نمای خشک میانبر – روشن رویکرد

8. روش اجرای نما به صورت خشک به عنوان نوعی عایق صوتی نیز عمل میکند. قیمت اجرای نمای سرامیک خشک از دیگر نماها به مراتب کمتر است و به ویژه در پروژههای ساختمان بزرگ باعث کاهش هزینههای ساخت میشود. هر آنچه که در ساخت و ساز مورد استفاده قرار می گیرد از سیمان و گچ و میلگرد تا لوله و شیرآلات و روشنایی و کالاهای دکوراسیون را در ساختمان صنعت خواهید یافت . استفاده از این چسب ها برای نصب سرامیک کف بسیار ساده و راحت است و همچنین پس از خشک شدن آنها لازم نیست نگران مورد خاصی باشد، چون وزن این مواد نسبت به سیمان و سایر ملات های مورد استفاده کمتر است و به این صورت وزن مرده و خنثی ساختمان شما را به شدت کاهش می دهد. نکته ی اول برای به کارگیری این روش، انتخاب یک چسب ایده آل و هماهنگ با خصوصیات آجر انتخابی شما برای اجرا در نمای ساختمان می باشد. مهارت و تخصص استاد کار می تواند در طرح نهایی آجر نما بسیار تاثیرگذار باشد. ۲. دوام: با توجه به ضخامت بسیار کم ورق آلومینیومی نمای کامپوزیت در برابر شرایط جوی نا مطلوب مانند باد و طوفان شکل اولیه خود را از دست داده و بعد ازگذشت زمان کوتاهی تغییر شکل می دهد به همین علت ازدوام واستقامت خوبی برخوردار نمی باشد.  This post was g​ener​ated with t᠎he  help of behsaznama Content  Generato᠎r  DEMO .

نحوه اجرای نمای سنگ خشک

آجر کاری نما مانند سایر سبک ها در طراحی نمای ساختمان با پیشرفت تکنولوژی و گذر زمان، دستخوش تغییراتی مثبت شده است. نمای ساختمانی و طراحی نمای ساختمان مسکونی، به ظاهر و منظره شهری هم شکل میدهد و اهمیت فراوانی در شهرسازی دارد. این آجرها به چند صورت توپر، دارای حفره و سوراخ و یا به شکل صفحات نازك (پلاك) تولید می شوند. در هنگام اجرای عملیات چیدن آجرها و اتصال آن ها توسط ملات سیمانی و یا بیرون زدن ملات آهکی از بین آجرها ،سطح آجر ممکن است لکه دار شود . ۲- به علت استفاده از سیمان، دوغاب و ملات در کار، در صورتی که دقت لازم در کار اعمال نشود، می تواند موجب کثیف شدن نمای آجری و ایجاد لکه روی آن ها شود. باید از سلامت آجر مصرفی و عاری از هرگونه ایراد بودن آن اطمینان حاصل نمود. یکی از مزیت های قابل توجه نمای خشک قابلیت بازیافتی آن است که میتوان پنل ها و مصالح استفاده شده را جمع آوری نمود و از آنها مجددأ استفاده کرد.

راه های بسیار آسان برای مدیریت اجرای نما اضافی

یعنی از نمای شیک ویلا گرفته تا اجرای دیوار نمای خشک را میتوان با این روش اجرا نمود. در این روش سرامیک خشک پرسلانی از طریق اتصالات آلومینیومی مخصوصی به نام کلمپ (Clamp) بر روی ریل های آلومینیومی افقی مخصوص این سیستم متصل می شوند. برای این که درباره مبلغ دقیقی که به عنوان قیمت اجرای نمای سرامیک خشک پرسلانی باید بپردازید اطلاعات کسب کنید، باید محاسبات خود را بر حسب نقشهای که از مکان مورد نظر در اختیار دارید انجام دهید. ۱- این روش در مقایسه با روش های دیگر زمان بیشتری برای اجرا نیاز دارد. درصورت استفاده از نماهای کامپوزیت، پس از زیرسازی فولادی، قطعات آلومینیومی مورد نیاز نما، بوسیله پیچ و مهره و یا پیچ های سرمته به شاسی کشی فولادی متصل می گردد تا در نهایت، قطعات مورد نیاز نازک کاری نما به آنها متصل شود. در روش نمای خشک از ملات برای آجرچینی استفاده نمی شود و آجر ها با کمک تجهیزاتی مانند ریل و پیچ چیده می شوند که برای اجرای آن تنها دانستن نکات اجرایی آجر در نما به روش نمای خشک کافی است.

ی اسپایدر در مورد ساختمانهای اداری و تجاری است.

در برخی از موارد این روشها به صورت سلیقهای و با توجه به امکانات موجود مانند بودجه و زمان در دسترس انتخاب میشود. آجرهایی که در نمای ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند شامل انواع آجرهایی مانند آجرهای رسی، ماسه آهکی، مارنی و بتنی می باشند. کاربرد اصلی نمای اسپایدر در مورد ساختمانهای اداری و تجاری است. انطباق پذیری خوب شیشه و قابلیت چکش خواری استنلس استیل، کیفیت خوبی را برای نمای اسپایدر فراهم نموده است. زیرسازی یا شاسی کشی: ایجاد بستری مناسب و سطحی صاف برای اجرای نمای مورد نظر در سازه ساختمانی. علت طراحی این سیستم مقاومت نمای ساختمان دربرابر نیروی شدید باد در ارتفاعات بود و این روش مدرن مورد تأیید استاندارد های جهانی و مورد توجه بسیاری از معماران سرتاسر جهان قرار گرفت. به روش صنعتی که نتیجه سالها تجربه، مطالعه و تحقیق و بررسی انواع روشهای مشابه خارجی در کشورهای مختلف می باشد در حال حاضر توسط گروه فنی مهندسی داتام اجری می گردد و می تواند کلید حل بسیاری از مشکلات حل نشدنی نمای انواع ساختمان ها باشد که مهندسین و متخصصین و مدیران محترم می توانند با طراحی و اجرای این روش در ساختمان ها از هر نوع سنگ، سرامیک و شیشه و غیره در هر سایز، ضخامت و رنگ استفاده نمایند.

مجری نمای سرامیک خشک

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از نحوه اجرای نمای خشک ساختمان ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید