نمای ساختمان: یک فهرست از 11 مسائل که شما را در وضعیت عالی قرار می‌دهند. | مزاج}

ترکیبات رنگی در ساختار خود به صورت کاملاً روان و با گرانروی کنترل شده طراحی و فرموله شده اند تا بتوانند به شکلی نرم و با نرخ پراکندگی بالا روی سطوح گسترده شوند. نمای ترموود و چوب پلاست: بسیاری از طراحان برای ایجاد احساسی گرم در نمای خود از چوب روسی، چوب پلاست و ترموود استفاده می کنند که به راحتی با متریال های دیگر قابل ترکیب است. پس از آماده سازی کامل رنگ نمای ساختمان آکریلیک از نوع پایه آب شما دیگر زمان زیادی در اختیار ندارید که بتوانید عمر مفید یا pot life را برای این نوع رنگ تعریف مجموعه ها کنید. در رنگ نانو این ویژگیها با کیفیت بهتری تولید میشود، علت آن هم استفاده از فناوری نانو در رنگ نما است. طراحی نما یکی از بخشهایی است که امروزه معماران توجه بسیاری به آن دارند چرا که زیبایی و چگونگی نما معرف هنر و کیفیت کار مهندس معمار و طراح ساختمان نیز میباشد. نتیجه كار هنرمندانه و در عین حال فنی و اصولی معماران و بناها و سازندگان ایرانی را میتوان در بناهای تاریخی همچون تخت جمشید، پاسارگاد، نقش رستم، میدان نقش جهان و مساجد جامع بسیاری از شهرها از جمله اصفهان، شیراز و تبریز و همچنین بسیاری از عمارت ها، بقعه ها و مقبره ها و بسیاری دیگر از بناهای قدیمیو تاریخی در جای جای كشور به تماشا نشست. ​This conte᠎nt has be en ​done ​with the help  of behsaznama Content ᠎Gene​ra᠎tor DEMO.

آنچه دونالد ترامپ می تواند در مورد نمای ساختمان به شما بیاموزد

در عمارت تا مقبرههای زیبا میبینید و لذت میبرید؛ بنابراین در زمان ساخت نمای ساختمانهایتان باید به این توجه داشته باشید که در چه شهری با فرهنگی زندگی میکنید و با توجه به بافت شهرتان بهترین نما را انتخاب کنید. شرکت رانا کیمیا فام به عنوان یک شرکت مطرح مفتخر است که بسیاری از پروژه های عظیم و ملی را از مرحله ی توزیع و ارائه ی محصولات رنگی تا مراحل پایانی و اتمام کار همراهی و پشتیبانی کرده است. همانطور که گفته شد اولین آیتم مورد قضاوت در یک بنا، نمای آن می باشد. شما به راحتی میتوانید با استفاده از تکنیک نورپردازی جذابیت فوق العادهای به محیط اضافه کنید و از نمایش زیبای آن لذت ببرید. یک نما، گرچه در طول روز می تواند با یک طراحی مناسب از کیفیت بصری زیادی برخوردار باشد، در هنگام شب برای داشتن یک جلوه زیبا نیازمند نورپردازی مطلوب است. نمای رومی معروف ترین و پرهزینه ترین نما در بین ساختمان های تهران است که طراحی زیبا و لوکس دارد.اما ایراد آن مصرف زیاد سنگ درابعاد مختلف است.سنگ هایی با اندازه ها و رنگ های ویژه که گاها اسکوپ کردن بسیاری انها به دلیل تعداد بالا و هم چنین عرض کم امکان پذیر نمی باشد.

متریال نمای خشک

طناب راپل استاتیک ( این نوع طناب راپل به دلیل ثابت ماندن ارتفاع گزینه مناسب برای پیچ رولپلاک نما با طناب می باشد . برای ساخت نما آجری بهترین گزینه آجرهایی هستند که برای این کار تولید شده اند. روشنایی: برآورد میزان روشنایی در روز و تهویه ساختمان یکی دیگر از موارد مورد بحث در طراحی نمای مدرن می باشد که برای هر ساختمان با توجه به عمق، ارتفاع و کاربری طراحی می شود. زیرا هر چقدر پروژه ی شما بزرگ تر باشد بودجه و هزینه های در نظر گرفته شده نیز مهم خواهند بود. جایگذاری بازشوها: یکی از مهم ترین آیتم ها برای مدرنیزه کردن، شفافیت می باشد. اصل مهم سبک طراحی نمای مینیمال، ساده گرایی است؛ در ساختمانهایی که به این سبک طراحی میشوند. نمای منونولیت: ذرات سنگ گرانیت،کوارتز و رنگ های طبیعی این متریال را می سازند که بسیار سبک بوده و مانع رطوبت به بنا می شود. این شرایط برای نگهداری دیگر انواع رنگ آکریلیک پایه آب مانند رنگ ترافیکی که جزو پر کاربردترین پوشش های رنگی آکریلیک که بر مبنای حلال آب می باشند نیز صدق می کند. باز هم وابسته به شرایط آب و هوایی میتوانید نوع رنگ را انتخاب کنید.

انتخاب متریال: قبل از طراحی نما باید با توجه به شرایط جوی منطقه و تاثیرات آن و بودجه ی مورد نظر، متریال هایی انتخاب شود و با در نظر گرفتن ویژگی ظاهری هر یک طراحی صورت بگیرد. براساس ضوابط مربوط به نماسازی، رعایت نکات ایمنی در هنگام استفاده از سنگ الزامی بوده و امکان استفاده از هر نوع رنگ سنگ در ساخت نما امکان پذیر نمی باشد. دمای ۲۵ درجه سانتیگراد را همواره به عنوان مبنا در نظر می گیریم و به هر میزان افزایش از این مقدار شاهد کوتاه تر شدن زمان خشکی رنگ نما و به هر میزان کاهش از این مقدار شاهد افزایش زمان خشکی رنگ خواهیم بود. این نما نیز دارای جذابیت خاصی میباشد و در برابر تغییرات دما مقاومست. نمای یک ساختمان اولین قسمتی است که نشان می دهد سازه از ویژگی خاصی برخوردار است. در همین راستا نمای یک ساختمان با کاربری های مختلف مورد اهمیت قرار می گیرد. در دسته سبک کلاسیک قرار می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید