چرا همه درباره قیمت سنگ نمای خشک صحبت می کنند…حقیقت ساده آشکار شد

پس بهترین انتخاب سنگ تراورتن می باشد که با رنگبندی بسیار گوناگون و طرح های زیبایی که دارد خود را مناسبترین گزینه می کند. تنوع طرح نماهای شیشه ای کم است . هزینههای مربوط به آب بندی نمای ساختمان در مقایسه با قیمت مصالح و خسارتهایی که ممکن است در صورت نفوذ رطوبت اتفاق بیفتند، بسیار کم است و در مقابل مزایای بسیاری برای سازه به همراه دارد. هرگونه کم کاری یا اهمال در اجرای این مراحل به خصوص زیرسازی، منجر به خرابی و سقوط مصالح نما در شرایط بارندگی، زلزله یا طوفان می شود. سازنده بر اساس کیفیت مدنظر، موقعیت جغرافیایی، شرایط آب و هوایی و هزینه اقدام به انتخاب مصالح نما می کند. اولین قدم برای زیرسازی نمای ساختمان انتخاب مصالح مورد نیاز است. قدم بعد در زیر کاری نما تهیه نقشه فاز 2 شاسی کشی است که توسط مهندس طراح انجام می شود. در این نقشه تمامی اطلاعات مربوط به نما از قبیل پروفیل های مورد نیاز، مشخصات مقاطع (ابعاد و ضخامت)، محل اتصال شاسی کشی به سازه، ابعاد جوش و نوع جوش درج شده است. اتصال هر یک از این موارد به سطح شاسی کشی یکسان نیست و با کمک پیچ و مهره، آداپتور (برای نمای شیشه ای) یا ملات انجام می شود.

قیمت سنگ نمای خشک

البته زیبایی به تنهایی برای نمای ساختمانی کافی نیست بلکه باید از کیفیت مطلوب نیز برخوردار باشد. گرچه شاهد این هستیم که نمای بسیاری از ساختمان ها هیچ ارتباطی با آنچه درون آن می گذرد ندارد، اما بسیاری از طراحان نیز این موضوع را مورد توجه قرار می دهند و برای آن ارزش قائل هستند. یک سیستم نمای ساختمان با موفقیت طراحی شده ، به سرنشینان این توانایی را می دهد تا نفوذ نور را با روش های مختلف ، مانند پنجره ها یا دستگاه های سایه زنی تنظیم کنند. زیرا پروفیل زیرسازی نما برای مصالح مختلف (از قبیل چوب، سیمان و کامپوزیت) با یکدیگر تفاوت دارند. زیرا وزن نما و احتمال خرابی به دلیل اتصالات نادرست بیشتر است. در هنگام استفاده از رنگهای جوتن از هزینههای مضاعف زیرسازی، ترمیم و نقاشی مجدد جلوگیری میشود زیرا این رنگها دارای کیفیت بالایی بوده عمر طولانی دارند و از دوام فوقالعادهای نیز برخوردار میباشند علاوه بر این موارد در رنگهای جوتن از سیستم ترکیب رنگ مولتی کالر بهره گرفته شده است که سیستم مولتی کالر نیز به نوبه خود باعث کاهش هزینههای مذکور این مطلب خواهد شد. تا بتوانند پیچ و مهره ها را به درستی و محکم در جای خود برای نگه داری سنگ نما قرار دهند.

نمای ساختمان: دوباره به مبانی

همچنین می توان با هزینهای نه چندان زیاد، آن ها را تهیه نموده و زیبایی و مقاومت ساختمان را بهبود بخشید. از جمله عوامل تاثیرگذار در طراحی نما می توان به معماری ساختمان، معماری شهر، مشخصات ساختمان و میزان هزینه اشاره کرد. متریال های مورد استفاده در نمای ساختمان چه ویژگی هایی باید داشته باشند ؟ سبک طراحی داخلی کلاسیک اروپایی با ویژگی های قابل توجه معماری و مبلمان های زیبا و ظریف بسیار معروف. 3. توجه به بافت منطقه در طراحی نمای ساختمان یکی از الزامات است مثلا در برخی مناطق شاهد یک ساختمان آجری در کنار یک ساختمان سنگی و … این مراحل را می توانند با توجه به نوع رنگ مصرفی و غلظت آن بوسیله قلم مو، غلتکهای رنگ آمیزی و یا حتی پمپ های بادی (پیستوله) اجرا نمایند. این جنبش منجر به خلق مینیمالیسم گردید. هرگونه اشتباه در اجرای زیرسازی منجر به خرابی نما و رخداد دیگر مشکلات می شود. دقت کنید که نورپردازی ها نباید بسیار خیره کننده باشد یعنی باید در نظر بیننده ابتدا خود نما به چشم آید و سپس و نورپردازی آن. در واقع پروفیل ها طبق نقشه به صورت افقی و عمودی جوشکاری می شوند.  Th᠎is w᠎as creat ed  by behsaznama C​on te nt᠎ Gen erator D᠎emov ersi᠎on​!

در پایان اجرای زیرسازی نمای ساختمان بر اساس نقشه و با کمک پروفیل ها انجام می شود. در صورت استفاده از روش فلزی باید پروفیل های قوطی شکل به صورت عمود بر جهت نصب چوب ها و با فاصله 50 سانتی متر قرار گیرند. معماری مدرن نام جنبشی در معماری است که در اوایل قرن بیستم شکل گرفت. زیرسازی مهمترین مرحله اجرایی است. زیرسازی به عنوان مهم ترین مرحله نماسازی برای همه ساختمان ها یکسان نیست و بر اساس نوع مصالح نمای ساختمان تعیین می شود. به عنوان مثال پروفیل نبشی معمولاً برای نمای سیمانی یا سنگی کاربرد دارند و استفاده از آنها در نمای چوبی صحیح نیست. این رنگ کاملا ضد حرارت و ضد آب بوده و دوام ماندگاری زیادی دارد، از همین رو باعث صرفه جویی در هزینه ها شده و نیاز به ترمیم مجدد نخواهد داشت. ما با داشتن نماکار های حرفه ای در تهران هزینه جابه جایی بین شهر ها را حذف کرده. اگر مقررات ملی ساختمان به درستی رعایت نشود و بر اثر آن جرمی انجام شود در نتیجه مقصر آن اگر مالک ساختمان باشد مورد تنبیه انظباطی و از جنبه ی کیفری مورد تعقیب قرار می گیرد. اما نوع نبشی بیشتر از سایرین کاربرد دارد.

دیدگاهتان را بنویسید