وقت را تلف نکن! 7 واقعیت تا زمانی که به مزایای نمای خشک خود برسید

آهن کشی نمای ساختمان جلوی خطرات احتمالی ریزش نما بر سر عابران پیاده را می گیرد. و سپس آنها را برای اجرای کار بر سر پروژه ها اعزام کنیم. سنگ نما اهمیت بسیار بالایی دارد یعنی می بایست در انتخاب سنگ نما حساسیت خرج کنیم .از این رو ما در کل معیارهایی برای سنگ مناسب نما برای شما بیان می کنیم . برای سطوح شیب دار سفالی نیز بهتر است از رنگ نما اکریلیک استفاده کنید تا رطوبت زیاد منطقه نتواند به سطح و رنگ آسیب بزند و باعث خرابی آن شود. هر کدام از این سطوح به رنگ نمای مخصوص خود نیاز دارند. به سبب این که در برابر آب و رطوبت مقاومت بالایی دارد، بهترین انتخاب برای نمای ساختمانها در مناطق مرطوب به شمار میرود. به کار می رود و از آن جایی که اغلب ضدآب است و در مقابل فرسایش و عوامل محیطی مقاومت بالایی دارد، طول عمر مواد و مصالح مورد استفاده در ساختمان را بیشتر کرده و بر زیبایی و جلوه سازه می افزاید. ᠎Da ta h as been gen​er ated wi​th the ​help of behsaznama Conte᠎nt  Generator DE MO !

متریال نمای خشک

اما به خاطر مزایایی که دیگر رنگ ها مثل رنگ آکریلیک نما نسبت به رنگ روغنی ساختمان دارد، امروزه رنگ های روغنی کمتر استفاده می شوند. اپوکسی یکی دیگر از انواع رنگ نمای ساختمان است که عمدتا در قسمت های صنعتی کاربرد دارد. همچنین سیمان یکی از متریالهای پر قدرت در طراحی نمای ساختمان است که مقاومت و ایمنی آن را در برابر زلزله، آتش سوزی، سیل و … بنابراین رنگ دریایی خاصیت عایق قوی دارد و برای استفاده در مناطق پر بارش مثل مناطق شمالی و جنوبی مناسب است. مقاوم سازی و تثبیت سنگ نما نیز مانند سایر کارها از شرایط آسان و سخت در نوع خود برخوردار است . رنگ رزین اکریلیک در برابر اشعه فرابنفش مقاوم بوده، دارای سطحی سخت است و بدون و در آب حل شده و خاصیت ضد قارچ دارد. از آنجایی رنگ ورق های کامپوزیت به صورت آزادانه و متنوع قابل اجرا هستند انتخاب مناسبی برای مشتریان سخت پسند می باشد.

یک چشم انداز زیبا و تازه در نمای ساختمان

قابل اجراست. ضد آب بودن، قابلیت پوشش دهی بالا، طول عمر زیاد، زیبایی و کیفیت بالا، آبگریز بودن و قابلیت الاستیکی زیاد از خصوصیات اصلی این رنگ نماست و حداقل طول عمر آن ۱۵ سال است. رنگ نما روغنی: قابلیت شستشو از ویژگی های هم این رنگ است و تولید آن بر پایه حلال نفتی میباشد. از ویژگی های منحصر به فرد این نمای ساختمانی تنوع رنگ بسیار بالای آن بوده است که شما می توانید از میان رنگهای بسیار وسیع و گسترده این متریال٬ انتخاب مورد نظر خود را بیابید. در مقایسه با رنگهای خارجی که معمولاً استفاده می شود ، اینها می توانند لک به نظر برسند ، خاک و گرد و غبار را به خود جلب کنند ، نماها محکم و مقاوم در برابر آب و هوا هستند ، این قدرت باعث می شود دوام زیادی داشته باشند از این رو برای دهه ها دوام دارند. با Provia Visualizer میتوانید پنجرهها، سقفها، دربهای ورودی، کرکرهها، رنگهای تزئینی، دریچهها و رنگ و مصالح نمای ساختمان را سفارشی کنید.

نکات ظالمانه نمای ساختمان

امکان دید وسیع برای ساکنین داخل ساختمان وجود دارد. مشاعات ساختمان بخش هایی از آپارتمان یا مجتمع هستند که بین همه ی مالکین و ساکنین آن به صورت مشترک قرار گرفتند و تحت مالکیت شخص خاصی نیستند نمای ساختمانی جز مواردی است که مربوط به همه ی افراد آپارتمان یا مجتمع می باشد و اگر قرار باشد در بخش نمای ساختمانی تغییراتی ایجاد گردد باید به طور حتم با رضایت سایر افراد داخل آپارتمان یا مجتمع صورت پذیرد. رنگ نانو و رنگ آکریلیک نما از جمله رنگ های محبوب و همه پسند هستند که در سراسر کشور با آب و هوای مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. رنگ نما اکریلیک در برابر فرسایش بسیار مقاوم است و در مقابل اشعه UV، رطوبت و مواد قلیایی مقاومت و استحکام بالایی دارد. به این ترتیب با توجه به دلایل فوق در حال حاضر رنگ نمای ساختمان را می توان به عنوان بهترین گزینه جهت استفاده در نمای ساختمان پیشنهاد کرد. سال هاست که سازندگان ساختمان های مسکونی، تجاری و اداری از متریال های مختلفی به عنوان پوشش برای حفظ و نگهداری و تزئین نمای ساختمان استفاده می کنند.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از نما ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید