چرا همه درباره نمای ساختمان سنگ خشک صحبت می کنند…حقیقت ساده آشکار شد

این تصاویر نمونه کارهای اجرایی خانه طرح نیستند و صرفا جهت گرفتن ایده و کانسپت درج شده اند. از آن جایی که بیمارستان­ ها مکان مورد علاقه انسان نیستند و حضور در آن­ها برای بسیاری از افراد ناخوشایند است، بنابراین بسیاری از معماران و سازندگان بنا، تمام تلاش خود را به کار می­برند تا نمای خارجی و داخلی آن را به شکلی زیبا و کامل طراحی کنند. نمای ساختمان نشان دهنده هویت یک ساختمان بوده و اگر طراحی زیبایی داشته باشد، چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کند.این نما مربوط به نقشه ساختمان یک طبقه است که به ریبایی به بنا هویت داده. این روزها خیلی ها به جای استفاده از مصالحی مثل سنگ و آجر برای نمای خارجی ساختمان، از انواع جدید رنگ نمای ساختمان استفاده می کنند که هم از چسبندگی بسیار خوبی روی سطوح بتونی و سیمانی برخوردار است و هم در برابر عوامل محیطی نظیر اشعه ماوراء بنفش، هوا و رطوبت مقاومت بالایی دارد و می تواند جلوه زیبایی به نمای ساختمان شما ببخشد.

سیمانکاری نمای ساختمان

این در حالی است که در نما ساختمان ها از فولادی استفاده نشده است. ترکیب نمای مدرن روی پوسته کلاسیک از جمله مشخصه این سبک نماست .استفاده ار نمای سنگ تراوورتن عباس آباد و بهره گیری از ریتم های عمودی دید بصری فوق العاده ایی را به این ساختمان افزوده است. ایجاد حیاط خلوت و عقب نشینی در ضلع شمالی پلان فوق با بهره گیری ار نهاز و نخیز، این ساختان را فوق العاده زیبا کرده ;همچنین نرده های فرفرژه حس ترانس پرنتی را از داخل به بیرو ن و بیرون به داخل القا می کند. نماهای سیمانی معمولا با انجماد خشن و زبر سیمان و بتن نما پرداخت میشوند؛ این نماها که نمای بتنی هم نامیده میشوند قبل از ریخته گری بتن، آن را به طور کامل رقیق میکنند تا ویژگی مورد نظر را پیدا کند و این امکانات فوقالعادهای به طراح میدهد. 2. از المانها و مجسمه ها در نما استفاده می شود. توجه داشته باشید برای نقاشی روی سیمان باید از رنگ هایی استفاده کنید که از امکان تنفس سطوح برخوردار باشند و موجب عایق شدن دیوار سیمانی نشوند.

به عنوان یک قاعده ی کلی می توان میزان مصرف رنگ نمای ساختمان را اینگونه عنوان کرد که برای سطوح غیر جاذب و هموار می توانند به ازای ۱ کیلوگرم جرم خود مساحتی بین ۶ تا ۸ متر مربع را رنگ آمیزی کنند. این نمای مدرن یکی از انواع نمای ساختمان ویلایی و جزء زیباترین نماها است.ریتم های افقی و عمودی به همراه متریال های مختلف از جنس سنگ و آجر که در آن بکار رفته ویو فوق العاده ای به آن داده; و چشم هر بیننده ای را تسخیر خود می کند.پلان و نمای ساختمان را کلیک کنید تا جرئیات بیشتر درباره محصول را ببینید. به دلیل وزن زیاد و قدرت اندکی که در حذب مواد سیمانی دارند پس از گذشت مدت کوتاه و یا حتی ساعاتی پس از اتمام کار چسبندگی و مقاومت خود را از دست داده و در صورت سقوط می تواند پشیمانی و آسیب های جبران ناپذیر مالی و جانی برای مردم و عابرین و ساکنین را در پچی داشته باشد. مزایای آن این است که ساخت آنها پیچیده تر است، سریع نصب شده و هزینه کمی دارند. که از سه طرف به ساختمان ارتباط دارد(محصورشده است).

نمای سنگ خشکه چینی نمای ساختمان تکنیک|وقتی نمای ساختمان به معنای بیشتر از نقد است|این طرح نابغه نمای ساختمان را امتحان کنید}

بنابراین معماران خبره از عملیاتی به نام آهن کشی، برای اجرای یک زیر سازی استاندارد استفاده میکنند. بنابراین توصیه ما به شما انجام پیچ رولپلاک کردن نما در اولین فرصت برای جلوگیری از خسارات و صدماتی است که از نظر مالی حتی قیمت پیچ کردن سنگ نما به نیم درصد آن هم نمی رسد. بنابراین اگر یک رستوران غذاهای خوشمزه و با کیفیتی برای مشتریان خویش سرو نموده، اما به نمای بیرونی رستوران خویش توجهی نداشته باشد. نمای بیرونی را می بینید که در سایت پلان در زمینی با موقعیت عالی واقع شده است.این نقشه ویلایی یک طبقه که به صورت باغ شهری طراحی شده دارای طراحی فضای لندسکیپ نیر هست . درواقع، باید بافت شهری را در حین انتخاب نوع متریال در نظر گرفت و با توجه به موقعیت ساختمان نسبت به انتخاب نوع نمای بیرونی تصمیمگیری کرد. در این بخش ۱۰۰ ایده از نمای آپارتمان ، ویلا دوبلکس و تریپلکس را آماده کرده ایم که امیدواریم مورد توجه شما دوستداران معماری قرار ادامه مطلب گیرند. قطعا برای طراحی هر نمای ساختمان نیاز به در نظر گرفتن شرایط خاص آن پروژه است که می تواند توسط تیم معماری خانه طرح یا هر وب سایت تخصصی دیگری این قبیل از پروژه ها طراحی شوند. ​This was created with behsaznama​ Con tent Gene​rato r ​DE MO᠎.

دیدگاهتان را بنویسید