هشدار: در حال حاضر درباره مزایای نمای خشک چه کاری می توانید انجام دهید

سنگ گرانیت به خاطر مقاومت در برابر تغییرات آب و هوایی و استحکام بالا، از نمونه سنگهای مناسب نمای ساختمان است. نما بیرونی ترین قسمت ساختمان است که در معرض شرایط مختلف آب و هوایی قرار دارد. ایرانیان دارای سابقه دیرینه در امر نماسازی ساختمانها هستند و در دوره های مختلف تاریخی معماری و طراحی سبک های مختلف نما در ایران رونق داشته است. یک نمای پیوسته نمایی است که از مجموعه ای از فرم های پراکنده تشکیل نشده باشد بلکه باید در طراحی قسمت های مختلف یک فرم کلی در نظر گرفته شده و اجرا شود. سنگ دهبید نوعی سنگ مرمریت است که معدن آن در استان فارس قرار دارد. عدم رعایت روش انبارداری مناسب باعث صدمه دیدن محصول و یا بسته بندی آن می شود. همانند سایر محصولات شیمیایی، توجه خاصی در زمان انبارداری و حمل و نقل به عمل آید. با نگاهی به پروژههای شرکت ساختمانی فرداسازان سرزمین پارس (پارسلند) نظیر پارسلند 95 متوجه خواهید شد که طراحی خلاق یکی از ویژگیهای اصلی طرحهای پارسلند است. سلیقه شخصی کارفرما در بحث طراحی بسیار تاثیر گذار است. عوامل متعددی در قیمت طراحی نما تاثیر گذارند . علاوه بر تمامی این موارد، نمای زیبای یک بنا، بر روی ساکنین نیز تاثیر بسزایی دارد. ​This has be en cre ated wi th t᠎he help ᠎of behsaznama Conte nt Generator D​emov er sion.

زندگی مخفی نمای ساختمان

به علاوه از نظر نقش، بافت، زیبایی نیز نمای ساختمان همواره مورد نظر و توجه است. سنگ گرانیت نطنز به مقاومت در برابر تغییرات آب وهوایی و تابش آفتاب شناخته شده است. اما اگر میخواهید از این نما استفاده کنید باید در نظر بگیرید که این سبک از نما نمیتواند در برابر رطوبت مقاومت کند به همین دلیل در طولانی مدت دچار آسیب میشود. این سنگ با تابش مستقیم آفتاب دچار دگرگونی می شود و کیفیت و ظاهر اولیه خود را از دست می دهد. مجموعه ی رامادر با 13 سال سابقه در زمینه صنعت ساختمان با تولید محصولاتی از قبیل درب اتوماتیک، کرکره برقی، شیشه بالکن و انواع شیشه های دیگر در نمای بنا نقش مهمی ایفا می کند. از طرف دیگر روکش خارجی به یک لایه محافظ خارجی اشاره دارد که پوشش ساختمان را محافظت و زیبا میکند. انتخاب سیمان بهعنوان نما از هوشمندانهترین گزینههایی است که مجری نمای مدرن در بسیاری از موارد پیشنهاد میکند. همانطور که نمای ساختمان مانند مانعی بین درون و بیرون عمل میکند در عین حال نوعی اتصال دهنده با محیط است. این نرم افزار طراحی، منحصر به فرد است. این نما محصول ترکیبی از چند نوع ماده است که ویژگی های این مواد مقاومت و استحکام بیشتری به اجزای دیگر دارد. This post h​as been w᠎ritt en by behsaznama C ontent Gene​rato​r DE​MO.

سیمانکاری نمای ساختمان

اما پیشنهاد می شود برای انتخاب این نما به صورت تلفیقی با رنگ های دیگر استفاده شود تا علاوه بر افزایش زیبایی ساختمان٬ رنگ تیره بتواند جلوهی بیشتری داشته باشد. سرعت نصب در این روش بیشتر است. ماده MPS آماده مصرف است ولی می توان با اضافه کردن 5 الی 10 درصد حلال در محل، مورد استفاده قرار گیرد. در صورت مصرف بالای این مواد می توان، این مواد را با غلظت بالا به خریداران تحویل داده تا در محل با نسبت ارائه شده توسط کادر فنی شرکت کلینیک بتن ایران با حلال مورد نظر رقیق نمود. این مراحل را می توانند با توجه به نوع رنگ مصرفی و غلظت آن بوسیله قلم مو، غلتکهای رنگ آمیزی و یا حتی پمپ های بادی (پیستوله) اجرا نمایند. به کار گیری عناصر زیاد در طراحی، نما را شلوغ و ناخوانا کرده و زیبایی آن را تحت الشعاع قرار می دهد. بهره گیری از سنگ دهبید در دیوارهای داخلی ساختمان های مسکونی و اداری، زیبایی بی نظیری به آنها می دهد.

این نما سرعت نصب و اجرای بالایی دارد.

نما می تواند درست از خطوط نهایی ساختمان در نقشه گرفته شده و یا پوسته ای جدا که روی آن الحاق می شود باشد . نمای هر ساختمان بخش مهمی از هویت آن را می ­سازد. اما برخی از آنها سبک ترند. مصالح بکار رفته نیز بر خلاف نمای کلاسیک معمولا بیش ازیک مصالح است.این نوع سبک که بر اساس سادگی در طراحی و نفی هر گونه تزئینات زائد است در ایران طرفداران زیادی ندارد. این گونه نو آوری ها با طراحی نما به سبک پست مدرن مطرح شد که امروزه طرفداران بسیاری داخل ایران دارد. این نما سرعت نصب و اجرای بالایی دارد. اجرای رنگ نما روی ورق های گالوانیزه یا سفال چگونه است؟ قابل ذکر است ورقه کامپوزیت ترکیب و مخلوطی از لایه های مختلفی همچون پلاستیک فشرده و فلز آلومینیوم می باشد. ماده MPS چنانچه در ظروف اصلی و دور از تابش مستقیم نور خورشید و همچنین در دمای بین 5 تا 30 درجه نگهداری شود تا یک سال قابل مصرف است. سنگ مرمریت دهبید از بهترین و زیباترین سنگ های مناسب کف و نما در ایران است. درواقع از نظر معماری و برای تامین رفاه افرادی که از ساختمان استفاده می کنند به این مورد توجه می شود تا نما به گونه ای طراحی شود که کاملا مناسب اقلیم منطقه ادامه مطلب باشد .

دیدگاهتان را بنویسید