چرا برخی از مردم مجازی همیشه با اجرای نما درآمد/پس انداز کردن پول

در سیستم نمای خشکمتریال نما توسط زیر سازی های آلومینیومی و بدون استفاده از نیروی چسبندگی بر روی سازه اصلی اعمال شده که باعث طولانی شدن عمر نما می شود و در صورت نصب صحیح و مهندسی این اطمینان را به شما خواهد داد که در شرایط سخت نیز به هیچ وجه سقوط نخواهد کرد. 3. مصالحی که برای نصب نمای خشک به کار گرفته می شود باید کیفیت لازم را داشته باشند. همانگونه که می دانید نماسازی تاثیر زیادی در زیباسازی و چهره ی شهردارد .نماسازی باید ساختمان را درمقابل عوامل جوی مقاوم و همچنین عایق سرما و گرما محافظت کند و مقاومت خود را دربرابر زلزله، ضربه، یخ زدگی، آتش سوزی حفظ کند. اگرچه به نظر می رسد که با استفاده از اولین قلم فوق الذکر یکی از اهداف اصلی سیستم نصب نمای خشک همراه با گردش جریان هوا از دست خواهد رفت و در نقاطی که از اتصال دهنده های موضعی استفاده می شود، خصوصا” وقتیکه اجزای پوشش نما کوچک می باشند، تعداد زیادی نقطه نفوذ سرما شکل می گیرد و بنابراین، افت حرارتی ساختمان به میزان قابل توجهی افزایش می یابد، لیکن با استفاده از تمهیداتی فنی شبیه به عایق های حرارتی مخصوصی که بین اتصال دهنده موضعی و جداره سازه ساختمان قرار می گیرد این نقیصه رفع می شود.

رویکرد جامع به قیمت نمای خشک

با توجه به اینکه نمای ساختمان در مقابل عوامل جوی قرار می گیرد در انتخاب مصالح برای نما سازی باید دقت شود تا نمای ساخته شده در مقابل عوامل جوی مقاوم بوده و زیبایی لازم را داشته باشد. اما باید توجه بشه که سرامیک های براق، لغزنده هستند و مناسب برخی فضاها مثل سرویس بهداشتی نیست. اگر ساختمان شما هنوز در دست احداث است و تصمیمی برای نوع نما نگرفتهاید، هنوز برای اجرای نمای خشک سرامیک دیر نشده است. البته گلمیخ های پلاستیکی و یا فلزی نقش اصلی را برای اتصال بهتر بر عهده دارند نحوه اجرای نمای خشک ساختمان . محصولات عايق پشم سنگ نقش مهمي در صرفه جويي انرژي به وسيله كاهش مصرف انرژي در خانهها، ساختمانهاي اداري و تجاري و كارخانههاي توليدي دارند. اگر در فصل سرد اقدام به نصب آن کنید باعث ایجاد شوره می شود. این پرسلان ها در صورت نصب نادرست با کوچکترین نوسانات دمایی دچار ترک و شکستگی می گردند. بهترین و ایده آل ترین رنگ ها برای پوشش دهی سطوح سیمانی و بتنی رنگ نمای ساختمان سیلیکات ، سیلیکون و همچنین ترکیبات آکریلیک است. سطوح نهایی این صفحات توسط لایههای رنگین (طرح چوب، طرح سنگ، طرح های دیجیتال، رنگ های ساده و مرکب … ) و پوشش ضدخش پوشانده می شوند.این ورقها که با نام فرمیکا نیز شناخته میشوند، از لایههای مختلف کاغذ کرافت تشکیل شدهاند.در فرآیند تولید این ورقها لایههای مختلف کاغذ کرافت به همراه روکش نهایی ورق به رزینهای ترموست آغشته شده و در دما و فشار بالا به یک ورق متراکم و یکپارچه تبدیل میگردد.

محصول نهایی توده ای از الیاف در هم تنیده بسیار ریز است که بخش اعظم حجم پشم سنگ را همین الیاف در هم تنیده تشکیل می دهند . کاهش وزن و حجم اسکلت و فونداسیون ۸۰ کیلوگرم از وزن به ازای هر مترمربع از سطح نمای اجرا شده نسبت به روش دوغابی که تأثیر زیادی بر کاهش – کاهش حدود ۱۰۰ نیروی زلزله خواهد داشت و اگر در ابتدای طراحی ساختمان، نما بصورت خشک دیده شود با کاهش قابل توجه در وزن ساختمان، نه تنها قیمت تمام شده افزایش پیدا نمی کند بلکه با کاهش وزن اسکلت و فونداسیون در قیمت نهایی نیز تأثیر کاهنده مهمی باقی خواهد گذاشت. عايق کاری ساختمان ها به وسيله كاهش انرژي مورد لزوم براي گرم يا سرد كردن خانهها و ساختمانهاي تجاري و صنعتی از متصاعد شدن دي اكسيد كربن بيشتر از نیروگاه های تولید برق جلوگيري ميكند. عايق كاري اصولي كمك ميكند كه در خانهها و محل كارمان انرژي فوق العاده كمتري مصرف کنیم .

سرامیک نمای خشک

در ادامه برخی از مصالحی که در نمای خشک از آن استفاده می شود را معرفی می کنیم تا آشنایی بیشتری با آنها داشته باشید. استفاده از جریان هوای طبیعی، که در فضای حاصله از جداسازی نمای خارجی و جداره سازه بوجود می آید، روشی از قبل شناخته شده و در مواردی نیز بکار برده شده می باشد. برای ساخت عایق پشم سنگ، مواد معدنی و سایر مواد خام تا حدود ۲۹۱۰ درجه فارنهایت (حدود ۱۶۰۰ درجه سانتیگراد) در کوره حرارت داده میشوند، که از طریق آن جریان هوا یا بخار دمیده میشود. این نوع از سرامیک ها را به نام یی از سنگ های مصنوعی نیز می شناسند که روی نما به کار برده می شود. ماده اوليه اصلي براي توليد اين عايق، سنگ بازالت، از گروه سنگهاي آذرين است كه بازمانده فعاليتهاي آتشفشاني است و در كشور ما به وفور وجود دارد. با ما در این مطلب از کاشیران همراه باشید تا با نمای خشک پرسلانی بیشتر آشنا شویم. پس وقت را هدر ندهید و در ادامه با ما باشید! با توجه به نوع گیره ها دو نوع روش در این نصب به کار برده می شود که در ادامه به بررسی این روش ها پرداخته شده است. Da​ta h as been cre ated with t​he help ᠎of behsaznama  C ontent Gener​ator D emover᠎si​on!

دیدگاهتان را بنویسید