پنج راه برای بهبود قیمت اجرای نمای سنگ خشک

سقوط قطعات سنگ، آجر، چوب و دیگر مصالح نما علاوه بر ایجاد ظاهر بد و راهی برای نفوذ رطوبت به بخشهای داخلی، امنیت جانی عابران را نیز تهدید میکند. صرفه جویی در زمان : سیستم های مهندسی و صنعتی نمای ساختمان طوری طراحی شدهاند که همه چیز حساب شده و به دور از خطا و نیاز به دوباره کاری در زمان مناسب انجام گیرد و برخی از این مصالح با سیستم های نصب بسیار ساده، زمان اجرا را به حداقل رساندهاند. در واقع استفاده از نماهای آجری و سنگی کاملن وقت گیر بوده به همین دلیل سرعت اجرای بالای مونولیت این مشکل را حل کرده و از لحاظ صرفه جویی در زمان و هزینه بسیار مناسب میباشد. زمانی که شما قصد استفاده از چسب برای نصب این سرامیک ها در کف ساختمان دارید می توانید از چسب های پودری استفاده کنید، استفاده از این چسب ها علاوه بر این که روند نصب سرامیک را برای شما سریعتر می کند، از نظر اقتصادی به نفع شما خواهد بود و به این صورت می توانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید. اگر این احتمالات برای شما اهمیت ندارد ، توجه کنید. This artic᠎le has  been  done with behsaznama  Con te nt Gener ator  Dem᠎oversion​!

نمای ساختمان: دوباره به مبانی

نصب سرامیک پرسلان به صورت خشک یکی از بهترین روش های نصب برای زمان هایی است که شما قصد استفاده از این سرامیک در نمای ساختمان های بلند دارید، همانطور که در تصویرمشاهده می کنید در این روش با استفاده از قاب ها و بست های فلزی مطمئن این سرامیک ها را در ارتفاعات بالا مهار می کنند. این روش علاوه بر مطمئن بودن می تواند زمان کمتری از شما بگیرد. این روش از نظر اجرایی ساده ترین روش و علی رغم کاربردی بودن آن ارزان ترین و سبک ترین روش نیز می باشد. نماهای بی کیفیت با کوچک ترین فشار یا ضربه (بارندگی، زلزله و …) تخریب می شوند. فرانک لوید رایت یکی از مهم ترین معماران سبک ارگانیک است و از ویژگی های شاخص سبک معماری ارگانیک این است که ساختمان بایستی بخشی از ماهیت سایت را در خود داشته باشد و از چشم انداز طبیعی پیرامون برخاسته باشد. در این روش قطعات اتصالی قابل رویت می باشند و ویژگی اصلی آن سرعت نصب و سبک تر بودن سازه و زیرسازی می باشد. وزن این چسب ها نسبت به سایر مواد مورد استفاده بسیار پایین تر است. طراحی نورپردازی در شب برای ساختمانهای تجاری و خدماتی به مراتب از اهمیت بالاتری به نسبت نمای ساختمانهای مسکونی دارد.

متریال نمای خشک

از اواخر قرن نوزدهم عملکرد معماران نسبت به خانه های مسکونی تغییر کرد و با الگو گرفتن از اروپایی ها، در حاشیه خیابان های ساخت جدید ساختمان های برون گرا شکل گرفت. مانند بتن یا ملات که تمامی نماهای سنگی به این شکل هستند. سرامیک خشک پرسلانی تولید شده مخصوص نما به دو شکل کلی در بازار صنعت ساختمان کشور عرضه می گردد که شامل سرامیک مجوف پرسلانی و سرامیک تو پر پرسلانی(سرامیک فول بادی) که اصطلاحا سرامیک یک سانتی متری و یا فول بادی نیز گفته می شود. یک مته با سر مته 16 میلی متری ، چکش ، پانچ و آچار تمام چیز هایی است که مورد نیاز است. توانسته با رضایت حداکثری مشتری و ضمانت بی قید و شرط که عرضه می دارد. در این روش سرامیک پرسلانی نما با استفاده از اسکوپ مخصوص که درپشت سرامیک شیار ایجاد شده قرار میگیرد و سپس اسکوپ ها به بخش زیرسازی آلومینیومی نصب و رگلاژمی گردد. وضعیت فوق الذکر باعث کاهش وزن بخش پوشش نمای خشک می شود. این نماها سازه ای نیستند و تنها با طراحی درست قادر به تحمل وزن خود هستند.این طراحی ساختمامن را در برابر هوا و آب مقاوم می کند تا اطمینان حاصل شود که فضای داخلی ساختمان امنیت دارد. Th​is c᠎ontent has been created wi th the  he​lp of behsaznama Co nt ent Ge​nerator DEMO !

قیمت سنگ نمای خشک

استفاده از این چسب ها برای نصب سرامیک کف بسیار ساده و راحت است و همچنین پس از خشک شدن آنها لازم نیست نگران مورد خاصی باشد، چون وزن این مواد نسبت به سیمان و سایر ملات های مورد استفاده کمتر است و به این صورت وزن مرده و خنثی ساختمان شما را به شدت کاهش می دهد. با توجه به استفاده از انواع پیشآمدگیها در نما ساختمان، بد نیست در این خصوص نیز مطالبی مطرح گردد. باشد ، روی شاسی کشی خاصی که با توجه به نوع پوشش اصلی نما تعیین و اجرا شده است متصل خواهد شد . نمای خشک بدان معنی است که به صورت خشکه چینی و بدون ملات و با استفاده از فریم و شاسی فلزی اجرا می شوند. چرا که هوای موجود در حفره های خالی از نفوذ هوای سرد یا گرم از بدنه سرامیک جلوگیری می کنند. سیستم های ETI (عایق حرارتی خارجی) شامل نصب صفحات مواد عایق در اطراف ساختمان می باشد که توسط ملات محافظت می شوند و به دیوار پشتیبان چسبانده می شوند.

انواع نمای خشک

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد مطالب بشتر لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید