چرا اجرای نمای سنگ به روش خشک هیچگونه نیست دوست خوب به کوچک شرکت

1. زمان اجرای آن نسبت به سایر روشها طولانی تر است چرا که دوغاب و سیمان به کار رفته در آن به زمان بیشتری برای خشک شدن نیاز دارند. روش اجرای نمای خشک سنگ ایمن است و احتمال جدا شدن و افتادن سنگ از نما را حداقل چند سال به تاخیر می اندازد. فراموش نشود که جهت پیادهسازی این روش اجرای نمای آجری ابتدا باید “پلاستر سیمانی” روی دیواری که محل نصب آجر است، اجرا گردد. این رنگ ها عملاً فرآیند نفوذ پذیری سیالات مختلف را به طور کامل مختل می کند و به همین جهت این رنگ ها در مدت زمان طولانی میتوانند مقاومت خود را حفظ کنند . از ویژگی های این چوب نما می توان به سختی بالا، مقاومت در برابر صوت، قابلیت شکل پذیری و برش کاری و تجدیدپذیری اشاره کرد. کلید تفسیر اولیه یک ساختمان مدرن و شیک در نورپردازی نمای ساختمان شکل می گیرد. خیر ، اسکوپ سنگ نما ، مکانیسمی است که درون شیار کم عمق ایجاد شده در سنگ قرار می گیرد و سنگ را توسط پیچ و مهره فلزی جاسازی شده به دیوار نما متصل و فیکس می کند. در اجرای نمای سنگ به روش خشک ، اسکوپ ها هویدا هستند؟ This da ta h᠎as been cre​at᠎ed with behsaznama Co​nt᠎en t Gene​ra​tor DEMO.

دتایل نمای خشک سنگ

چطور این اسکوپ ها تو نمای خشک سنگ رو این مطلب نگه میدارن؟ اجرای سنگ خشک نما ، به دلیل تعبیه فاصله سنگ از نما ، امکان انبساط و انقباض در شرایط دشوار آب و هوایی را برای سنگ فراهم می کند. طراحی نما با شیشه ساختمان را مدرن تر نشان می دهد. ظاهر سنگ استفاده شده در اجرای نمای خشک سنگ ، به دلیل تمیز بودن و عدم ایجاد لکه روی آن ، بر خلاف روش تر و نیاز به تمیز کردن سنگ به دلیل دوغاب ریزی ، بی نقص و دارای زیبایی بیشتری است. در سیستم نمای خشک به دلیل عدم استفاده از ملات و نیز مشخص بودن نقشههای اجرایی و پنلهای استاندارد شده میزان ضایعات و نخالههای ساختمانی بسیار کم بوده و اجرای آن بدون سر وصدا انجام میپذیرد. اجرای نمای خشک به دو روش سیستم نمایان و غیر نمایان صورت می گیرد. نمای خشک سنگ ، فاصله ای در حدود 30 تا 45 میلی متر بین دیوار نما و پوشش سنگ در نظر می گیرد. در بین نماهای متعددی که دیده میشود، نمای آجری از زیباترین آنهاست و از گذشته تا به امروز پیوند عمیق خود با معماری اصیل ایرانی و مردمان این سرزمین را حفظ کرده است.

᠎Data was g en​erated ᠎with t he he᠎lp of behsaznama Content G ener ator  DEMO᠎!

مزایای نمای خشک

اما نکته مهمی که در برخی موارد افراد از آن غافل میشوند این است که با انتخاب آجری باکیفیت تنها نیمی از راه را پیمودهاند و ادامه مسیر، اجرا و نصب اصولی و در نهایت رسیدن به نمایی خوشایند است. تنها نکته ای که باید مورد توجه قرار گیرد این است که سنگ مورد استفاده در این روش باید ضخیم باشد ، زیرا این روش نیاز به حفاری و ایجاد سوراخ در سنگ ، برای جاگذاری پیچ های فلزی ، دارد که در صورت نداشتن ضخامت کافی منجر به ایجاد ترک در سنگ می شود. اجرای نمای سنگ خشک با استفاده از بست های پین دار و انکر های مخصوص از پشت نیز صورت می گیرد ، تنها باید در این روش ها ضخامت سنگ را کاهش داد. همچنین، توصیه میشود که رابیتس ها بهصورت دولایه استفاده شوند و ستونهای آنها نزدیک به یکدیگر قرار گیرند تا عبور ملات و دوغاب از بین شبکه رابیتس به حداقل مقدار ممکن برسد. آجر به عنوان یک مساله ای که از قدیم تا کنون به عنوان یک پوشش خارجی و نمای ساختمان مورد استفاده قرار می گرفته است با باران های اسیدی و نشستن آلودگی آن موجب فعل و انفعالات شیمیایی در مصالح آجر می شود و باعث ترکیدگی و یا پوسته پوسته شدن آجر می شود و ممکن است بندکشی آجر ها بر اثر ضربه و یا گذشت زمان در شرایط جوی دچار ریزش و یا ترک خوردگی شود.

{و انواع نما های ساختمان آشنا کنیم.|پس تا پایان این مطلب ما را همراهی کنید.|{اگر می‌خواهید|اگر می‌خواهید} برنده شوید، اکنون فلسفه نمای ساختمان خود را تغییر دهید!|چگونه یک نمای ساختمان بدست آوریم؟|نمای ساختمان برای {کسب و کار شما|آنچه تبلیغ می‌کنید|شرکت شما|شرکت شما|کسب و کار آنلاین شما|کسب و کار کوچک شما} {حیاتی| ضروری است. {بیاموزید|آموزش دهید|مطالعه کنید} چرا!}

همانطور که گفته شد نما یک ساختمان نشان دهنده هویت آن می باشد و از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است؛ زیرا باعث زیبایی یا زشت شدن نمای شهر، محله و فرهنگ آن منطقه می شود. در نهایت سطح نما ایمن خواهد بود و اجرای نمای سنگ خشک احتمال جدا شدن و افتادن سنگ از نما را حداقل چند سال به تاخیر می اندازد. ضربه های وارد شده به سنگ ، هنگام نصب روی نما ممکن است منجر به ایجاد ترک روی سطح آن شود. و در این مطلب قصد داریم شما را با ویژگی های متمایز نمای ساختمان و انواع نما های ساختمان آشنا کنیم. پس تا پایان این مطلب ما را همراهی کنید. اجرای نمای آجری سه دسته کلی را شامل میشود که در این مطلب به طور جامع به آنها پرداخته شده است. با توجه به این مزایا، همانطور که پیشتر بیان شد، معایبی هم که در زیر آورده شده، بر این روش وارد میشود که باید با اطلاع از آنها دست به انتخاب زد چرا که در برخی موارد منجر به ایجاد خلل در روند اجرا میگردد. به همین دلیل هنوز هم بسیاری این روش سنتی را به سایر راهها ترجیح میدهند چرا که به آن از نظر مقاومت و سایر آیتمها اعتماد بیشتری دارند.

دیدگاهتان را بنویسید