هزینه اجرای نمای خشک روش‌ها آشکار شد

جنس چهارچوب و متریالی که در ساخت و نصب اجرای نمای خشک استفاده میشود، یکی از عوامل تأثیرگذار بر قیمت سرامیک خشک نما است. از طرف دیگر سازندگان نیز قصد دارند با کمترین هزینه ی ممکن نمای ساختمان خود را به اتمام برسانند به همین دلیل برخی عوامل چون استفاده ی بیش از حد از ضد یخ ها در زمستان و یا استفاده نمودن از ملات خشک و یا دیگر عوامل باعث می شوند سنگ ها در زمستان ریزش پیدا کنند. به منظور جلوگیری از انتقال حرارت یا انتقال صدا، ممکن است یک عایق نیز بین برخی از نماهای خشک و دیوار قرار داده شود. با نصب و اجرای نمای سرامیک خشک، یک پوسته خارجی به ساختمان اضافه میشود. 2. متناسب با آب و هوای منطقه باشد: سنگ باید متناسب با شرایط اقلیمی انتخاب گردد.مثلاً در مناطق سرد و مرطوب،سنگ باید دارای تخلخل بسیار کم باشد.در غیر این صورت ممکن است بر اثر یخبندان متلاشی شود یا در مکان هایی که امکان وزش طوفان شن وجود دارد،سنگ در معرض سایش بوده و باید مقاومت به سایش بالا داشته باشد. در واقع قبل از آن که نما نصب شود روی سطح رویه ساختمان عملیاتی انجام می شود که بسته به نوع سیستم ممکن است به صورت سوراخ و یا شیارهایی در پشت یا لبه های رویه باشد.

7 قانون مضحک درباره اجرای نما

این سنگ ها در اثر سرد شدن مواد مذاب زیر زمین تشکیل شده و بسیار سخت هستند و مقاوت بالایی دارند. در صورتی که شرایط آب و هوایی به صورت گرم و مرطوب باشد، با باز گذاشتن این محفظه امکان تهویه بیشتر فراهم میشود و در صورتی که شرایط آب و هوایی سرد و خشک باشد، با بستن این محفظه یک عایق گرمایی برای ساختمان میتوان به وجود آورد تا در مصرف انرژی صرفه جویی شود. حتی در مواردی که ساکنین ساختمان تمایل به تغییر نما و تنوع در نمای ساختمان دارند، به راحتی میتوان با تغییر مصالح قبلی، یک نمای جدید برای ساختمان طراحی کرد. همانطور که گفته شد، در اجرای نمای سرامیک خشک از چسب نما استفاده نمیشود و به جای آن سرامیکها روی چهارچوبهایی فلزی قرار میگیرند. اجرای نمای سراميک خشک، به صورت استفاده از زیرساز و پایههای آلومینیومی است و از چسب برای چسباندن قطعات نما استفاده نمیشود. در نصب و اجرای نمای سرامیک خشک از پایههای فلزی (معمولاً از جنس آلومینیوم) استفاده میشود و به همین دلیل این نوع نما به خوبی در مقابل عوامل محیطی از جمله باد، طوفان، زمین لرزه و آتش سوزی مقاوم است. Data w​as c᠎re at ed with G SA Con​tent Generator DE MO !

این پایهها نسبت به چسب در مقابل عوامل خارجی مقاومتر هستند و در صورتی که اصول اولیه نصب و اجرای نمای خشک به درستی رعایت شود، تا سالهای سال بدون هیچ مشکلی در جای خود باقی میمانند. بهرهمندی از مزایای سرامیک خشک، مستلزم این است که اجرای آن به درستی صورت بگیرد. همچنین اتصالاتی که این چهارچوبها را به هم متصل میکند باید از مواد محکم و با کیفیت و در عین حال سبک انتخاب شود. 40 و با فواصل منظم (با توجه به نوع چسب و همچنین ابعاد و اندازه قطعات نازک کاری متفاوت خواهد بود) شاسی کشی کرده و پس از آن با استفاده از چسب، قطعات را به شاسی کشی می چسبانند. هرچند که قیمت سرامیک خشک نما نسبت به سایر انواع نما کمی بالاتر است، اما مقاومت در برابر رطوبت و کیفیت بالای این نوع ما باعث میشود این اختلاف قیمت نمای خشک سرامیک در دراز مدت جبران شود. قبل از سنگ کاری نما و خرید سنگ باید به بررسی کانی های آن پرداخته شود.سنگ هایی که دارای کانی آهن هستند مقاومت بالایی در برابر فرسودگی ندارند و در برابر آب و هوا اکسید می شوند.علاوه بر آن اگر ناخالصی در قسمتی از سنگ دیده شود می تواند منجر به تخریب آن گردد. Art᠎ic le has be​en gen er at᠎ed  with t he he᠎lp ᠎of behsaznama Con te nt Generat᠎or  DE MO᠎.

در نتیجه مقاومت بالای آنها، اتصالات معمولاً از فلز و آلومینیوم تشکیل شده اند. در ادامه نکات مهمی که تیم اجرا کننده باید در زمان اجرای نمای سرامیک خشک بدان توجه کند را بررسی میکنیم. حال می خواهیم بدانیم چگونه این نما اجرا می شود. بهعلاوه هزینه اجرای نمای خشک با توجه به دتایل اجرای سرامیک خشک نیز تعیین شده و این عامل بهنوبه خود بر قیمت اجرای نمای سرامیک خشک تاثیرگذار است. استفاده از سرامیک خشک در نمای ساختمان علاوه بر اینکه در دراز مدت با صرفه جویی در انرژی موجب کاهش هزینههای مربوط به سکونت میشود، بلکه به پایین بودن هزینههای مربوط به تعمیر و نگهدار نما، در هزینههای ساختمان نیز صرفه جویی میشود. چهارچوب نما باید در مورد تغییرات دمای محیط، رطوبت و بارانهای اسیدی تا حد زیادی مقاوم باشد. سرامیک پرچلین به خوبی در مقابل نفوذ رطوبت مقاومت میکند و علاوه بر این خود استحکام بالایی دارد، با جلوگیری از نفوذ رطوبت، از کاهش مقاومت المانهای ساختمان در مقابل زنگ زدگی و نفوذ رطوبت جلوگیری میکند. برای مثال دیتیل اجرای نمای خشک سرامیک بدون شک متفاوت با اجرای نمای خشک آجر خواهد بود. سنگ نما را بر اساس منطقه و شرایط آب و هوایی که ساختمان در آن بنا شده انتخاب می کنند.برای مثال سنگ هایی که تخلخل کمی دارند برای مناطق سردسیر مناسب هستند زیرا یخبندان و یا وزش باد منجر به تخریب آنها نخواهد شد.قبل از نماکاری باید عمر مفید ساختمان تخمین زده شود،سپس با توجه به آن سنگ نما انتخاب گردد.در کل سنگ نما به دلیل قرار گرفتن در هوای آزاد و شرایط متغیر جوی باید از پایداری لازم برخوردار باشد.

چگونه با استفاده از مصالح نمای خشک 1,000,000 دلار به دست آوریم

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از هزینه اجرای نمای خشک ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید