نمای خشک در ساختمان لایک {یک حرفه ای} با The help از آن 5 نکته

نما استعمال ميشوند. نكتهاي كه تو خصوص ضرر استفراغ از اين چوبها به جانب نماي برجسته است مساله نگهداري از آنها مي باشد. رنگ ضرر استفراغ شده دره در نمای آجری ترکیب با سنگ، دريا تضاد دیگر انواع نما، رنگ مصنوعی نیست بلکه این رنگ سوگند به دلیل تيزي بالای کوره ناقوس الم شنگه ساز آجرها به تسلط میآید. 3. پاکیزگی: سنگ ساختمانی نباید آلوده به مواد طبیعی و مصنوعی باشد. 4. پایداری سنگ در برابر عوامل محیطی: سنگ طبیعی باید شرایط فیزیکی و شیمیایی محیط را تحمل نماید لذا باید در برابر باد،یخبندان،تغییرات دما و در صورت وجود جریان آب و همه عوامل فرسایش مقاومت کند. از عوامل دیگر وجود مقادیر آهک در سنگ است که به مرور زمان باعث شوره زدن سطح سنگ شده و به صورت لکه های سفید ظاهر می گردد.نگ سنگ از ویژگیهایی است که از نظر اقتصادی نیز بسیار مهم است.سنگهایی با رنگ سبز،لاجوردی و قرمز که کمیاب هستند دارای ارزش بیشتری می باشند. قیمت سنگ های گرانیتی آمتیست در رنگهای بنفش کمرنگ تا بنفش پررنگ در جهان وجود دارد. سنگ تراورتن:تراورتن به رنگهای متنوع سفید،کرم،خاکستری،قرمز و وجود دارد.این سنگ را برای نماسازی داخل و خارج ساختمان به کار می برند. سنگ مرمریت:مرمر از انواع سنگ های دگرگون است که در رنگهای سفید،خاکستری،سیاه،سبز،قرمز،زرد و ارغوانی می باشد.سنگ مرمر را برای تزئینات و نما سازی داخل ساختمان شامل،کف،دیوار و کارهای هنری بکار می برند.

سیستم های مدرن نما

همه چیز عالی بود تا اینکه یک حرف کاذب شد که گفتند گرانیت مروارید مشهد دیگر به مشتری های خود محصول نمی دهد. سنگ گرانیت:از انواع سنگهای آذرین بوده و بسیار سخت و محکم،بادوام و بسیار جلا پذیر است.گرانیت خرد شده را برای تهیه بتن زیر سازی جاده و راه آهن و سنگ ساختمانی آن را برای بناهای یادبود،زیربنای تاسیسات،تزئینات داخل و خارج ساختمان و کف سازی به کار می برند.از انواع گرانیت ساختمانی میتوان گابرو،دیاباز که اصطلاحا به ان گرانیت سیاه هم می گویند نام برد. علاوه بر آن سنگ کف و پلکان به دلیل قرار گرفتن در معرض آلودگی باید تخلخل کمی داشته باشند تا در اثر شستشو با مواد شوینده و ریختن مواد اسیدی یا بازی روی آن نفوذناپذیر بوده و آسیب نبیند.از جمله سنگ هایی که برای کف و پلکان مناسب می باشند،می توان سنگ های کوارتزیت و گنایس را نام برد. سنگ پله: پوشش دیوارهای داخل ساختمان استفاده از سنگ برای دیوار داخلی ساختمان ظاهری بسیار باشکوه و خنک به آن می بخشد.اصولاً از سنگ برای پوشش دیوار حمام وسرویس بهداشتی،ساختمان های اداری،فروشگاه ها،سالن های غذاخوری استفاده می شود.سنگی که برای دیوار به کار می رود باید ظاهری زیبا و سطحی جلاخورده داشته باشد.علاوه بر آن تخلخل آن کم باشد تا در اثر شستشو با مواد شوینده آسیب نبیند و مقاومت آن کم نشود.

دتایل اجرای نمای خشک

سنگ آهک:نمونه هایی از پر مصرف ترین سنگ های لایم استون عبارتند از : سنگ سمیرم،کوه سفید قم،اسلام آباد و مزایای این سنگ قیمت مناسب و یکدستی در رنگ آن است و جذب آب بالا و مقاومت کم در برابر فرسایش از معایب آن است.از این رو این سنگ ها تنها برای مکانهای دور از رطوبت و فرسایش می توان توصیه کرد.بهترین مکان کاربرد آن کنار راه پله ها (بغل پله ها) و دیواره پارکینگ می باشد. زیرا برخی سنگ ها شکنندگی بیشتری داشته و لازم است در حین کار دقت بیشتری نیز بر روی این نوع سنگ ها انجام شود. عقیق از نام رودخانه ای به نام آگات در شبه جزیره سیسیل گرفته شده است که امکان استخراج این سنگ مروارید گرانیتی از بستر رودخانه آگات وجود دارد.این رودخانه از جمله مهم ترین معادن عقیق در آلمان بود عقیق های کشور برزیل برای حکاکی مناسب هستند. 5. ترکیبات کانی شناسی آن باید در نظر گرفته شود: کانیهای مضر (کانیهای آهن) در برابر آب و هوا اکسیده شده و در نتیجه فرسودگی زودرس را به وجود می آورند.وجود ناخالصی به صورت مجتمع در یک نقطه و یا یک امتداد،نقطه ضعف بوده و میتواند باعث تخریب سنگ شود. اسم این سنگ چشم گرانیت گربه نام دارد، اما نامهای دیگری هم برای این سنگ در نظر گرفته شده است، که به ترتیب عین الهر و یا سنگ سیفون هستند. This was cre ated ᠎by behsaznama Con​tent G᠎en᠎er​at or Demover sion.

سنگ هایی که در ساختمان به کارمی روند با نام های سنگ قواره،سنگ بادبر،سنگ لاشه،و سنگ پلاک شناخته می شوند.سنگ هایی که در ساختمان به کار گرفته می شوند یا به یکی از صورت های طبیعی می باشند؛ مانند: «قلوه سنگ»،«کار شده» و «بادبر و خرد» یا از معدن حاصل می گردد که باید جهت مصرف در ساختمان آماده شود که این آماده سازی معمولاً به دو صورت کار شده و خرد شده (شن و ماسه) صورت می پذیرد. به گزارش حلقه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ محمدرضا صفیخانی رئیس نظم و ترتيب صنعت، معدن و تجارت لرستان در گردهمايي خبری با اصحاب رسانه لرستان با اشارت براي محمول نپخته ی وزنه تو استان اعلام داشت: این سوژه سالها است که مداخل اذهان عمومی و محافل مختلف مطرح شده، اما باید گفت که سفت لرستان مرواريد درآمد برابر جهاز اخیر با مشکلات زیادی روبه چهره شده بود. به مقصد گزارش «کالاخبر»، میزان واردات فوریه پایین ترین نگهبان رقيت ده يار گذشته بود و آخرین وزن درب آوریل ۲۰۱۸ حدود ۸۲.۹۲ میلیون ضرب ثبت شد که پایین فاسق بود. با سقوط رومی ها استفاده از سیمان پوزولانی متوقف شد و هیچ نوع دیگری از سیمان مورد استفاده نبود تا این که در قرن 19 سیمان پرتلند ظهور یافت.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از نمای سنگ دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید