نمای سنگ دیگر راز نیست

به این ترتیب که نصب نما به صورت خشک، امکان نصب مصالح نوین ساختمانی با تنوع طرح و جنس و رنگ فراوان را برای ما فراهم می آورد. به خاطر برخورداری از نیروهای مجرب، تجهیزات پیشرفته و اهداف آینده نگرانه، این شرکت در هر سه بخش طراحی، تولید و نصب کرتین وال خدمات باکیفیتی ارائه میدهد. مجری نمای کرتین وال معمولاً صفر تا صد کار از مرحله تولید گرفته تا نصب را انجام میدهد. بدین دلیل که نصب حرفهای باعث میشود تا نما در طول سالهای متمادی پایدار بماند و به صورت کاملاً آب بند، هوابند، عایق صوت، عایق حرارت و گرد و غبار عمل کند. تناقض سبک نمای ساختمان با ساختمانهای اطراف مخاطرهآمیز است و میتواند باعث حواسپرتی شود. کرتین وال نوعی پوشش بیرونی ساختمان است که برخلاف نماهای سنتی میتواند به صورت خود ایستا عمل کرده و تنها بار مرده خود را تحمل کند. این نما میبایست طوری طراحی شود که بار مرده خود را به خوبی تحمل کند و در برابر اثرات محیطی و بارهای جانبی نیز مقاومت بالایی داشته باشد. This  post was w ritt᠎en ​by G​SA Con tent Gener ator Dem᠎over sion .

Ho To (Do) کرتین وال With خروج از دفتر(خانه).

اگر این نما به صورت اصولی اجرا شود، ساختمان میتواند در برابر عوامل جوی و بارهای جانبی (باد و زلزله) مقاومت بالایی از خود نشان دهد. اجرای اصولی این نمای شیشهای برای شما بازگشت سرمایه خوبی به همراه خواهد داشت زیرا میتوانید برای سالهای متمادی از عملکرد و پایداری نمای خود اطمینان حاصل کنید. بنا به دلایلی همچون اهمیت تمیز ماندن نما در طولانیمدت، مخارج سنگین شستن نمای ساختمانها بهویژه سازههای مرتفع و لزوم ماندگاری مصالح تا پایان عمر ساختمان، روشهای متعددی برای جلوگیری از جذب و نفوذ رطوبت مطرح شده است. در بخش بعدی چند مورد از دلایلی که چرا مشاوره طراحی نمای ساختمان باید انجام شود را بررسی میکنیم. شما با عقد قرارداد با یک شرکت معتبر میتوانید در هزینههای خود جهت تعمیر و نگهداری و مصرف انرژی صرفه جویی کنید. با توجه به شرایط پروژه مثل شرایط جغرافیایی و اقلیم باید سبک خاصی از معماری برای طراحی و اجرای نمای ساختمان مورداستفاده قرار بگیرد. یکی از ابزار هایی که برای نصب خشک استفاده میشود، سیستم نصب خشک TEKTA می باشد. این شرکت بهترین خدمات نصب و اجرای تخصصی نمای کرتین وال را به انواع پروژههای مختلف ساختمانی ارائه میدهد. مجری نمای کرتین وال با در دست داشتن اکیپ اجرایی متخصص و مسئولیت پذیر میتواند به پروژههای ساختمانی جهت ارائه بهترین خدمات اجرایی کمک کند.  This  data was wri᠎tt​en by behsaznama C onte nt Generator D​emover​si on!

ایستاوین مجری نمای کرتین وال کدام پروژهها است؟ همه پروژههای ساختمانی اعم از اداری و تجاری میتوانند از خدمات طراحی، تولید و اجرای نمای کرتین وال توسط ایستاوین بهرهمند شوند. شما با دریافت مشاوره تخصصی و مهندسی میتوانید برحسب نیازهای پروژه خود از خدمات ایستاوین بهرهمند شوید. طراحی، تولید و اجرای نمای کرتین وال کاری بسیار تخصصی است که میبایست به شکلی مهندسی انجام شود. برای مشاهده نماهای کرتین وال می توانید به صفحه پروژه ها مراجعه نمایید. برای ساخت این نما محصولاتی که به عنوان لایه بیرونی مورد استفاده قرار میگیرند با بدنه اصلی ساختمان فاصله دارند تا تهویه پذیری خوبی صورت بگیرد و هوا در میان لایه های متفاوت نما جریان پیدا کند. در سیستم نصب آجرنما خشک اجزایی شامل عایق حرارتی، چهارچوب نگهدارنده، فضای خالی تهویه و اتصالات مورد استفاده قرار می گیرد. اکوآرک، درزمینهٔ طراحی، مهندسی، ساخت، مونتاژ و نصب سیستم نمای سرامیک خشک، نمای کامپوزیت و کرتین وال، فعال است. 3-پروفیلهای عمودی بااستفاده ازپرچ روی صفحات ال نمای خشک نمایان شکل نصب میشود. شرکتهای مشاور نما باتجربه و دانشی که دارند میتوانند بهترین گزینهها را پیش روی شما قرار دهند. در ادامه نیز تعدادی شرکت مشاور نما به شما عزیزان معرفی خواهند شد. قبل از هر اقدامی در جهت طراحی و اجرای نمای ساختمان بهترین گزینه مشاوره با متخصصین این حوزه هست.

3 نمونه های خیره کننده از اجرای نما زیبا

چنانچه قبل از طراحی و اجرای نمای ساختمان با شرکت های مشاور نما این حوزه مشورت نداشته باشید مسلماً نمیتوانید بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید و عواقب خوبی در انتظار نمای ساختمان شما نخواهد بود. پروژه خود را با ایستاوین بسپارید! برای اجرای بیعیب و نقص نمای پروژه به طراحی حرفهای نیاز دارید. 80 و در صورت نیاز پروفیلهای ناودانی و تیرآهن خواهد بود. این روش بیشتر از سایر روشها به یک طراحی حرفهای توسط متخصصین نیاز دارد. جاگذاری سنگ، سرامیک یا سایر اعضای نما، بجای ملات از پیچ و مهره های مخصوص استفاده می شود. در ادامه بیشتر به نحوه شستشو شورابه ها و سایر آلودگی های روی نمای آجری خواهیم پرداخت. در هنگام اجرای عملیات چیدن آجرها و اتصال آن ها توسط ملات سیمانی و یا بیرون زدن ملات آهکی از بین آجرها ،سطح آجر ممکن است لکه دار شود . اجرای نمای سنگی خشک در ساختمان هایی با سطح نمای وسیع توصیه می شود. قطعات تشکیل دهنده باید مطابق با نیازهای پروژه شما طراحی شوند. به این صورت که نتایج مرحله طراحی و سنجش نیازهای پروژه به مرحله تولید وارد میشوند.

دیدگاهتان را بنویسید