نمای خشک ایده ها

میدانیم که کار هرکسی نیست که بخواهد با استفاده از نرم افزارهای ویژه، نما و طرح یک ساختمان را طراحی کرده و سپس توسط عوامل اجرایی و معمار، ساختمان مذکور را به مرحله ساخت برساند. به همین منظور، سالهای زیادی را صرف آزمون و خطا خواهند کرد تا بالاخره به یک جایگاه حرفهای و درست دست پیدا کنند. جهت ثبت آگهی از عنوان کوتاه و مفید استفاده کنید تا در موتور های جستجو بهتر و راحتتر شناخته شوید. همچنین نمیتواند به خوبی به عنوان عایق صوتی عمل کند. مهمترین مزایای کامپوزیت نما، داشتن وزنی سبک، تنوع رنگ بالا و همچنین مقاومت حرارتی، رطوبتی و صوتی است. ۲۷- شرکت آرین سازین بنا نما ، از شرکت های مجری نمای کامپوزیت / نماهای فلزی در تهران می باشد. شرکت طراحی و معماری بافت نو به عنوان یک مجری نمای خشک، در این مقاله از چیدانه با ما همراه شده تا به بسیاری از سوالات رایج شما درباره نمای خشک ساختمان و مزایای آن پاسخ دهد. کاربرد نمای ساختمان در زمانهای گذشته غالباً به عنوان نقش حفاظتی برای ساختمانها بود. با گسترش صنعت شهرسازی و شهرک سازی و همچنین افزایش تقاضا برای ساخت ساختمانها و برجها و آپارتمانهای مختلف، میزان نیاز به طراحانی حرفهای و زبده برای طراحی نمای ساختمان، روز به روز در حال شرکتهای نمای خشک در تهران افزایش است.

7 مسائل توییتر نیازها شما را فراموش می‌کند درباره نمای سنگ|برتر نمای سنگ|نمای سنگ.}

آجرها در نوعهای متعدد و مختلفی ساخته شده و در اختیار سازندگان ساختمانها قرار میگیرند. هر چند استفاده از نمای سیمانی برای طراحان و سازندگان ساختمان ارزان تمام میشود؛ ولی نمای سیمانی، امکان شکستگی و ترک خوردگی دارد. 2. انواع مصالحی که در دست سازندگان ساختمان و کارفرما قرار دارد. با توجه به متریال نماهای خشک ساختمانی به دسته های مختلفی تقسیم میشوند و هر یک شیوه و کاربرد خاصی دارد که به معرفی نمونه آن میپردازیم: نمای خشک آجری، نمای سرامیک خشک، شیشه، کامپوزیت، ترموود، نمای سنگ خشک، نمای خشک فلزی و غیره. دقت داشته باشید که پاشش آب را تا زمان طولانی بر روی یک نقطه متمرکز نکنید. اما این مورد را در نظر بگیرید که سطح خشن و ناهموار می توند ۱۵ تا ۲۰ درصد میزان مصرف رنگ نمای ساختمان را افزایش دهد که یک رقم بسیار قابل توجه است و به مراتب منجر به افزایش هزینه های شما خواهند شد. قابل ذکر است اگر شما نیز تصمیم دارید در آینده نزدیک، برای خود یا هر یک از افراد دیگر، یک ملک تجاری، مسکونی، ویلایی و غیره بسازید یا خودتان مهندس ساختمان بوده و نمای ساختمان را خود طراحی خواهید کرد و یا به دنبال یک مهندس کاربلد و حرفهای برای طراحی نمای ساختمان خود هستید، پیشنهاد میکنیم که این مطلب را به طور کامل و دقیق مطالعه کنید.

جالب است بدانید که نمای ساختمان در دنیای امروز نقش بسیار شگفتی در زیباییهای مختص به یک ساختمان دارد. نمای آجری ساختمان ممکن است به صورت ساده یا به صورت دکوری طراحی شود و جالب است بدانید که در هر دو شکل طراحی آجری، ساختمان حاوی جلوهای زیبا خواهد شد. طیف گسترده ای از رنگ ها ، سایز ها ، سطوح و اشکال سرامیک های پرسلانی در ترکیب با انعطاف پذیری موجود در اجرا، به معمار و برنامه ریز آزادی مطلق در طراحی و توسعه نما را می دهد. گفتیم که علاوه بر کیفیت نمای ساختمان، حائز اهمیت است که بدانیم چه نمایی را برای چه نوع ساختمانهایی به کار ببریم؛ مثلاً برای یک ساختمان ویلایی پیشنهاد میشود که از نمای آجری استفاده نشود. اما در زمانهای امروزی بیشتر از هر قسمت دیگر، در طراحی نمای ساختمان، به زیبایی آن اهمیت میدهند. البته قابل ذکر است که نمیتوان برای هر سازه مسکونی از تمام انواع نماها استفاده کرد و هر محیط ساختمانی، بایستی توسط طرح مناسب آن، ساخته شود که در ادامه به انواع طراحی نمای ساختمان اشاره خواهد شد. در ادامه بیشتر به نحوه شستشو شورابه ها و سایر آلودگی های روی نمای آجری خواهیم پرداخت.

طرح نمای خشک

اما به صورت کلی، در ادامه به بعضی از انواع نماهای طراحی ساختمان اشاره میکنیم. تحقیقات و گزارشها مبنی براین است که طراحی فضای سبز خصوصی برای محیطهایی همچون باغ ویلا با رفاه و سلامت ما مرتبط است مطابق با فرضیه جبران در بهبود و گسترش فضای سبز، باغهای خصوصی در بحث نگهداری بهتر محافظت میشوند. نمای یک ویلا بهتر است متناسب با نحوه طراحی داخل ساختمان ویلا طراحی شود. شاید در نگاه اول طراحی نمای یک ساختمان کار سادهای به نظر برسد، اما هر چیزی در گفتار آسان، ولی در عمل سختیهای خودش را دارد. همه ما به هنگام خرید یک منزل مسکونی یا هر ساختمان دیگر، شاید اولین و مهمترین معیاری که مورد توجه و بررسی قرار میدهیم، نمای ساختمان و نحوه طراحی نمای ساختمان است. در واقع این که نمای یک ساختمان چگونه ساخته شود، میتواند بر روند و فرایند ساخت بقیه قسمتهای ساختمان تأثیر بگذارد. در واقع نحوه ایجاد نما برای یک ساختمان با توجه به کارکرد آن ساختمان، میتواند در طراحی ما نقش بسزایی داشته باشد. با وجود مزایایی که نمای رومی دارد اما از طرفی کارشناسان معتقدند که با توجه به وزن زیاد سنگها و سنگین شدن نما و از طرفی اتصالات غیر حرفهای که گاهی اوقات در هنگام اجرا صورت میگیرد ، این نوع نما برای خیابانها و کوچههای باریک مناسب نیست و در هنگام زلزله یا حوادثی از این دست میتواند خطر آفرین باشد. Th is c ontent was done  by behsaznama Conte​nt Gen​erator DE᠎MO!

دیدگاهتان را بنویسید