پنج راه‌هایی که می‌توانید از نمای مدرن برای غیرقابل مقاومت شدن برای مشتریان استفاده کنید.

به گونه ای که برای دیوارهایی که با شیشه های با ابعاد بزرگ پوشیده شده اند و نما فقط در قسمت های باریکی انجام می شود، اجرای نمای خشک بسیار پرهزینه تر است . از مزایای این نوع نما امکان ایجاد تنوع در طرح و رنگ و همچنین عایق بودن ساختمان از نظر صدا است. با توجه به بالا بودن قیمت انواع نمای ساختمان در ارتباط با نمای رومی این هزینهها به دلیل استفاده از سنگ کمی بیشتر است چرا که در کنار هزینهای که بابت سنگ و کیفیت آن پرداخته میشود، هزینه زیر سازی نما و اجرت نصب نیز به آن اضافه میشود. به عنوان مثال، در نماهای سیمانی از رابیتس استفاده میشود؛ هنگام استفاده از رابیتس، میلگرد هم نیاز میشود. بهتر است قبل از تصمیم گیری درباره نمای ساختمان خود،حتما از مشاوره نمای ساختمان استفاده کنید و طراحی و اجرای نمای مدرن ساختمان را به کارشناسان ماهر این زمینه بسپارید. از قدیمیترین و زیباترین مصالحی که از دیرباز در نمای ساختمانها مورد استفاده قرار گرفته و در حال حاضر نیز طرفداران زیادی دارد، آجر است. نمای خشک همراه با گردش جریان هوا یک سیستم ساختمانی است که در کشورهای اروپای شمالی در طی دوران تکمیل شده و استحکام یافته است و تنها در دهه های اخیر در دیگر کشورها به خاطر بهینه سازی مصرف انرژی درحال استفاده روزافزون قرار گرفته است.

فروش خود را با این تاکتیک های قابل توجه قیمت سنگ نمای خشک افزایش دهید

یکی از پرکاربرد ترین سرامیک های مصرفی در نمای سرامیکی، سرامیک پرسلانی است. قیمت نمای خشک سرامیک با توجه به دتایل اجرای سرامیک خشک و مقاومت شیمیایی بالای آن در برابر خش، خوردگی و مواد اسیدی و بازی، که به طول عمر مفید و بالای اجرای نمای سراميک خشک میانجامد بسیار مناسب است. این هزینه به عوامل زیادی اعم از قیمت زمین، جواز ساخت و قیمت مصالحی ساختمانی مانند قیمت تیرآهن و قیمت میلگرد نصاب نمای خشک بستگی دارد. گروه تجاری معماری کیان علاوه بر ارائه چوب ترمو ارزان قیمت، تولید کننده انواع ورق کامپوزیت ارزان با قیمت مناسب و کیفیت بالا می باشد. نمای ساختمان در این سازهها از ترکیب ملزومات ساختمانی اصیل و قدیمی مانند سنگ، آجر و چوب بههمراه متریال جدید تشکیل شده است. سنگ و چوب از جمله عناصر طبیعی هستند که در نمای بسیاری از ساختمانهای مدرن بهکار گرفته شده و استقبال بینظیری نیز از آنها شده است. تا آنجا که مشاوره و اجرا نما به بخشی تخصصی تبدیل شده است. بر این اساس انجام مشاوره نمای ساختمان قبل از شروع بهکار و اجرا، تاثیر زیادی در کیفیت کار تمام شده دارد.

سرعت اجرای کار بسیار پایین می باشد کیفیت کار بالا است در عمر ساختمان تاثیر زیادی دارد از اتلاف انرژی جلوگیری می کند با استفاده از فوم های دو سانتی که پشت کار استفاده می کنند عایقی ساخته می شود در برابر صدا گرما و سرما در امان خواهید بود. در بعضی موارد نیاز است تا برای تقویت و زیرسازی زمین از مش فولادی استفاده شود. از جدیدترین مصالحی که در نمای ساختمان مدرن بهکار میرود، سرامیک نما است که بهتازگی تحولی عظیم در صنعت ساختمانسازی ایجاد کرده است. در پشت هر اسلب سرامیک با استفاده از مته مخصوص، 4 عدد سوراخ ایجاد می شود. در اغلب ساختمانهای تجاری و اداری، مجری نمای مدرن از شیشه به تنهایی استفاده میکند. در چند دهه اخیر و با رشد سریع و باورنکردنی شهرها، نیاز به استفاده از سازههای زیبا خصوصا در کلانشهرها بیشتر از گذشته خودنمایی میکند. از ویژگیهای منحصر به فرد آجر، مقاومت بالای آن در برابر عوامل جوی و قابل استفاده بودن در اقلیمهای متفاوت است. از برجستهترین مزایای این قطعه ساختمانی میتوان به دوام بالا، سهولت در اجرا، وزن پایین، مقاومت در برابر حرارت بالا و آتشسوزی، تنوع رنگ، سرعت اجرا، قابلیت آببندی و عایق صوتی بودن را نام برد. Con᠎tent w as gener ated wi th G᠎SA Conte nt Gen erat or DEMO .

در این روش به دلیل استفاده از اجزای فلزی پیش ساخته و طبق الگو و برشکاری و سایز شده در محل تولید و همچنین عدم نیاز گذشت زمان برای خشک شدن نما سرعت بیشتری در اجرای نماها نسبت به روش های دیگر دارند. نمای خشک مورد استفاده درقابهای آلومینیومی قرار داده میشود و از هر چهار طرف درزگیر قرار میگیرد. در سالهای اخیر از آجرهای gfrc که از نوعی بتن تقویتشده با الیاف شیشهای ساخته میشود در نمای ساختمان استفاده میگردد. آجر در بسیاری از ساختمانهای بسیار قدیمی مشاهده میشود و با اینکه سالها از عمر این بناها میگذرد، هنوز هم زیبایی و ظاهر زیبای خود را حفظ کردهاند و طراحی و اجرای نمای مدرن ساختمان ها نیز استفاده میشود. این مدل نما جزء نماهای خشک به حساب می آید و از آن می توان در نما ساختمان مسکونی، نمای ساختمان اداری و یا تجاری استفاده نمود . همچنین میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره اجرا نمای مجتمع تجاری روی لینک کلیک نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید