نمای مدرن – توجه کنید به اینها 10 شاخص‌ها

آجرهای نما معمولا در معرض دیده شدن قرار دارند ولی آجرهای معمولی عموما در ساختار داخلی ساختمان کاربرد دارند و در معرض دید نمی باشند. با وجود مزایایی که نمای رومی دارد اما از طرفی کارشناسان معتقدند که با توجه به وزن زیاد سنگها و سنگین شدن نما و از طرفی اتصالات غیر حرفهای که گاهی اوقات در هنگام اجرا صورت میگیرد ، این نوع نما برای خیابانها و کوچههای باریک مناسب نیست و در هنگام زلزله یا حوادثی از این دست میتواند خطر آفرین باشد. اگر شما نیز میخواهید در سریعترین زمان ممکن و با کیفیت بسیار بالا ظاهر ساختمان خودتان را زیبا کنید، به شما پیشنهاد میکنیم ما را همراهی کنید. نمای بایرامیکس را از ملاتی درست می کنند که شامل رزین های طبیعی و مصنوعی و سنگ دانه ها، رنگ و مواد دیگر است و دارای مزایایی از قبیل: شستشوی آسان، تنوع زیاد است. سنگ سمنت پلاست در واقع یک نوع سنگ مصنوعی است که در زمره مصالح نوین ساختمانی به شمار میآید و برای انواع دیوار پوش و کفپوش در داخل و برای نمای بیرونی ساختمان استفاده میشود. نمای اتیکس در واقع نوعی عایق ساختمان است که از سه سطح عایق و پوشش رویی تشکیل شده و عایق های این نما فوم پلی استایرن منبسط و پشم معدنی است و رویه سطحی و پوشش آن از آجر لعاب دار یا چوب، فلز و اندود است قسمت عایق آن میزان زیادی هزینه سرمایش و گرمایش ساختمان را کم می کند.

نحوه نصب نمای خشک

اما معایب نمای سرامیک در مقایسه انواع نمای ساختمان این است که از این نوع نما در مکانهای شلوغ نمیتوان استفاده کرد چرا که به شدت نور را بازتاب میدهد. نمای رومی به نوعی سبک کلاسیک داشته و با توجه به این که در این سبک از مصالحی مانند سنگ مرمر و گرانیت و تراورتن استفاده میشود در مقایسه انواع نمای ساختمان کمی گرانتر از بقیه انواع نما به حساب میآید. این کار به شما این امکان را میدهد تا نیازی به پرداخت هزینه جداگانه برای عایقبندی ساختمان خودتان نداشته باشید و بتوانید با هزینه هایی بسیار کمتر علاوه بر نما کردن ساختمان خودتان، آن را در برابر فاکتور های محیطی نیز عایق کنید. در این روش چسب مورد استفاده مانند یک ماده الاستیک عمل میکند و ضربات و ارتعاشات وارده به ساختمان و نما را خنثی میکند. تعداد و حجم یراق آلات و قیمت یراق سرامیک معمولا برای یک عدد تایل سرامیک انجام میشود و میانگین آن به عنوان شاخص محاسبه کل نما بکار میرود. قابلیت تعویض یا تعمیر نما: اگر قسمتی از نمای خشک آسیب ببینند می توان به راحتی آن قسمت را باز کرد و آن را تعمیر و یا به کل تعویض نمود.

برای دیدن عکس های بیشتر از نمای کامپوزیت پیشنهاد میکنیم حتما پروژه های انجام شده توسط آکاد را مشاهده بفرمایید. این در حالی است که اتصالات استفاده شده در نمای غیر نمایان به هیچ عنوان قابل مشاهده نیستند. نمای آجری یکی از پرطرفدارترین نمای ساختمان است. این نمای مدرن به علت ویژگی های مثبت و مزایای متعددی که دارد بسیار پر استفاده و رایج شده است. قابل ذکر است نمای رومی از سبک نماهای کلاسیک است که در طراحی و اجرای این نما از سنگ هایی همچون: سنگ مرمر، تراورتن و گرانیت بهره برده اتصالات نمای خشک می شود. همچین بهتر است بدانید ورقه آلومینیوم کامپوزیت جزو پرکاربردترین نماهای اجرا شده در سازه ها می باشد. مورد دیگر روش پوشش ساختمان به کاربردن تایل های سرامیکی است که به طور گسترده در سالهای اخیر در سراسر دنیا مورد استفاده قرار می گیرد. کنترل شاقولی و تراز بودن زیرسازی نما، از دیگر نکات اجرایی آن می باشد که در صورت عدم رعایت آن میتواند منجر به دوباره کاری و هزینه های فراوانی گردد.

در این روش اجرا مصالح گوناگون دیگر نیز قابل اجراست مانند:سنگ،سرامیک،شیشه،پنل های فلزی از قبیل ورق کامگوزیت و ورق آهنی دکوراتیو. استفاده از پوشش نمای نانو بر روی ساختمان موجب میشود تا طول عمر ساختمان، در مقایسه انواع نمای ساختمان نیز افزایش یابد. نمای سیمانی در رنگهای سفید و رنگی در صنعت ساختمان به کار گرفته میشود و در مقایسه انواع نمای ساختمان باید بدانیم که در زمینه قیمت انواع نمای ساختمان نمای سیمانی در مقایسه با سایر نماها ارزانتر است و از مهمترین مزیتی که این نوع نما دارد سرعت بالای اجرای آن در کمترین زمان است. از مزیتهای کاربرد این روش با شما سخن میگوییم. از آنجایی که سنگ یکی از پر کاربردترین ابزارها در ساخت نمای خارجی و تزیین نمای داخلی محسوب می شود که از گذشته تا امروز مورد استفاده و اجرا در نمای ساختمان توسط معماران و مهندسان قرار گرفته است. قیمت سنگهایی که برای نمای رومی استفاده میشود از متری 100 هزار تومات تا 500 هزار تومان در بازار موجود است. چسب پلی اورتان در مدلهای مختلفی مانند فیلم، فوم، پودر، الاستومر امولوسیون و مایع در کارخانجات تولید و به بازار عرضه میشود. بهتر است بدانید نمای سرامیک کاربرد ها و استفاده های فراوان و مختلفی را دارد.

Data w᠎as g enerat​ed by behsaznama Con​tent G en​er​ator Demoversi on!

دیدگاهتان را بنویسید