نه مسائل باید فوراً درباره سیمانکاری نمای ساختمان

این سبک از نما جزء پرکاربرد ترین نما ها و برای دکوراسیون خارجی محسوب شده و قابلیت ایجاد قوس و ستون های تزئینی روی نما وجود دارد. امکان آب بندی نما وجود دارد. این نما بر اساس نحوه نصب و قرار گرفتن اتصالات به دو صورت نمایان و غیر نمایان دسته بندی میشود. اجرای این نما بدون استفاده از ملات صورت میگیرد و برای جایگزین کردن ملات از اتصالات مکانیکی استفاده میکنند. برای اتصال آجرهای مخصوصی که در این سیستم به کار میروند، از تجهیزات فلزی مانند ریل استفاده میشود. سنگ های متفاوتی برای ساخت نما به کار گرفته می شوند که مهم ترین آن ها شامل سنگ هایی چون تراورتن، مرمریت، مرمر، گرانیت و سند استون می باشد. برای سفارش طراحی سه بعدی ، سفارش طراحی روف گاردن و سفارش طراحی محوطه و فضای سبز به سایت راژه مراجعه کنید. امروزه نمای سرامیک به یکی از انواع نمای ساختمان مسکونی پرطرفدار در طراحی ساختمان تبدیل شده است. از جمله مهمترین دلایل ریزش سنگ نمای ساختمان، می توان به نشست زمین اشاره کرد همانطور که می دانید، امروزه به علت کم آبی و کاهش سطح آب های زیر زمینی، شاهد نشست زمین هستیم. با توجه به انواع مختلف رنگ های معرفی شده در این مطلب، می توان گفت رنگ نانو بهترین و مناسب ترین رنگ برای نقاشی ساختمان، به خصوص برای نقاشی نمای ساختمان به شمار میرود. Content has be en creat᠎ed with behsaznama Content  Gener᠎at or DE​MO!

سیمانکاری نمای ساختمان

یک دیوار مرکب افزودنی ضروری برای هر خانه است که از ساختمان شما محافظت می کند و زیبایی را به منظره بیننده می بخشد. یکی از زیباترین نماهای ساختمانی نمای چوبی است که این روزها در ساخت خانه های مدرن اجرا می گردد. شیشه یکی از متریالهای بسیار زیبا و جذاب است که اگر به درستی در ساختمان مورد استفاده قرار بگیرد میتواند زیبایی چشمگیری به خانه ببخشد. با توجه به رابطه مستقیم نما با سبکهای معماری، اگر به مبحث انواع سبکهای معماری علاقه دارید، حتما سری مقالات پارسلند در خصوص انواع سبکهای معماری را مطالعه نمایید. از این رو این نما را می توان نمایی ساده در عین حال زیبا برای ساختمان دانست. انتخاب سازهی مناسب برای نمای خارجی بسیار مهم است چرا که در نور، گرمایش و تهویه ساختار تاثیر میگذارد. سنگی مناسب ساخت نما است که علاوه بر سختی و استحکام بالا، نسبت به شرایطی چون حرارت، رطوبت، ضربه و فشار های فیزیکی و شرایط اسیدی و بازی نیز مقاوم باشد. سنگ گرانیت که به سنگ خارا نیز معروف است در بین نماهای سنگی بسیار محبوب و پر استفاده است. نمای سنگی از جمله نماهای لوکس است که همیشه زیبایی و جذابیت خود را در طول زمان های مختلف به نمایش می گذارد و با استفاده از انواع سنگ اجرا می گردد.

پرسش‌های برتر ششپرسیده‌شده درباره نمای ساختمان

نمای تراورتن یکی از مدل های نمای سنگی است و به دو شکل پر شده و پر نشده قابل اجراست. از این محصول میتوان برای هر نوع سنگی استفاده کرد و نمای ساختمان را ضد آب کرد.با استفاده از نانو نمای ساختمان علاوه بر این که از تغییر رنگ نما جلوگیری میشود بلکه نما آب گریز و ضد آب شده و میتوانید انواع نما های سیمانی،سنگ،بتن،آجر و… روکش سرامیکی برای مشتریانی که میخواهند نمای متمایز و جذابی داشته باشند که بتواند هم زمان هم در برابر آب و هوا مقاومت کند و در عین حال بدون تعمیر و نگهداری باشد مجموعه ها بسیار جذاب است. همانند هر زمان دیگری، انتخاب رنگ برای نمای ساختمان هم چالشهای خاص خودش را دارد. برای ساخت این نما از فوم پلی استایرن منبسط شونده و پشم معدنی استفاده میشود و هزینه های سرمایشی و گرمایشی ساختمان را به حداقل میرساند. فیلم نمونه کار پیچ و رولپلاک نما را در این قسمت حتما مشاهده کنید. همانطور که در قسمت های قبلی انواع نمای ساختمان را بررسی کردیم در ادامه به سبک های به کار رفته در طراحی نما میپردازیم. این طراحی ترکیبی از سنگ،شیشه و کامپوزیت است و بیشتر برای ساختمان های اداری و تجاری استفاده میشود.یکی از مزیت های این سبک در این است که از هر نوع متریالی میتوان استفاده کرد و محدودیت ندارد.با استفاده از طراحی های تلفیقی روی نما میتوانید زیبایی نمای خود را چند برابر کنید.

معنی نمای ساختمان

بخش بیرونی می تواند مکانی عالی برای طراحی و آزمایش با رنگ ها، مواد روکش فلزی و تکمیل باشد. نمای کامپوزیت: استفاده از ورق های دولایه آلومینیومی به همراه یک لایه مواد پلی اتیلن ساختار این متریال می باشد. کلمه “نما” یا Facade یک کلمه وام گرفته شده از زبان فرانسوی به معنای “چهره” یا “صورت” است. این ترکیب ابتدا به صورت ملات و بعد از خشک شدن شبیه به سنگ تزئینی میشود.از این نما برای تمامی دیوار ها اعم از دیوار های چوبی،سنگی،سرامیک و سیمانی میتوانید استفاده کنید. اساس تولید رنگ کنیتکس آب و روغن بوده که نوع روغنی آن برای رنگ آمیزی سطوح خارجی نما مناسب است. در زمان استفاده از رنگ نمای ساختمان بهتر است یکسری معیارهای زیبایی شناختی را نیز در پوشش دهی سطوح در نظر بگیرید. اگر به هر دلیلی در پروژه ی خود گالن های اضافی از رنگ نمای ساختمان آکریلیک داشتید لازم است که آن ها را در یک شرایط مساعد محیطی نگهداری کنید. همانطور که لباس، اطلاعاتی از هر فرد را به دیگران منتقل میکند؛ نمای ساختمان نیز اطلاعاتی از قبیل: سبک، ساختار، مصالح بهکار رفته شده، خلاقیت طراح و اطلاعاتی از این دست را به دیگران انتقال میدهد. شما می توانید مواد استفاده شده را با توجه به انتخاب شخصی خود در هر طبقه تغییر دهید.

دیدگاهتان را بنویسید