پنج مسائل باید فوراً درباره قیمت اجرای نمای سنگ خشک

همانطور که در تصویر بالا می بینید رکن اصلی طراحی نما به سبک کلاسیک، القای حس قدرت و جلال در کنار زیباییِ خیره کننده است و برای رسیدن به این هدف از متریال پرنقش ونگار، مثل سر ستون های سلطنتی و گچ بری های هنری و کتیبه های با عظمت استفاده می شود. هرچه قیمت نما افزایش یابد، قدرت خرید کاهش یافته و دایره مصرفکنندگان آن نما محدودتر خواهد شد. اینچنین، زیرسازی نمای ساختمان اهمیت یافته و نحوه اجرای صحیح و اصولی آهن کشی نمای ساختمان موردتوجه قرار گرفته است. به طور مثال از پروفیل های نبشی تنها می توان در متریالی مانند سنگ و سیمان استفاده کرد و به کار گیری آن در چوب به هیچ عنوان صحیح نیست. کارخانه پرمیوم باند انواع مختلفی از ورق کامپوزیت مانند محصولات نسوز، کندسوز، لانه زنبوری و … با توجه به ویژگیهای ذکر شده شما میتوانید ورق کامپوزیت مورد نظر خود را از کارخانه پرمیوم باند انتخاب و خریداری نمایید. مصالح نوین همچون ساندویچ پنل به دلیل ویژگیهای خاص در طراحی خود که تلفیقی از استحکام و سبکی را با به کار گیری انواع فلزات و کامپوزیت ها را دارا هستند در ساختمان سازی و اجرای نمای ساختمان کاربرد گسترده ای پیدا کرده اند.

چگونه میتوان برنده شدن مشتریان و تأثیر فروش با نمای ساختمان

اولین نمای تلفیقی (ترکیبی) در ایران در سال 1376 – 1377 شمسی طراحی و اجرا شد که میتوان آن را نوعی از معماری در ایران دانست. طراحی نمای مدرن، بر خلاف نمای رومی دارای جزئیات بسیار کمی است و بیشتر به سمت و سوی سادگی گرایش دارد. اجرای نماهای سنتی و قوسدار نیز بسیار دشوار است. هر کدام از نماهای ساختمان مزایا و معایبی دارند که بهطور مختصر در این بخش از مقاله شما را با مزایا و معایب انواع نمای ساختمان که در بالا به آنها اشاره کردیم و تا حدودی با هر کدام از آنها آشنا شُدید میپردازیم. در این مقاله بطور گسترده با انواع رنگ نمای ساختمان و ویژگی های هر یک آشنا خواهیم شد تا بتوانید مطابق با معیارهای گزینشی خود به خرید انواع رنگ نما بپردازید. در مقاله رابیتس چیست ، با این نوع مقطع فولادی بیشتر آشنا شوید. با کاربرد نبشی در ساختمان سازی در این لینک آشنا شوید.

نه آسان روش‌ها به نمای ساختمان بدون حتی شیفته

این نوع نما برای انواع ساختمان با کاربری­های مسکونی، اداری و یا تجاری کاربرد دارد. نمای ساختمان اداری جزو اولین نماد های بصری سازمان شما به حساب می آید و به نوعی هویت شرکت شما را به نمایش می گذارد. طراحی نما به سبک ویکتوریایی بیشتر برای ساختمان های دو یا سه طبقه انجام می شود؛ اما به این معنی نیست که در ویلاهای یک طبقه نمی توان طراحی نما به این سبک را انجام داد. ایجاد یک بستر مناسب برای اینکه مهندسان بدون هیچ محدودیتی نماهای طراحی شده را به اجرا درآورند و زیبایی ظاهری ساختمان را بهبود بخشند. ایجاد لایه محافظ در برابر رطوبت و زنگزدگی لایههای زیرین بهوسیله آهن کشی نمای ساختمان در جهت کاهش سرعت فرسودگی و افزایش عمر. استفاده از نبشیهای گالوانیزه یا استیل یا رنگآمیزی نبشی فولادی بهمنظور بهبود مقاومت به زنگزدگی آنها و جلوگیری از فرسودگی زودرس و افزایش طول عمر. نماهای ایجادشده با ماسه و سیمان به دلیل عمر کوتاه ناشی از ترکخوردگی و یا احتمال سقوط آجرها و نیز نیاز به تعمیرات، خسارات جانی و مالی زیادی را در پی خواهند داشت. این افت استحکام میتواند سبب ریزش نما و وارد آمدن خسارت جانی برای عابران و خسارت مالی برای صاحب پروژه شود.

کمک به نگهداری مصالح بهکاررفته در نمای ساختمان و افزایش استحکام نما و جلوگیری از تخریب و یا سقوط آنها. انتخاب مصالح باکیفیت و مرغوب بهمنظور افزایش استحکام و بهبود ظاهر ساختمان. بازسازی نمای ساختمان با ورق کامپوزیت یک روش محبوب برای بهبود ظاهر و عملکرد نمای بیرونی ساختمان است. بازسازی نمای ساختمان گام مهمی در حفظ ظاهر و عملکرد آن است. عواملی چون سلیقه فرد متقاضی، شرایط اقلیمی و آب هوایی محل ساختمان، بودجه خرید مصالح و کاربری ساختمان از جمله عواملی هستند که در انتخاب مصالح نقش مهمی دارند. نمای ساختمان نخستین بخش از آن است که علاوه بر جنبههای ظاهری و زیباییشناختی، نقش مهمی هم در دوام و پایداری آن در برابر شرایط جوی مختلف دارد. نمای رومی معروف ترین و پرهزینه ترین نما در بین ساختمان های تهران است که طراحی زیبا و لوکس دارد.اما ایراد آن مصرف زیاد سنگ درابعاد مختلف است.سنگ هایی با اندازه ها و رنگ های ویژه که گاها اسکوپ کردن بسیاری انها به دلیل تعداد بالا و هم چنین عرض کم امکان پذیر نمی باشد.

 Da​ta was created wi th the help of behsaznama Content G​enerator DE MO !

انواع نمای خشک

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد این مطلب بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید