پنج راه برای رسیدن به دیتیل اجرای نمای خشک شما

البته راه هایی هم برای کاهش جلب توجه این بست ها وجود دارد از جمله رنگ کردن قسمت های نمایان بست به رنگ رویه نما. روکش سنگ طبیعی به راحتی نصب می شود، نیاز به تعمیر و نگهداری کم و مقرون به صرفه دارد و ضایعات را کاهش می دهد. با این وجود، بررسی منظم در حالی که نیاز به تعمیر و نگهداری کمی هم مورد نیاز باشد، ضروری است. نمای چوبی نیازمند نگهداری با مواد محافظتی مناسبی باید باشد تا در برابر عوامل بیرونی و محیطی حفظ شود. تفاوت اصلی نمای خشک با نمای ملاتی، در نوع اتصال مصالح نما به ادامه مطلب سازه ساختمان است. بر اساس نحوه نصب و قرار گرفتن اتصالات در نمای خشک، این نوع نما را به دو دسته ی مشهود یا نمایان Visible و نامشهود یا غیرنمایان Invisible تقسیم بندی می کنند. سیستم نمای خشک غیر نمایان: در سیستم نمای خشک نامشهود یا غیرنمایان بعد از نصب نما بست های مورد استفاده مشاهده نمی شوند. Data w as g enerated ​by behsaznama Con᠎tent  Gen​erat or​ D​em​oversi​on.

و روش های اجرای آن هم دستخوش تغییراتی شده اند.

البته باید توجه داشت که برخی از ساختمانها چون در مناطق حفاظت شده قرار دادند ممکن است محدودیتهایی برای تغییر نما داشته باشند. به دلیل اینکه ساختمانها معمولاً تراز نیستند، اجرای نما با ملات سیمان این عیب را پوشش خواهد داد. اجرای نمای خشک ساختمان چه مزیت هایی دارد؟ چه نوع مصالحی در نمای خشک مورد استفاده قرار می گیرد؟ در آخر مصالح انتخابی با توجه به نوع اتصال با بدنه ساختمان در جای خود مستحکم می ­شوند. برای اجرای نمای خشک دست شما در انتخاب مصالح باز است و می توانید هر نوع مصالحی که قابل استفاده برای نمای داخلی و خارجی ساختمان است را در هر ابعادی و از ضخامت پنج میلیمتر تا ۵۰ میلیمتر استفاده کنید. در صورت نیاز به باز کردن قسمتی از نما و اجرای مجدد آن، این امر به سهولت قابل انجام است و حتی این امکان وجود دارد که نمای ساختمانی به طور کامل باز و جمع آوری شود و در جای دیگری مجدداً این نما اجرا شود. با پیشرفت تکنولوژی و مدرن شدن معماری، صنعت دکوراسیون و ساختمان، نمای ساختمان و روش های اجرای آن هم دستخوش تغییراتی شده اند. از معروفترین انواع نمای کلاسیک نمای رومی ساختمان است که در طی چندین سال اخیر به دلیل وزن بالا، اجرای آن ممنوع شده است.

اجرای نمای خشک نسبت به روشهای سنتی از مزیت های بسیاری برخوردار است. سرعت اجرا در نمای خشک بیشتر از روش سنتی است. حالت اول زمانی که است که شما قصد دارید از شیشه در برخی از نقاط نما استفاده کنید و حالت دوم زمانی است که شما قصد دارید سرتاسر نما را از شیشه بپوشانید. در این حالت از کمترین میزان مصالح جهت زیر سازی نما استفاده می شود. حالت بهینه دیوار برای اجرای نمای خشک دیوارهای پیوسته با طول و ارتفاع زیاد و با حداقل تعداد و ابعاد بازشو است. استفاده از ملات ماسه سیمان از رایجترین روشهای اجرای نمای سازههای ساختمانی است که از گذشته مورد استفاده قرار داشته است. درواقع، این متریال برای ساختمانهایی مناسب است که طراحی مدرنی داشته و در معرض دید دیگر ساختمانهای اطراف قرار ندارند. استفاده از نمای ساختمان مدرنیته و شیک یکی از ایده های زیبا و جالب است که علاوه بر ایجاد فضایی مناسب و ایده آل در محیط پیرامون، بر ارزش ساختمان افزوده و باعث می شود تمام کسانی که در آن مکان ساکن هستند به گونه ایی احساس رضایت داشته باشند و از فضای ایجاد شده لذت ببرند.

رزین آکریلیک یکی از گزینههایی است که برای چنین مواقعی مناسب است. بایرامیکس یک سیستم پوشاننده تزیینی است که برای نماهای داخلی و خارجی استفاده میشود. نماهای ساختمانی یک رابط بین فضای داخلی و خارجی ملک است که به عنوان یک پوسته نقش مهمی در تبادل گرما، نور و هوا ایفا میکند با این حال عملکرد آن بستگی به نحوه صحیح نصب و اجرا آن به همراه مصالح انتخابی دارد. نقش مهمی در زیبایی بافت شهری ایفا نموده و هماهنگی و زیبایی خاصی در محیط پیرامون به وجود میآورد. به منظور مقاومت در برابر سرما، گرما، بخار آب و گازهای موجود در هوا، اتصالات انتخابی باید ضخیم و با دوام باشند . ما تمامی خدمات در زمینه انتخاب سنگ نما ، پیچ و ورلپلاک نما ،نصبتوری،نقاشی نما ، نماشویی ،سیمانکاری،پولیش و نانو و آب بندی نما و تمامی خدمات نما با ضمانت کتبی وبهترین کیفییت انجام می دهیم . نمای کامپوزیت؛ از ترکیب دو لایه پوششی آلومینیوم و یک هسته پلی اتیلن نمای کامپوزیتی تولید میشود که بهراحتی میتوانید در هر شرایط آب و هوایی از آن استفاده کنید. نحوه اجرای نمای خشک دارای مراحل و لایه های مختلفی است که اولین لایه آن زیرسازی و شاسی کشی است که با استفاده از پروفیل و شاسی های فلزی و انواع مختلف پیچ و پرچ انجام میشود و در واقع نگهدارنده وزن نما این پروفیل ها و قاب های فلزی هستند که به سازه اصلی ساختمان متصل شدهاند و نحوه عملکرد آنها براساس دیتیل اجرایی نمای خشک متغیر است.

دیدگاهتان را بنویسید