هفت روش توسط به قیمت نمای خشک شما

نما در واقع مقاومت مکانیکی هر ساختمان را افزایش می دهد. نمای مناسب انتخاب شده می تواند ظاهر کلی ساختمان را به طرز چشمگیری تغییر دهد و جذابیت آن را تغییر دهد و ارزش فروش آن را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. امروزه و با رواج مدرنیته، ساخت نماهای ساختمانی با فرم ساده رواج پیدا کرده است و یکی از گزینه های مناسب برای اجرای نمای این ساختمان ها استفاده از نمای سرامیک خشک می باشد. قیمت اجرای نمای سرامیک خشک که با توجه به حذف ملات پایینتر نیز آمده، به همراه اجرای نمای سراميک خشک را به یکی از محبوبترین شیوههای کاربردی تبدیل کرده است. فریم نگهدارنده: برای ساخت و نصب چهارچوب و یا فریم نگهدارنده از پروفیل های فلزی و یا چوب اشباع شده استفاده میشود که مهمترین مورد در طراحی و نصب آن اجرا در فواصل مناسب است به گونه ای که فریم نگهدارنده نما مقاومت خوبی در برابر عوامل جوی و نیروهای وارده اجرای نما داشته باشد. زیر سازی فلزی نمای سرامیک خشک به طور معمول از قوطی های آهنی عمودی و افقی تشکیل می شوند که حتما باید با لایه ضد زنگ پوشانده شوند تا مقاومت لازم در برابر شرایط جوی را دارا باشند. چه از اجزای اتصال دهنده موضعی (پایه) و چه از پروفیل های عمودی و چه از پروفیل های افقی استفاده شود به هر شکل لازم است که پوشش نما را به جداره خارجی سازه پشت آن متصل کرد.

نمای خشک نمایان

​Th᠎is conte​nt w​as cre at ed  by behsaznama C᠎onte nt G ener ator​ Demoversion!

پاسخ های پنهان به نمای خشک آشکار شد

تفاوت اصلی نمای خشک با نمای ملاتی، در نوع اتصال مصالح نما به سازه ساختمان است. مقاوم بوده و نیز دست طراحان را در طراحی باز گذاشته است. دپارتمان طراحی شرکت اکوآرک ، برای تحقق اهداف فوق و به منظور نیل به معماری و شهرسازی همسان با انسان و محیط و همراهی در مسیر توسعه ، دست همکاری کلیه دست اندرکاران صنعت ساخت و ساز کشورمان را به گرمی می فشارد و جهت ارایه خدمات حرفه ای به کارفرمایان محترم اعلام همکاری می نماید. این دفتر با اجرای صدها پروژه مدرن و طراحی های بسیار زیبا و شیک در سراسر ایران و کشور عراق توانسته به موفقیتی روز افزون دست پیدا کند . این دو مدل سرامیک را می توان با روش های مختلف به شبکه فلزی متصل نمود که در ادامه به نقد و بررسی این روش ها می پردازیم. همچنین اتصالاتی که این چهارچوبها را به هم متصل میکند باید از مواد محکم و با کیفیت و در عین حال سبک انتخاب شود. نمای خشک به نمایی گفته می شود که در آن برای اتصال قطعات نما به یکدیگر از ملات استفاده نمی شود و قطعات نما با کمک اتصالات مکانیکی به یکدیگر متصل می شوند.

و در صورتیکه سازه ساختمان بتنی باشد، برای اتصال زیر سازی فلزی به ساختمان ،صفحات فلزی ( پلیت ) را به درون تیر های بتنی بولت می کنند و سپس دستک ها رو به این پلیت ها جوش می دهند. همانگونه که در ابتدا گفته شد، سرامیک خشک تایل های پیش ساخته ای هستند که در انواع طرح ها و رنگ ها ساخته و به بازار عرضه می شوند. صفحه های سرامیکی، قطعات پیش ساخته ای هستند که در انواع طرح و رنگ، تولید و به بازار عرضه می شوند و طراحان و سازندگان عزیز بر حسب سلیقه خود می توانند محصول مورد نظر خود را انتخاب نمایند. تایل های سرامیکی یکی از انواع جدید ترین و پرکاربردترین متریال هایی هستند که در صنعت ساختمان و اجرای نماهای ساختمانی کاربرد دارند و جلوه ای زیبا و خاص به ساختمان می بخشند. ۱۰ مزیت برای کاربرد نمای خشک! در ادامه عناوین برخی از این انواع متریال نمای ساختمان عنوان می گردد که در اجرای این نوع نما کاربرد دارد (برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هر کدام از این متریال روی آنها کلیک کنید). بنابراین نما آن بخش از ساختمان است که از فضاهای عمومی (خیابان، میدان) دیده می شوند. قیمت نمای خشک سرامیک با توجه به دتایل اجرای سرامیک خشک و مقاومت شیمیایی بالای آن در برابر خش، خوردگی و مواد اسیدی و بازی، که به طول عمر مفید و بالای اجرای نمای سراميک خشک میانجامد بسیار مناسب است.

این نوع از نماهای ساختمانی مقاومت بالایی در برابر حرارات و پوسیدگی دارند بنابراین از استحکام مناسبی برخوردار هستند. همچنین سطوح نما می توانند ساختمان را در برابر باران، رطوبت و بادهای شدید محافظت کنند. اگر با قوانین ساختمان سازی آشنا باشید می دانیم که برای طراحی بنا و ساختمان سازی باید یک سری اصول را رعایت کنیم تا بتوانیم به یک ساختمان زیبا برسیم، برای نمای ساختما همیشه از سنگ گرانیت استفاده می شد و به دلیل اینکه این سنگ ساختمان در چند نوع مختلف تولید شده است سنگ مد نظر ما فروش سنگ های گرانیت مروارید مشهد در تهران می باشد که مثل توپ صدا کرد. ۴- سیستم های اجرایی مخصوصی برای نصب این سرامیک به لحاظ نمایان بودن و یا غیر نمایان بودن طراحی و قطعات آن تولید گردیده است که تمام استانداردهای جهانی را نیز دارا می باشد. در صورت نیاز به باز کردن قسمتی از نما و اجرای مجدد آن، این امر به سهولت قابل انجام است و حتی این امکان وجود دارد که نمای ساختمانی به طور کامل باز و جمع آوری شود و در جای دیگری مجدداً این نما اجرا شود. یکی از اصلی ترین ویژگی هایی که نمای خشک دارد، نصب بدون ملات می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید