هشدار: در حال حاضر درباره نمای ساختمان چه کاری می توانید انجام دهید

توجه به اقلیم شهر یا منطقه برای مقایسه انواع نماهای ساختمانی بسیار مهم است؛ زیرا طراحی نما و استفاده از مصالح متناسب با آن در هر اقلیمی متفاوت است. 2. قبل از طراحی نما ، به اقلیم منطقه ، توجه کنید زیرا طراحی نما تا حدودی به اقلیم منطقه بستگی دارد مثلا در در مناطق شمالی کشور استفاده از پنجره های بزرگ و سرتاسری ، جهت نورگیری و سیرکولاسیون هوا لازم است اما در مناطق سردسیر کشور استفاده از نماهای شیشه ای و پنجره های بزرگ سرتاسری به خصوص در جهت های بادگیر پیشنهاد نمی شود . هر چه نما ساده تر طراحی شود، عناصر به کار رفته تاثیر بیشتری بر کیفیت بصری خواهند گذاشت. در طراحی نما باید به نحوه طراحی این پنجره ها، محل قرارگیری و ریتم آن ها توجه کرد و پنجره ها را در مکان درست در نما قرار داد تا تاثیر خود را بر نمای ساختمان اعمال کنند. کیفیت و جنس متریال مورد استفاده در نما می تواند تا حد زیادی بر زیبایی آن تاثیر بگذارد.

چه زمانی ، زمان مناسب نما شویی ساختمان می باشد ؟

جهت طراحی نما صرفا نباید روی زیبایی و خاص بودن آن توجه کرد، بلکه عوامل دیگری همچون میزان بودجه، نوع کاربری ساختمان و… در طراحی نما هم تنوع رنگ بسیار مهم است هم تنوع بافت که دست یابی به این نکات به وسیله مواد و مصالح استفاده شده در نما به دست می آید. اجرای پرایمر یا رنگ آستر به عنوان زیر کار و پیش از شروع رنگ آمیزی نما بسیار مهم است. برای دریافت مشاوره فنی و تخصصی کافیست از طریق چت آنلاین سایت اقدام کنید و یا اینکه با شماره ۴۵۳۰۶- ۰۲۱ تماس بگیرید. در مشاوره و اجرا نما باید دید چه چیزی باعث می شود نما به درستی عمل کند؟ چه زمانی ، زمان مناسب نما شویی ساختمان می باشد ؟ سنگ های مناسب برای نمای ساختمان در دو دسته مصنوعی و طبیعی قرار می گیرند. پس باید یک زمان مناسب برای ساخت و ساز در نظر گرفت . اگر نمای سیمانی مورد نظر قدیمی باشد احتمالاً به دلیل فرسایش یا تغییرات جوی یا نشست ساختمان، شکاف ها و ترک هایی دارد که قبل از شروع رنگ آمیزی نما حتماً باید ترمیم شود. زیرسازی نمای ساختمان اگر اصولی و درست انجام شود، حتی در برابر زلزله هم مقاومت نشان می دهد.

این مقاومت بهاندازهای است که اجازه نفوذ حشرات را نمیدهد و در برابر آسیبهای ناگهانی مانند آتش، آب و پوسیدگیهای احتمالی مقاومت بینظیری دارد. که در معرض دید همگان قرار دارد . و با توجه به اینکه نمای ساختمان در معرض دید عموم قرار دارد . برخی از رنگهایی که اغلب برای نمای ساختمان بعنوان رنگی دکوراتیو و مقاوم انتخاب میشوند رنگهای بر پایه رزین آلکید و آکریلیک هستند. باید بدانید یک طراحی و اجرای جذاب و با کیفیت در ظاهر ساختمان شما می تواند اثری شاخص و به یاد ماندنی را در ذهن بیننده تداعی کند پس برای طراحی یک نمای زیبا باید به فاکتورهای مهمی توجه کنید که در این بخش از نمناک برخی از این فاکتورهای مهم را آورده ایم. 3. توجه به بافت منطقه در طراحی نمای ساختمان یکی از الزامات است مثلا در برخی مناطق شاهد یک ساختمان آجری در کنار یک ساختمان کلیک کنید سنگی و … و در کنار زیبایی و استحکام و ایمنی بالا ، سرعت بالایی در اجرا دارند که هزینه های بازسازی نما را پایین می آورد . همچنین میتوان با بازسازی نمای ساختمان به طور کلی از نماهای خشک مانند نمای سرامیکی ، نمای کامپوزیت و کرتین وال برای ساختمان استفاده کرد که دارای مزیت های بیشماری هستند.

نمای ساختمان را در دفتر کار با توجه به مزایایی که برای کارکنان و مشاغل کلی شما فراهم می کند در اولویت قرار دهید. این کار را میتوانید به وسیله شستشو با آب انجام دهید و اگر ارتفاع ساختمان بلند بود از واترجت استفاده کنید. علاوه بر زیبایی و مزایای هر یک از متریال های مورد استفاده در نمای ساختمان، شرایط محیطی و موقعیت جغرافیایی نیز در انتخاب نوع متریال موثر است. طراحی نمای بیرونی خانه را چگونه باید انجام داد؟ با در نظر گرفتن یک عنصر شاخص در نما توازن و تعادل کمرنگ ترمی شود اما در طراحی این عنصر شاخص دقت کنید که این بخش از نما باید در عین تمایز و برجستگی، با فرم کلی نما همخوانی و تناسب داشته باشد. شرایط آب و هوا : در مشخص کردن بهترین زمان برای نما شویی ساختمان ، آب و هوای بارانی یا برفی بدیهی است که یک شرکت تجاری برای تمیز کردن پنجره ها به شستشوی مکرر پنجره ها نیاز دارد تا خاک و رسوبات معدنی باقی مانده از آب را از بین ببرد. Th​is po​st was done by behsaznama Con​te​nt Gen​erat or  DE MO!

دیدگاهتان را بنویسید