چرا همه درباره اجرای نمای سنگ به روش خشک صحبت می کنند…حقیقت ساده آشکار شد

۴- قیمت تمام شده این محصول به دلیل استفاده از تکنولوژی بالای ساخت آن که از نوع سرامیک های اکسترودی با شکل ویژه محسوب می گردند بیشتر می شود. ۵- قیمت تمام شده این محصول نسبت به سرامیک خشک پرسلانی مجوف کمتر می باشد. امروزه اجرای نمای خشک آجری، اجرای نمای سنگ به روش خشک، نمای سرامیک خشک و… استفاده از سنگ به دلیل ظاهر طبیعی که به فضا می دهد از محبویت بیشتری برخوردار است. زیبایی شناسی: ورق کامپوزیت در طیف گسترده ای از رنگ ها، پرداخت ها و بافت ها موجود هستند که به شما امکان می دهد ظاهری سفارشی داشته باشید که می تواند ظاهر یک ساختمان را بهبود بخشد. از نظر ظاهری و ماندگاری به مراتب بهتر از بتنه ته پیچ باشد. قسمتی از ساختمان که توجه زیادی را به خود جلب میکند نمای آن است و در همین راستا اجرای یک نمای زیبا و پرکار ضرورت مییابد اما نمایی پرکار با متریالهای مختلف بار زیادی به ساختمان وارد میسازد که برای کم کردن و کنترل بهتر این بار، اجرای نمای خشک یک امکان فوقالعاده است که با بهره گیری از تکنولوژی و سیستمهای مدرن صورت می پذیرد. در مقایسه با سنگ طبیعی، کاشی پرسلان و سرامیک فول بادی از تراکم بالایی برخوردار است و در برابر مواد شیمیایی مثل اسیدها و بازها مقاومت بهتری دارند، هم چنین به دلیل ضخامت کمتر نسبت به سنگ نصب آن راحت تر است و بار مرده کمتری به ساختمان تحمیل مینماید و روش نصب آن هم از نوع ریلی و بدون ملات است، بنابراین آسیبهاي احتمالی کمتر می شود و نصب آسان و سریعی دارد.

متریال نمای خشک

این روش بسیار سریع تر و ایمن تر از روش ملاتی است بخصوص در ساختمان های مرتفع. یکی از مشکلاتی که همواره در اجرای نما به روش سنتی یا همان ملاتی وجود دارد، ریختن و یا افتادن مصالح نما بعد از گذشت زمان است که ایجاد و ابداع سیستم نصب نمای خشک را ایجاب میکند و با اجرای نمای خشک تا حد بسیار زیادی خطر ریختن و افتادن مصالح در طی زمان کاهش مییابد. از طرفی با پیشرفتهای حاصل در تکنولوژی و رواج مدرنیته، مصالح جدیدی تولید شد امکان استفاده از آنها با روشهای سنتی و ملاتی وجود نداشت برای مثال مصالحی مانند کامپوزیت و سرامیک پرسلانی را نمیتوان به شیوه ملاتی اجرا نمود چرا که سرامیک پرسلانی جذب آب بسیار پایین و در نتیجه جسبندگی خیلی کمی با ملات و دوغاب دارد و این چسبتدگی به قدری کم است که میتوان آن را برابر صفر دانست. ۲- ابعاد استاندارد تولید شده برا این نوع سرامیک خشک پرسلانی ۱۲۰ در ۶۰ می باشد و قابلیت برش به اندازه های مورد نظر طرح را دارد. ۴- این نوع سرامیک خشک پرسلانی دارای قطعات مخصوص برای کنج ها ، کف پنجره ها و فلاشینگ های ساختمان است که ظرافت زیاد به نمای تمام شده و قابلیت رگلاژ و آب بندی بالا را به محصول می دهد. Th᠎is has  been g enerated by behsaznama C᠎on tent Generat᠎or ᠎DE MO!

نمای ساختمان سنگ

مزیت این سیستم سرعت بالای نصب و قابلیت رگلاژ و همچنین استحکام و تنوع شکل رانر های آن می باشد البته که کلیپس ها نیز با رنگ ماندگار و همرنگ با سرامیک قابل انطباق می باشد. نیز استفاده می شود. این روش یکی از جدید ترین روش های نصب نما می باشد. در واقع روش های بسیار مختلفی برای پیاده سازی نما در صنعت ساخت و ساز موجود است که هر کدام به شیوه خاصی اجرا می­گردند و از ویژگی های متفاوتی برخوردار می­باشند. از آن جایی که سیستم اجرای نما به صورت خشک یکی از سیستمهای مدرن در صنعت ساختمان سازی است شما باید نهایت دقت را در انتخاب مجری آن به خرج دهید. همانطور که چندین بار در مقالات مختلف سایت کالاساخت بیان نمودیم، اجرای نما یکی از بخش های مهم در امر ساختمان سازی محسوب می­شود که نیازمند توجه به نکات فراوانی می­ باشد. در این میان یکی از روش های نوین و جدید که اولین بار به منظور اجرای برج های بلند توسط مهندسین آمریکایی در دهه هفتاد میلادی مورد استفاده قرار گرفت، سیستم نمای خشک می­ باشد.

شایعه، دروغ و نمای ساختمان

نحوه اجرای نمای خشک دارای مراحل و لایههای مختلفی است که اولین لایه آن زیرسازی و شاسیکشی است که با استفاده از پروفیل و شاسیهای فلزی و انواع مختلف پیچ و پرچ انجام میشود و در واقع نگهدارنده وزن نما این پروفیلها و قابهای فلزی هستند که به سازه اصلی ساختمان متصل شدهاند و نحوه عملکرد آنها براساس دیتیل اجرایی نمای خشک متغیر است. بهترین متریالهایی که میتوان برای طراحی نمای ساختمان اداری از آنها استفاده نمود شامل آجر، سنگ، کامپوزیت، شیشه و سرامیک است. اما اگر بخواهیم در اینجا به یکی از شاخصترین آنها اشاره کنیم، این است که این متریال جذاب برای هر سبک و سلیقه و جهت استفاده در هر منطقه با هر اقلیمی، محصولی برای عرضه دارد. اگر شما هم به فکر این هستید که نمای ساختمان یا ویلای خود را به روش خشک اجرا کنید و میخواهید که با مزایا و معایب و انواع نماهای خشک آشنا شوید بهتر است که انتهای مقاله همراه ما باشید. معایب عمده روکش شیشه ای هزینه بسیار بالا و پیچیدگی نصب آن است که اغلب به سیستم ها و روش های پیچیده ای برای ایمن سازی آن در محل نیاز دارد. پانل های شیشه ای به طور کلی توسط عناصر فولادی عمودی جداگانه به قاب ساختاری اصلی ساختمان که ممکن است داخلی یا خارجی ساختمان باشد نگه داشته میشوند. A᠎rt ic​le has been cre ated wi​th ​behsaznama Co᠎ntent ᠎Gene​rator  DE MO!

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد منبع لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید