نماهای مدرن جوایز: 4 دلیلی که چرا کار نمی‌کنند و چه کاری می‌توانید انجام دهید درباره آن

قطعات سایبان (Shading Devices) معمولاً در فضای دو جداره نصب میشوند و بسته به عرضشان، مسیرهای عبور و مرور برای دسترسی و تمیز کردن نما را فراهم میکنند. تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا با رازهای بیشتری درباره ی این دو مصالح ساختمانی محبوب آشنا شوید. برای مثال قیمت میلگرد بناب نسبت به سایر میلگردها بالاتر بوده ولی کیفیت بیشتری نیز دارد از این رو باید میزان هزینه مصرفی و کیفیت موردنیاز تعادل برقرار گردد. راهکاری که در نشریه 714 برای اسکوپ بعد از نصب سنگ، دیده شده، مهار سطحی یا همان پیچ و رولپلاک است. گروه مهندسان مهرازان نما فعالیت خود را در سال 1390 به صورت تخصصی در حوزه نماهای مدرن ساختمانی و دکوراسیون داخلی آغاز نمود. سمنت برد به پنل سیمانی پیش ساخته ای گفته میشود که با ترکیب سیمان، سیلیس، آب و انواع الیاف در کارخانه تولید شده و به صورت پنل های آماده مورد استفاده قرار می گیرد. سپس با استفاده از مش فایبر گلاس و پلاستر مخصوص بر روی پشم سنگ پوشش اجرا می شود . مقاومت دربرابر جداشدن وافتادن نما از خصوصیات مهم مصالح و نوع اجرا می باشد.

فروش تجهیزات نمای خشک

Da᠎ta has be᠎en gen erated by ​behsaznama Co nt​ent Generator  DEMO .

انواع روش های نمای خشک

مورد سوم نیز در خصوص ساخت ساختمان می باشد که شامل انتخاب نوع اسکلت و سیستم سازه ای و برآورد هزینه های آن می شود. پانل های بتن اکسپوز که با ایجاد تغییر در ساختار شیمیایی و فیزیکی در بتن تولید شده اند، دارای مزیت های بسیاری هستند که از جمله بارزترین آن می توان به مقاومت بالای آن در برابر آب اشاره کرد، از این رو استفاده از این نوع پانل های بتنی در اقلیم شرجی محبوبیت زیادی دارد، با این حال این تنها مزیت استفاده از بتن اکسپوز نیست! با آنکه طراحی و اجرای بتن اکسپوز در نمای ساختمان امروزه رواج چشمگیری داشته است، اما عدم هماهنگی آن با المان های پیرامونی می تواند نمای مدرن شما را به نمایی نازیبا و ناهمگون تبدیل کند، از این رو طراحی و اجرای بتن اکسپوز از اهمیت والایی برخوردار است. سمنت برد در عین مقاومت بالا و خاصیت ضد رطوبت خود از وزن کمتری نسبت به مصالح بتن اکسپوز برخوردار بود و این امکان را برای کاربران به وجود می آورد تا متناسب با سبک یا طرح نمای ساختمان خود رنگ مصالح خود را تغییر دهند، با این حال مقاومت و دوام مصالح بتن اکسپوز نسبت به سمنت برد بیشتر بوده و این به خودی خود می تواند مزیت چشمگیر باشد.

استفاده از بتن اکسپوز تقریبا از سال ۱۹۴۵ تا سال ۱۹۹۰ به اوج خود رسید، این نوع از متریال ساختمانی که در سبک مدرن از جایگاه ویژه ای برخوردار است در عین زیبایی می تواند مشکل ساز نیز باشد، چرا که بتن اکسپوز عموما به رنگ خاکستری مورد استفاده قرار می گیرد و عدم هماهنگی آن با فضای اطراف می تواند نمایی بی روح را تجلی دهد. این می تواند یک دیوار آجری بتونی یا سرامیکی باشد. همان طور که می دانید معمولا اسکلت های بتنی نسبت به اسکلت های فلزی هزینه کمتری داشته ولی می توان هزینه آن را در چندین مرحله پرداخت نمود ولی در اسکلت های فلزی به دلیل تک مرحله ای بودن ساخت سازه هزینه باید به صورت یک جا پرداخت گردد. در این سیستم نیروی پیش تنیدگی اصلی بر روی شبکه افقی می باشد و شبکه عمودی فقط برای مقابله با نیروی وزن ثقلی طراحی می شود.

توجه به بخش فضای سبز ویلا در حوزه طراحی محوطه بسیار مهم و حائز اهمیت است چرا که نقش کلیدی در جذابیت، قیمت و … این اسکوپ از لحاظ استحکام بسیار عالی بوده؛ اما متاسفانه با توجه به زمانبر بودن اجرای آن، به نسبت اسکوپ پروانهای و Z در پروژههای کمتری استفاده میشود. اما محدودیت هایی هم در قسمت های قوس دار وجود دارد که بایستی از یونیت های کوچک برای این قسمت ها استفاده کرد. اين حفرههاي خالي از نفوذ سرما و گرما از بدنه جلوگيري ميكنند كه باعث حفظ انرژي در درون ساختمان ميگردد. از طرفی نفوذ آب میتواند وزن یک سازه را بالا ببرد و تأثیر منفی بر استحکام سازه اولیه داشته باشد. سطح سرامیک سایز بزرگ با یک لایه لعاب پوشش داده شده است که در برابر نفوذ آب و سایر مواد مایع عایق است. البته به این موضوع توجه داشته باشید که نوع نمای استفاده شده و روش نصب نیز تاثیر بسیار زیادی در قیمت نمای خوش خواهد داشت. اجرای سرامیک خشک پرسلانی : سرامیک خشک نما dry ceramic facade به دلیل برخورداری از ویژگیهایی چون پایداری در دماهای بالا، استحکام زیاد و مقاومت بالا در برابر خوردگی، عدم جذب آب در بسیاری از پروژه های ساختمانی در دنیا به عنوان نمای اصلی و منحصر به فرد ساختمان توسط طراحان و معماران در مراحل ابتدایی جهت اجرای نمای خشک پروژه انتخاب می گردد و در لیست اجزای بسیار مهم و استراتژیک قرار می گیرد.

اساس نمای خشک سنگ

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت نصاب نمای سرامیک خشک.

دیدگاهتان را بنویسید