هشدار: در حال حاضر درباره قیمت اجرای نمای سنگ خشک چه کاری می توانید انجام دهید

این روزها بتن در بخش­ های مختلف ساختمان کاربرد پیدا کرده است از ساخت پی و سازه تا نمای ساختمان و دکوراسیون داخلی. معمولاً بسیاری از معماران و پیمانکاران، برای اجرای پروژههای بزرگ ساخت و ساز خویش، از نمای بتن اکسپوز استفاده میکنند. شما همچنین می توانید برای خرید بهترین رنگ نمای با شرکت نانو پودر توس تماس بگیرید. این متریال از تنوع زیادی در جنس و رنگ و بافت خود برخوردار می باشد. تنها مشکل این رنگ نما داشتن مقدار کمی بو است در حالی که در برابر رطوبت مقاومت بالایی دارد. دومین روشی که برای اجرای نماهای آجری به کار میبرند، با استفاده از چسبهای مخصوص است که برای اتصال مصالح مختلف مانند کاشی و سنگ و آجر و… در این پروژه از نمای سنگ استفاده شده است. پس شباهت بسیاری به روش قبل دارد و فقط چسب جایگزین ملات شده است. در این روش چسب مورد استفاده مانند یک ماده الاستیک عمل میکند و ضربات و ارتعاشات وارده به ساختمان و نما را خنثی میکند. این پلاستر خلل و فرج موجود در دیوارها را میپوشاند و با ایجاد استحکام در محیطهای مرطوب نیز استفاده میشود. این روش که جدیدترین و متداولترین روش نیز است، با توجه به مزیتهای ویژهای که نسبت به سایر روشها دارد، از محبوبیت خاصی برخوردار است. ​Th is c​on᠎te​nt has  been cre ated  by behsaznama C᠎on᠎te nt G en erat or  D em ov᠎er᠎si on᠎.

سیمانکاری نمای ساختمان

این فضای خالی که بین عایق و نما ایجاد میشود، به عنوان عایقی دیگر عمل میکند و به منظور جلوگیری از اتلاف انرژی بسیار مناسب است. سپس سازهای که به عنوان چارچوبی نگهدارنده است، روی آن قرار داده میشود تا آجرها با فاصله روی آن نصب شوند. با توجه به اجزای نام برده، روش اجرای نما خشک با استفاده از یک سازه فلزی نگهدارنده انجام میگیرد که وظیفه اتصال پوسته به سازه و تحمل بار را بر عهده دارد. نما آجری سنتی ترین روش که بسیار بادوام است – در برابر آتش و شرایط آب و هوایی شدید محافظت می کند، به نگهداری کمی نیاز دارد، عایق صوتی کاملی را این مطلب ارائه می دهد. این روش به حدی جا افتاده که برای برخی از افراد هنوز هم روشهای دیگر ناشناخته است و تصویر آجر را تنها در کنار ملات تصور میکنند و این دو را جداییناپذیر میدانند. به همین دلیل هنوز هم بسیاری این روش سنتی را به سایر راهها ترجیح میدهند چرا که به آن از نظر مقاومت و سایر آیتمها اعتماد بیشتری دارند.

درخواست تجدید نظر نمای ساختمان

با توجه به این مزایا، همانطور که پیشتر بیان شد، معایبی هم که در زیر آورده شده، بر این روش وارد میشود که باید با اطلاع از آنها دست به انتخاب زد چرا که در برخی موارد منجر به ایجاد خلل در روند اجرا میگردد. عوامل بالا را حتما در نظر داشته باشید زیرا که هر یک از آنها اگر در سنگ نمای شما نباشد .می تواند ضرر های مالی و جانی بگذارد. یکی از نکاتی که در مورد اجرای نمای ساختمان با سیمان سفید باید به آن توجه کرد این است که هرچه کیفیت سیمان سفید بالاتر باشد امکان ترک خوردگی آن در گذر زمان کمتر است و همچنین پودر سنگ استفاده شد سفیدتر باشد نمای اجرا شده در نهایت کیفیت بالاتری خواهد داشت. دمنوشهای گیاهی علاوه بر سمزدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریعترین روش لاغری و چربیسوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفتانگیزی خواهید شد. مشاوره و اجرا نما در چنین ساختمانهایی از حساسیت بالایی برخوردار بوده و باید از کارشناسان با تجربه و ماهر برای طراحی و اجرای نمای مدرن آن بهرهمند شد.

به بیان دیگر بهره بردن از ویژگیهای مثبت این مصالح ساختمانی علاوه بر حساسیت در انتخاب آن، منوط به اجرای اصولی آن نیز است. در صورتی که قصد استفاده از این روش را دارید، در انتخاب چسب حساسیت به خرج دهید و کیفیت آن را بررسی کنید. پس تا پایان این مطلب ما را همراهی کنید. تا بر اساس تجربیاتی که این مشاوره در رابطه با دانستن و آگاهی از حقوق و تکالیف قانونی خود و نوع وظایفی که در آپارتمان های چند واحدی متحمل می گردند بهتر و آشناتر گردند. رنگبندی و طرح های متنوع دارد. این روش هم طرفداران خود را دارد و از نظر هزینه از روش قبلی بیشتر اما از روش بعدی به صرفهتر است. سومین روش اجرای نمای آجری به صورت خشک است. مهندسان، طراحان و معماران مجموعه ما، به شما کمک می­کنند تا ساختمان مورد نظر خویش را بر طبق اصول و قوانین کشور ایران طراحی نموده و از زیبایی آن لذت ببرید. مراحل کار به این صورت است که ابتدا یک عایق حرارتی را با چسب به دیوار وصل میکنند. بنابراین باعث مقاومت نما و دیوار زیر کار نما میگردد. در ادامه با برخی از این موارد و دلایل علاقهمندی افراد به این روش اجرای نما آشنا میشویم.

دیدگاهتان را بنویسید