هفت بهترین تمرین‌ها برای اجرای نما

این نما به وسیله تغییر بخشهای کوچک منفردی، به شرایط محیطی محلی واکنش نشان میدهد. است به وسیله یک سری اتصالات مکانیکی عمدتاً فلزی به سازه ساختمان متصل می شود. بعد از آن بر روی صفحات به شکل L پروفیل های عمودی را به وسیله پرچ نصب می نماییم. اینکه از چه متریالی در نمای خشک استفاده شود و اینکه طراحی کلی نما به چه صورتی باشد، روی قیمت آن تاثیرگذار خواهد بود. اجرای نمای سرامیکی با استفاده از ملات و اجرای نمای سرامیک به صورت خشک. قیمت آجرهای نما با توجه به نوع آن از حدود متری 40 هزار تومن شروع و تا متری حدود 120 هزار تومن در بازار موجود است. شروع پروسه اجرای نمای سرامیک خشک با برداشت نقشه بردار از ساختمان و با ارائه کدهای ارتفاعی و ابعاد و اندازهها انجام میشود. عمر مفید نمای خشک حداقل دو برابر نمای سنتی است. بر خلاف کاربردهای مختلف این دو نوع آجر، ویژگی های مشترک زیادی بین آن ها به چشم می خورد ؛ آجرهای نما به علت قرار گرفتن در محیط خارجی ، نسبت به تغییرات جوی و شرایط محیطی مقاوم تر از آجرهای معمولی ساخته می شوند. زیرا هر چقدر پروژه ی شما بزرگ تر باشد بودجه و هزینه های در نظر گرفته شده نیز مهم خواهند بود.

نحوه اجرای نمای سرامیک خشک

در معماری اجزاء ساختمان، نما به عنوان یکی از آیتم های تأثیرگذار در منظر شهری شناخته می شود معماران و طراحان ساختمان به دلیل اهمیت قابل توجه موضوع نما در ساختمان ها از دیرباز به این موضوع توجه ویژه داشته اند و همواره در پروژه ها انتخاب مصالح نما از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده است. نمای آجری یکی از هنرهای اصیل ایرانی- اسلامی است که از دیرباز همواره مورد توجه معماران قرار گرفته و یکی از مولفههای شناسایی بناهای ایرانی در جهان به شمار میرود. در سیستم اجرای نمای خشک آجری برای اتصال آجرها به هم از ملات استفاده نمی شود و از اتصالات خاصی چون گیره ها و یراق آلات استفاده می شود. نکات فنی در اجرای نمای خشک ساختمان: این روزها زیبایی و طراحی نمای ساختمان نشان دهنده نوع فعالیت ، طرز فکر و ایده های مدیران شرکت ها می باشد . نوع مصالح مورد استفاده در نمای خشک علاوه بر مشخصات فنی فوق.

برای اجرای نمای خشک دست شما در انتخاب مصالح باز است و می توانید هر نوع مصالحی که قابل استفاده برای نمای داخلی و خارجی ساختمان است را در هر ابعادی و از ضخامت پنج میلیمتر تا 50 میلیمتر استفاده کنید. مجریان نمادیزاین باکیفیتترین نمای سرامیک خشک را با استفاده از سرامیک مجوف پرسلانی برایتان اجرا میکنند. سرامیک توپر پرسلانی مزایای قابل توجهی دارد. قیمت اجرای نمای سرامیک خشک با استفاده از این سرامیک کمتر از سرامیک مجوف پرسلانی است و همین موضوع باعث شده است که بیشتر کارفرمایان این سرامیک را برای نمای ساختمانشان انتخاب کنند. به عنوان یک قاعده ی کلی می توان میزان مصرف رنگ نمای ساختمان را اینگونه عنوان کرد که برای سطوح غیر جاذب و هموار می توانند به ازای ۱ کیلوگرم جرم خود مساحتی بین ۶ تا ۸ متر مربع را رنگ آمیزی کنند. همان طور که می دانید در طراحی و ساخت یک ساختمان، بحث نما بسیار پر اهمیت است.

7 راه‌هایی که توییتر بدون اطلاع من، نمای خشک من را نابود کرد

استفاده از نمای خشک یکی از گزینه هایی است که این روزها بسیار مورد استقبال و استفاده قرار می گیرد . به دلیل تنوع بسیار زیاد متریال هایی که می توانند فینیشینگ خارجی ساختمان و نمای بنا را فرم دهند بیشترین گروه های متریالی و سیستمی که می توانند معرف و نماینده سایرین باشند از نظر تفاوت های ساختاری موجود در رفتار مابین سیستم های صنعتی و سنتی مورد آنالیز قرار گرفته اند. آرمن به عنوان مجری انواع نمای خشک “نمای کرتین وال ، نمای اسپایدر، نمای سرامیک خشک، پنجره های آلومینیوم ترمال بریک و… از دیگر مزایای سیستم نمای خشک می توان به کیفیت بالای اجرای کار اشاره نمود. از اصلیترین مزایای این تایلهای سرامیکی میتوانیم به جذب کم آب و نیز طراحی و برش در اندازه­های دلخواه اشاره کنیم. سپس نوبت آن می رسد که مصالح نما در قاب های درست شده را نصب کنیم و اطراف آن ها درزگیرها را قرار دهیم. در آغاز کار صفحاتی که به شکل L می باشند را در امتداد هم روی دیوار نصب می کنیم. انطباق پذیری خوب شیشه و قابلیت چکش خواری استنلس استیل، این دو متریال را به خوبی در کنار هم قرار میدهد. ᠎This h᠎as  be en cre᠎ated by behsaznama Con te nt Ge​ne rator ᠎DEMO.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد نمای خشک در ساختمان لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید