صرفه جویی در هزینه ساخت و ساز از سنگ هایی که در منطقه دیده می شوند استفاده می گردد.برای پر کردن فاصله بین سنگ ها نیز می توان از تکه های ریزتر استفاده نمود.سنگ های متخلخل و سنگ هایی که دارای لایه بندی بوده و قابلیت انحلال آنها بالاست برای دیوار و شالوده مناسب نیستند.اما سنگ های سخت با مقاومت فشاری بالا و وزن مشخص مناسب این کار می باشند.اغلب ماسه سنگ و سنگ آهکی دولومیتی گزینه ای مناسب برای دیوار و شالوده به شمار می آیند.دکوراتیو کردن فضای داخلی:سنگ هایی که از رنگ و ظاهر مناسبی برخوردار هستند و علاوه بر دوام بالا مقاومت خمشی و کششی خوبی دارند برای تزئینات داخل ساختمان کاربرد دارند.این سنگ ها برای تزئین دیوار شومینه،ستون ها،قاب درب و پنجره و به کار می روند.بدین منظور از سنگ هایی که می توان بر روی آنها کار کرد استفاده می شود. بهتر است از سنگ های تیره رنگ در نمای ساختمان استفاده نشود،زیرا ممکن است بر اثر تابش آفتاب،رنگ آنها محو شود.

استفاده از سنگ در ساختمان،یا نوع مصالح،یا روش اجرا،نباید خطری برای بهداشت و سلامتی افراد و محیط زیست ایجاد کند.در صورت احتمال هرگونه تابش مضر از سنگ،آن را باید مورد بررسی و آزمایش قرار داد.عملیات ساخت و ساز و دفع ضایعات نباید موجب آلوده شدن محیط زیست،آب،خاک و فضای سبز در محیط پیرامون شود. اگر خواست دارید از رزین بهره گيري کنید باید بلوا را سر مخزن و جایگاه مخصوص بریزید زیرا آپارات پالیشینگ برای این ملحوظ كارآيي دارد. در این روش سرامیک خشک پرسلانی مجوف با مقطع مخصوص طراحی شده به صورت شیاردار ، بر روش ریل های آلومینیومی افقی قرار می گیرند و ریل های افقی بر روی زیر سازی آهنی یا آلومینیومی متصل می شوند. کوثر پروفیل اراک با در نظر گرفتن محاسبات مهندسی، پروفیل نمای خشک آلومینیومی با استفاده از آلیاژهای مخصوص و انجام عملیات حرارتی مورد نیاز پروفیل نمای خشک آلومینیومی نما را با بهترین کیفیت تولید می نماید. سنگ های کار شده را به شکل یک تیشه ای،دو تیشه ای،تخت،تراش،ساییده،لاشه و کلنگی در قسمت های گوناگون ساختمان مانند پی،دیوار،نمای کرسی چینی (ازاره)،نمای دیوار،پله،فرش کف ها و نمای داخلی و خارجی ساختمان استفاده می کنند.نام گذاری سنگ های خرد شده با توجه به ریزی و درشتی دانه هایشان انجام می گیرد.

​Th​is artic le has ​be en gen​er​ated by behsaznama  Content᠎ Gen erator D emov ersion!

اگرچه سنگ به علت سنگینی و مشکلات حمل و نقل و استخراج تا حدی جای خود را به مصالحی نظیر آجر داده است اما همچنان اهمیت خود را در ساختمان های سنگین و سخت نظیر پل ها،تونل ها،بهمن گیرها،دیوارهای حائل و سنگ چین ها و کرسی چین ها و غیر حفظ کرده است. استفاده از این نما به لحاظ زیبایی شناختی ممکن است در مدت زمان طولانی خوش آیند نباشد، به دلیل اینکه طراوت و زیبایی که در سال های اولیه نصب را دارد به سرعت از دست داده و ظاهری نه چندان زیبا از آن بر جای خواهد ماند. برای جلوگیری از کدر شدن همیشگی سطح مرمر حداقل هر دو سال دو بار باید سطح نما را شست و شو داد.می توان برای این منظور از واتر جت یا کارواش خانگی استفاده کرد. رنگ سنگ باید چطور باشد؟ عوامل موثر بر انتخاب سنگ ابتدا توجه به کاربرد آن در ساختمان می باشد و پس از آن می توان به عواملی مانند دوام،آنالیز فیزیکی و شیمیایی سنگ،رنگ سنگ و قیمت سنگ اشاره نمود. از مزیات نمای کرتین وال شیشه ای لامل می توان به عدم مشاهده هرگونه پیچ یا پرچ، عدم محدودیت انتخاب رنگ و امکان نصب بازشو مخفی و بازشو لولایی به داخل بازشو یا دوجهته اشاره نمود.

دیدگاهتان را بنویسید