همه چیزهایی که درباره اجرای نما یاد گرفتم از Potus یاد گرفتم

پیش از هر چیزی بهتر است بببنیم که طراحی نما به دلیل اهمیت دارد. اکنون به میزان اهمیت طراحی نمای ساختمان پی بردید. در ادامه خط معمار جهت آشنایی بیش تر شما نمونه از از نمای کلاسیک و مدرن را آماده ساخته و ارائه خواهد داد. از این رو خط معمار در ادامه برگزیده ای از جدید ترین پروژه های طراحی شده توسط گروه معماری آوگون را برای شما آماده ساخته و ارائه خواهد داد. حسین محمودی در سال 1378 دفتر معماری حسین محمودی و همکاران را با هدف «توسعه معماری مدرن و سنتی بر اساس فرهنگ معماری»تاسیس نمود که تا به امروز با طراحی و اجرای پروژه های متعدد توانسته است، جوایز مطرحی را دریافت کند و مقالات بسیاری را منتشر کند. آن ها با به کارگیری خلاقیتشان، به روز ترین و مدرن ترین طرح ها را ارائه می دهند. در کل باید بگوییم که تمام تلاش ما بر ارائه کاری است که به لحاظ کیفیت و هزینه، در مطلوب ترین شرایط ممکن قرار داشته باشد. در واقع، تمام مقاومت و ایستایی نما بسته به شرایط زیرسازی دارد. سپس با توجه به همین شرایط و معیار هایی که در نظر گرفتین، سنگ نمایی که میخواین رو انتخاب کنین.

سرامیک نمای خشک

تهویه جریان هوای داخل این محفظه با توجه به شرایط اقلیمی محل قرارگیری ساختمان و بسته به نیاز آن منطقه قابل تغییر است. همچنین با حذف ملات در مراحل نصب سرامیک خشک نما و استفاده از پنل های آلومینیوم برای اجرای سرامیک خشک باعث شده است که با ارائه دفترچه محاسبات سازه ای توسط مجری طرح حتی در برج های با ارتفاع زیاد نیز قابل اجرا باشد. در قدیم برای اینکه نماسازی ساختمانها را انجام دهند، از ملات و مصالح استفاده میکردند. آب بندی پنجره ها، درز ها، برآمدگی ها و نقاط کور ساختمان باید با نهایت دقت انجام شود. در ادامه با معرفی دفتر معماری آوگون، سبک کاری، نمونه ی نماهای طراحی و اجرا شده ی نما با کاربری های مختلف، نحوه ارتباط و روند طراحی نما و انجام کار همراه شما کاربران گرامی هستیم. اگر شما نیز تصمیم به طراحی نمایی منحصر به فرد برای ساختمان خود هستید می توانید جهت مشاوره ی رایگان و رزرو جلسه ی حضوری با مشاوران و متخصصان ما در گروه معماری آوگون تماس بگیرید. ارائه ی مشاوره تخصصی: طراحان و کارشناسان در گروه معماری آوگون با ارائه مشاوره و برنامه ریزی دقیق در راستای رسیدن به اهداف نهایی شما را یاری می کنند.

سیستم های مدرن نما

اگر شما نیز تیم یا شرکت معماری میشناسید که در این مقاله به آن نپرداختهایم، در قسمت دیدگاه های همین مقاله برای ما مطرح کنید. در این مقاله قصد داریم تا شما را با نمای کامپوزیت آشنا کرده و به مزایا و معایب و ويژگی های آن بپردازیم. از اینکه تا انتهای این مقاله همراه ما بودید از شما سپاسگزاریم، در این مقاله از اهمیت طراحی نمای ساختمان صحبت کردیم و برخی از معروفترین شرکتهای معمای و طراحی نما در ایران را به شما معرفی کردیم. از طرفی این پارامتر یعنی قدرت پوشش دهی رنگ در پروژه های عظیم صنعتی مانند رنگ آمیزی سازه های فلزی با ترکیباتی همچون پرایمر زینک اتیل سیلیکات و پرایمر زینک کرومات اپوکسی فوقالعاده با اهمیت است. سیستم نمای خشک یک سیستم اجرای نما است که در آن برای اتصال اجزای نما شامل پنلهای رسی، سنگ و غیره از ملات استفاده نمیشود بلکه در این سیستم از تجهیزات فلزی مانند ریل، پیچ و غیره استفاده قیمت سنگ نمای خشک میشود. گروه معماری آوگون آماده ی طراحی و اجرای نما در انواع سبک های مدرن، کلاسیک، مینیمال، روستیک و غیره می باشد. تخصص اصلی مجموعه زندیگان در زمینه معماری و مرمت است، اما در طی این 20 سال، طراحی و ساخت پروژههای مسکونی، اداری، تجاری و …

مجریان نصب نما با انواع متریال ها و مصالح به کار گرفته شده روی نما آشنایی دارند و شما را در این زمینه راهنمایی می کنند. توصیه ما به شما این است قبل از این که طراحی نمای پروژه ی خود را به طراحان بسپارید نمونه کار های طراحی و اجرا شده ی آن ها مشاهده کنید. گروه معماری آوگون مجموعه ای جوان و متخصص در حوزه های مختلف معماری و طراحی داخلی، آماده ی ارائه ی خدمات به کاربران گرامی در زمینه طراحی نمای ساختمان ها با کاربری های متفاوت می باشد. هدف اصلی ما در گروه معماری آوگون جلب رضایت مشتری می باشد. نمای هر ساختمان اولین بخشی از ساختمان است که عابرین در هنگام گذر از خیابان با روبرو می شود. آهنی یا آلومینیومی ( و از همه مهمتر خود سنگ یا سرامیک مصرفی را بازیافت نموده و هر کدام از این مصالح را در مکانها و محل های دیگری بسته به نوع کاربری، استفاده نمود و این بدان معنی است که تمامی هزینه هایی که برای اجرای این نما صورت می گیرد بعد از پایان کار ساختمان، با لحاظ درصد استانداردی از استهلاک مصالح ، به کارفرما باز خواهد گشت . This con tent w as do᠎ne by behsaznama Con tent Gener᠎at​or Demoversion.

دیدگاهتان را بنویسید