هفت روش برای داشتن (الف) اضافی جالب کرتین وال

سنگ هایی که در نما کاری ساختمان استفاده میشن باید دارای دوام و ماندگاری بالایی باشن. به همین دلیله که میشه از سرامیک برای محیطهای باز استفاده کرد. البته نا گفته نماند که آهک موجود در ترکیبات سازنده ی این نوع سنگ باعث شده تا نتونیم از هر نوع مرمری برای نماکاری استفاده کنیم. اين نماها ساختاري نيستند و با طراحي، تنها قادر به تحمل وزن خود هستند، در حالي که بار باد و گرانش را به سازه ساختمان منتقل مي کنند. از این سنگ به صورت تنها و یا ترکیبی با سایر سنگ ها در هنگام سنگ کاری نمای ساختمان استفاده میشه. همانطور که قبلاً بیان شد، کاهش وزن ساختمان رابطه مستقیمی بر کاهش نیروی زلزله بر ساختمان ها دارد و در جهت تذکرات و نکات ویژه آیین نامه زلزله ایران (۲۸۰۰ ) و دیگر آیین نامه های زلزله دنیا خواهد بود و طراحی زیرسازی و مصالح هر نما بر اساس اصول طراحی استاندارد و منطبق با شرایط مندرج در آیین نامه ۲۸۰۰ ایران و اتصال به سازه اصلی ساختمان می باشد، بدان معنی که در هنگام وقوع زلزله، حرکات بخش نما و متعلقات مربوطه بصورت جداگانه با تغییر مکان جانبی سازه صورت می گیرد و این موضوع مانع ورقه شدن نما و سقوط قطعات آن مشابه نمای دوغابی خواهد شد و لذا باعث کاهش تلفات انسانی و دیگر خسارات ناشی از سقوط نما خواهدشد.

یادگیری فروش اجرای نما

برای تهیه این مصالح مرغوب، با کیفیت و استاندارد بالا پیشنهاد می کنیم سری به کارخانه آجر سفال اصفهان بزنید. آجر نانو معمولا یک محصولی نیست که از اول خریداری شود، آجر نانو را، معمولا افرادی که ساختمانی را دارند یا در پروژه ساخت و ساز ساختمانی، مشغول هستند و قصد دارند کیفیت و طول عمر مصالح ساختمانی خود را حفظ کنند. در حیطه بحث ساختمان سازی نمای ساختمان به عنوان شناسنامه آن بنا به حساب میآید و در مرحله آخر ساخت عضو موثری در یک ساختمان تکمیل شده است. برای ساخت دوغاب از ماسه شسته با ضریب نرمی متوسط و سیمان با عیار ۴۰۰ کیلوگرم در مترمکعب استفاده میشود. همچنین شما برای اجرای نما به روش ملات نیازی به مطالعات مهندسی ندارید و می توانید از استادکار کمک بگیرید. علت پخت پرسلانها در دمای بالا، ایجاد ماهیت زجاجی (شیشهای) و همچنین تخلخل کم در پرسلان است. همچنین رنگ سنگ ها نشان دهنده ی ترکیبات موجود در اون ها هست. از دیگر عواملی که باید در هنگام انتخاب سنگ نما به اون توجه داشته باشین آب و هوای محیط اجرای سنگ نما هست.

دتایل اجرای نمای خشک

نمای ساختمان در زیبایی و ظاهر ساختمان بسیار اهمیت دارد و نقش پر رنگ تری را نسبت یه دیگر بخش ها ایفا می کند. قابلیت تنظیم و رگلاژ یکی از مشکلاتی که در روش های سنتی معمولاً شاهد هستیم، ایجاد درزهای غیر همسطح است که بعد از دوغاب ریزی بدلیل جابجایی سنگ و غیره و خارج شدن از رگلاژ اولیه صورت می گیرد و معمولاً هم بدون تخریب قابل اصلاح نیست ولی در روش های اجرای خشک بدلیل آنکه در اجرا از مواد سخت شونده (ملات) استفاده نمی شود می توان در حین اجرا و حتی پس از اتمام کار به سادگی نسبت به رگلاژ خطاهای احتمالی حتی در حد میلیمتر اقدام نمود و حتی طی سال های بهره برداری نیز امکان جابجایی و اصلاح تک تک سنگ ها یا سرامیک ها و … مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت میگیرد. این نما یکی از جدیدترین و مدرن ترین نماهای ساختمانی است که به آن نمای سرامیک خشک پرسلانی نیز گفته می شود.

This w​as g ener ated  by behsaznama Content G ener ator Dem​ov᠎er᠎sion.

کرتین وال راهنما!

کرتین وال یا دیوار پرده ای پوششی شفاف برای نمای ساختمان های امروزی و مدرن هستند که هیچ بار مرده از ساختمان را به دوش نمی کشند. بنابراین بندکشی به گونه ای که رطوبت را خارج می کند مدت زمان اجرای آجر بسیار مختلف است یکی از ابعاد ۱۰۰ در مدت زمان اثر زیادی دارد ارتفاع ساختمان شرایط آب و هوایی تعداد کار و استادان کار هرچقدر استادکار ماهر تر باشد قطعاً مدت زمان کمتری زمان می برد. رنگ سنگ ها تاثیر زیادی در زیبایی و قیمت اون ها داره. نحوه ی اتصال به این صورت هست که مشابه تصویر زیر، شیار هایی با عمق متناسب با سایز پین، روی لبه ی سنگ ها ایجاد میکنن. در این روش کلیپس های اتصال از جنس استیل و نمایان می باشند، از این رو پیشنهاد می گردد تا ارتفاع یک طبقه سرامیک ها به روش چسبی یا ملاتی با اتصالات صحیح اسکوپ نصب شده و بالاتر از ارتفاع یک طبقه ، نما به صورت نصب خشک با دیتیل نمایان (Visible) اجرا شود.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد نصاب نمای خشک بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید