هفت ایده‌های عاشقانه اجرای نما

استفاده از این روش گرچه ممکن است سرعت اجرای کار را کمی پایین آورد اما مزیتی دارد که ارزش استفاده را بالا میبرد و آن پیوند مستحکم مصالح نما با جدار اصلی ساختمان است. کشور ایران با توجه به وسعت قابل توجه و تنوع شرایط جغرافیایی، اقتصادی، فرهنگی و منابع طبیعی، از روش ها و الگوهای ساختمان سازی متفاوتی برخوردار می باشد. به دلیل تنوع بسیار زیاد متریال هایی که می توانند فینیشینگ خارجی ساختمان و نمای بنا را فرم دهند بیشترین گروه های متریالی و سیستمی که می توانند معرف و نماینده سایرین باشند از نظر تفاوت های ساختاری موجود در رفتار مابین سیستم های صنعتی و سنتی مورد آنالیز قرار گرفته اند. سیستم شیاری (INVISIBL): سرامیک نما جهت زیبا سازی نمای خارجی ساختمان ها استفاده شده و علاوه بر ایجاد زیبایی و جذابیت ظاهری نما، به دلیل قابل کنترل بودن طراحی و نصب سرامیک ها که دارد نظر مثبت بسیاری را به خود جلب نموده است. بدین دلیل که نصب حرفهای باعث میشود تا نما در طول سالهای متمادی پایدار بماند و به صورت کاملاً آب بند، هوابند، عایق صوت، عایق حرارت و گرد و غبار عمل کند.  This art icle has been c᠎re​ated with t᠎he  he᠎lp ᠎of behsaznama ᠎Co​nt ent ᠎Gene​rator ᠎DE MO.

روش اجرای نمای خشک

سیستمهای به روز نماسازی که با نصب سنگ به روش خشک در دهه هفتاد میلادی برای اولین بار در کشور آمریکا جهت برجهای بلند طراحی و مورد استفاده قرار گرفت یکی از روشهای نوین و منطبق با استانداردهای جدید ساختمانی بود که این روشها در دهه هفتاد شمسی در ایران اجرا شد که طی سالهای گذشته تا به امروز پیشرفتهای چشمگیری در این زمینه ایجاد شده است. اجرای اصولی این نمای شیشهای برای شما بازگشت سرمایه خوبی به همراه خواهد داشت زیرا میتوانید برای سالهای متمادی از عملکرد و پایداری نمای خود اطمینان حاصل کنید. دپارتمان معماری و دیتیلینگ شرکت پارس آمود با تلفیق خواست کارفرمایان و معماران پروژه با روش های واقعی اجرا، مصالح موجود در بازار، خروجیهای محاسباتی مختلف و در آخر الزامات فنی و حقوقی موجود در قوانین ایران مناسبترین راهکارها را برای پروژههای خود پیشنهاد میدهد. محصولات GRC هیچ­گونه محدودیتی در تجسم طرح­ و رنگ­های مختلف ندارد. خواص مکانیکی GRC و روش­های استاندارد اتصال به سازه، موجب می­گردد این مصالح عملکرد بسیار مناسبی در برابر بارهای زلزله داشته باشند. اگر این نما به صورت اصولی اجرا شود، ساختمان میتواند در برابر عوامل جوی و بارهای جانبی (باد و زلزله) مقاومت بالایی از خود نشان دهد.

همچنین مزایای بسیار زیادی دارد تحمل حرارت بسیار بالایی دارد در رنگ های مختلفی ساخته شده است. الیاف مذکور خود دارای اشکال و انواع مختلفی هستند. الیاف تقویتی دارای نقش اصلی در استحکام و مقاومت قطعات کامپوزیت هستند که تعدادی از انواع آن شامل الیاف شیشه، الیاف آرامید، الیاف کربن، کولار و غیره می­باشند. لازم به ذکر است، گچ مورد استفاده باید از نوع طبیعی و با واکنش قلیایی پایین باشد تا از سازگاری آن با الیاف شیشه نوع “E” اطمینان حاصل گردد. مجری متناسب با نحوه طراحی و نقشههای مهندسی، توانایی و قدرت اجرای نما را دارد و میبایست مراحل ساخت را به خوبی مدیریت کند. قطعات تشکیل دهنده باید مطابق با نیازهای پروژه شما طراحی شوند. مجری یک پروژه ساختمانی مسئول برنامه ریزی، سازماندهی و هدایت کلیه بخش های عملیاتی است. مجری نمای کرتین وال دارای یکسری مهارتها و تخصصهای لازم در حیطه کاری خود است. نصب خشک سنگ نما، ما را در ایجاد نمایی کامل و بی نقص و دارای زیبایی دلخواه در سریعترین زمان ممکن یاری میرساند. قطعات کامپوزیتی دارای مغزی با یک طرف و یا دو طرف سطح صاف و صیقلی تولید می­شوند. جهت اجرای تخصصی نما در تهران و سایر نقاط ایران با بهترین کیفیت، با شرکت مهندسی آنلاین سازه تماس بگیرید.

تاریخچه کرتین وال رد شد

مجری نمای کرتین وال با در دست داشتن اکیپ اجرایی متخصص و مسئولیت پذیر میتواند به پروژههای ساختمانی جهت ارائه بهترین خدمات اجرایی کمک کند. بدین صورت که ابتدا مشخصات پروژه شما مورد بررسی و تحلیل قرار میگیرند، سپس تیم طراحان مراحل طراحی ساختار نمای کرتین وال را براساس اطلاعات به دست آمده به انجام میرسانند. امروزه طراحی و اجرای نمای ساختمان از مراحل مهم ساخت بناها بهشمار میرود. 5- قیمت آهن آلات مصرفی: قیمت روز آهن آلات به عوامل متعددی اعم از نرخ دلار و نوسانات سیاسی بستگی دارد و توصیه می شود پیش از شروع به ساخت و ساز نسبت به بهترین زمان خرید آهن آلات اطلاعات لازم را کسب نمایید. نحوه اجرا و قيمت نماي سراميك خشك به روز محاسبه ميگردد. اما در مورد برخی نماهای خاص مانند کرتین وال که نیاز به دانش و تخصصی بالا در حوزه طراحی و اجرا دارد، تنها تیمی حرفه ای در قالب «مجری نمای کرتین وال» میتواند این اطمینان را حاصل نماید که مراحل ساخت و نصب کاملا استاندارد و صحیح اجرا می شوند.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از نما خشک ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید