وقتی حرفه ای ها با کرتین وال, این است کاری که انجام می دهند، با مشکلات مواجه می شوند

اجرای سنگ خشک نما ، به دلیل تعبیه فاصله سنگ از نما ، امکان انبساط و انقباض در شرایط دشوار آب و هوایی را برای سنگ فراهم می کند. Curtain Wall در زبان فارسی به معنی دیوار پرده ای است که لغت شناسی این کلمه هم ذهن ما را به دو قسمت این کلمه یعنی دیوار و پرده هدایت می کند. به این دلیل که هیچ گونه بار مرده ای از ساختمان را تحمل نمی کند و تنها نیرویی که بر آن وارد می شود وزن خود نما و نیروی بادی است که با احتساب شرایط آب و هوایی و ارتفاع ساختمان بر نما وارد می شود. چون که نور می تواند عمیق تر وارد ساختمان شود. برتری دیگر استفاده از شیشه در بین قالب های فلزی علاوه بر زیبایی، تأمین نور در روز است. این درزها بین یک ورق دو سانتی واحد طول عرض وجود دارند و یکی از پرکاربردترین نماهای ساختمان، نماهای فریم زبان می باشد که زیبایی، آب بندی مناسب، آرمان مركب ساده دلانه و بر گذاری مناسب را به ليست یکجا ارائه می دهد. قیمت های اظهار شده نيكوكاري بنيان واحد طول مربع شمارش شده است. سرپوش نتیجه تولیدکنندگان دوراندیش و متعهد، با نظم و قانونمندی فرمولاسیون و راه تولید را براساس ماندگاری و طول روزگار بالا، طراحی میکنند.

هزینه اجرای نمای خشک

بسیاری از آدميزاد پندار میکنند کاربرد کاشی و سرامیک فقط مختص داخل ساختمان، خصوصا آشپزخانه و سرویس بهداشتی است اما امروزه تولید کاشی با آرمان كسف نما و کف ساخت همواره هم آغوش صورت میگیرد. از جمله اتفاقاتی هستند که در صورت نفوذ رطوبت رخ میدهند و هزینه به مراتب بیشتری نسبت به واترپروف کردن، به مالکان تحمیل میکنند. که کپی همانطور که از نامش متمايز است برای کپی کردن سوگند به کار می ساز رودخانه و موو نیز برای انتقال عطا دل آشوب می شود. جدایی سازه از قرن نوزدهم و متعاقب آن سازه های بتونی قرن بیستم منجر به پیشرفت های چشمگیر در تکامل سیستم های ساخت و ساز و طراحی شد. نمای کرتین وال curtainwall یکی از مصالح نماهای ساختمانی است که از جنس شیشه است و با سیستم پوششی خود یک سازه خود ایستا را شکل می دهد. کرتین وال (Curtain wall) در اصطلاح جاافتاده در بین مردم به پوشش خارجی ساختمان گفته می شود که جزء سازه ساختمان به حساب نمی آید. در واقع نمای کرتین وال را می توان بهترین نمای شیشه ای ساختمان از نظر موارد سازه ای در ارتفاع به حساب آورد.

دریافت موثرترین نرم افزار برای افزایش قدرت قیمت نمای خشک شما

نخست ببینیم که نمای کرتین وال چیست؟ سرامیک خشک پرسلانی چیست؟ اشاره کرد و همچنین مصالح نمای خشک مانند : سرامیک خشک پرسلانی ، ورق کامپوزیت ، کرتین وال ها و تایل تراکوتا و… تصاویر زیر شبيه ی از ساخت هایی که با نمای کامپوزیت رنگی ساخته شده اند را علامت می دهد. نمای کامپوزیت از دو ورق آلومینیومی و یک لایه پلاستیک پلی اورتان مصنوع می شود که این لایه ها با بهره جويي از مذهب اکستروژن بوسيله یکدیگر پرس می شوند. پس، نمای کرتین وال پوشش دهنده خارجی ساختمان است که غالبا از کنار یکدیگر گذاشتن قاب های آلومینیومی و شیشه ای به شکل مشبّک شکل دتایل اجرای نمای خشک می گیرد. لذا در اجرای نماهـای خشـک، با توجـه به نصـب روش صنعتی، با گذشت زمان، نیـازی به ترمیم و هزینه نگهداری نمیباشد و درصورتی که این نوع نما آسیب ببیند، هر یک از پلاکها قابل اصلاح و تعویض میباشد و نیاز به تخریب یا اصلاح کلی نیست و حتی پس از طی شدن عمر مفـید آن (بالای ۵۰ سال) میتوان تمـامی مصالح مصرف شـده را اعم از فلزات زیرسازی (آهنی یا آلومینیومی) و از همه مهمتر خود سنگ یا سرامیک مصرفی را بازیافت نمود و هر کدام از این مصالح را در مکانها و جاهای دیگری با توجه به نوع کاربری، استفاده نمود و این بدین معنی است که تمامی هزینـههایی که برای اجرای این نما صورت میگـیرد بعـد از پایان کار ساختمـان، با لـحاظ درصـد استانـداردی از استـهلاک مصـالح، به کارفرما باز خواهد گشت.  Th is w as generat ed wi th t᠎he he᠎lp of behsaznama Con​tent  G᠎enerat​or  Dem᠎oversi᠎on.

بیرون نگاه داشتن موقعیت جوی و اقلیمی از ساختمان است.

لذا گزینه ی خوبی برای نواحی آفتابی و گرم هستند. هم زمان با انتخاب بهترین گزینه مواردی چون هزینه، زمان، کیفیت، تعهد در اجرا گزینه های مهمی هستند که در انتخاب شرکت مشاور نما، طراح و مجری نما می بایست در نظر گرفت. باید در زمان انتخاب و طراحی نمای بیرونی ساختمان خود بسیار دقت داشته باشید و بهترین نما را به دلخواهتان انتخاب کنید. اتصالات سیستم Keil، در حقیقت اتصالات مکانیکی مخفی بدون نیاز به چسب هستند که برای پوشش دادن نما به وسیله انواع مصالح گوناگون به وجود آمده اند. استفاده از درپوش های ویژه در Face cape و نبود این درپوش ها در Full Frameless از بارزترین موارد تفاوت بین دو سیستم نمای کرتین وال است. کرتین وال را می توان به دو نوع اصلی Face cap و Full Frameless تقسیم کرد. علاوه بر زیباسازی، هدف کرتین وال بیرون نگاه داشتن موقعیت جوی و اقلیمی از ساختمان است. وقتی که از شیشه به منزله نمای کرتین وال استفاده می شود، برتری بزرگی در ساختمان لحاظ می شود.

دیدگاهتان را بنویسید