چرا همه درباره نمای ساختمان صحبت می کنند…حقیقت ساده آشکار شد

بنابراین این روش به نیروی کار ماهر و در عین حال گران نیازمند است و هزینۀ نصب را مقداری افزایش خواهد داد. بنابراین انجام این روش نیاز به مهارت و توجه یژه دارد. این موضوع باعث افزایش استفاده از شیشه در طراحی نمای ساختمان شده است.. شکل پذیری: بوسیله ابزار خاص زوایای مختلف با لبه تیز تا 135 درجه را می توان با این ورق ها ایجاد کرد در حالیکه برای مصالح رایج دیگر دارای سیمان، سنگ و شیشه این امر امکان پذیر نمی باشد. این زیبایی می تواند در کلاسیک یا مدرنیته تعریف شود. نمای ساختمان به صورت مدرن اجرا شده و جنس نما از سنگ تراورتن می باشد که به زیبایی طراحی شده.پلان مسکونی اتوکد در زمینی به مساحت 350 مترمربع که توسط تیم خانه معمار آماده شده است. نمایان بودن کلیپس ها نقطه ضعف این سیستم و سرعت بالا در نصب و هزینه پایین از مزایای این سیستم است. اندازۀ این حفرهها باید حداقل 2 میلی متر باشد و عمق و ضخامت آن مناسب و با توجه به اندازه بست انجام میگیرد. Th is po st was written by behsaznama Conte᠎nt᠎ G en erator  DEMO!

نمای ساختمان سنگ خشک

به یکی از جذابترین نماهای موجود برای ساختمانها میرسیم؛ نمای رومی! برخی از سورت های سنگ گرانیت وزن بالایی دارند و اکسیده شدن آهن موجود در آنها نیز باعث می شود تا به عنوان سنگ نما از آنها استفاده نشود. حبیبی عنوان کرد: با توجه به اینکه ۴۰ درصد از اقتصاد وابسته به صنعت ساخت و ساز است از این رو انتظار میرود طرح جامع شهر اراک مورد بازنگری قرار گیرد تا علاوه بر تامین نیاز مردم، سرمایه گذاران نیز تمایل به ساختمان سازی داشته باشند. در این روش از اجرای نمای سرامیک خشک ، ابتدا شاسی کشی فلزی زیر نمای ساختمان که شامل پروفیل ها و قوطی های فلزی است با رنگ ضدزنگ یا رنگ اپوکسی پوشش داده می شود. در این روش ملات و سیمان به کار برده نمیشود بلکه سنگ با استفاده از پیچ و مهره فلزی بر روی دیوار نمای ساختمان نصب میگردد. این موضوع در رابطه با نمای سنگی اهمیت بیشتری دارد زیرا وزن نما و احتمال خرابی به دلیل اتصالات نادرست بیشتر است.

سیمانکاری نمای ساختمان

ورودی و نمای جلوی تراس نیز به وضوح قابل مشاهده است. در این روش که توسط شرکتی ترکیه ای با همین نام ابداع شده است اتصالات از روی کار مشاهده نمی شود. شما می توانید تمام طرح ها را به صورت خام مشاهده کنید و به شما بینشی در مورد آنچه می گیرید می دهد. به کار گیری عناصر زیاد در طراحی، نما را شلوغ و ناخوانا کرده و زیبایی آن را تحت الشعاع قرار می دهد. این نوع نگاه باعث شکل گیری فضاهای تک عملکردی،یکنواخت و غیرقابل تغییر می گردد. یکی از مشکلات این روش حساسیت بالای استفاده از این چسب است؛ چرا که به دلیل چسبندگی بالا اگر به سطح آغشته شود، پاک کردن آن غیرممکن بوده و ظاهر نما را تغییر میدهد. سپس پشت قطعات سرامیک با نصب توری با چسب مسلح می شوند. این روش، نخستین بار توسط شرکت آلمانی ابداع شد که به صورت غیرنمایان قطعات سرامیکی روی سازه آلومینیومی نصب می شود. این نما زیبایی بسیار خوبی به ساختمان میدهد و تقریباً نصب راحتتر و کم هزینهتری دارد و با مقاوم بالای آن سالیان سال بدون نیاز به تعمیرات برای شما نمای زیبایی خواهد بود.

᠎Data h᠎as be en cre ated with t​he he᠎lp  of behsaznama C on tent G en er ator DEMO᠎!

سنگ نمای خشک

بسته به اینکه از کدام نوع استفاده میشود ابعاد آن نیز متغیر خواهند بود. پیچ و بست با زاویهای مطابق با سوراخ ایجاد شده در سنگ نما بر روی دیوار قرار گرفته و به سنگ بسته میشود، به گونهای که حداقل 2 میلیمتر فضای خالی بین سنگهای نصب شده و دیوار وجود داشته باشد و به همینگونه کل دیوار پوشانده میشود. میتوان از گوشه سمت چپ یا راست دیوار آغاز به سوراخ کردن دیوار نمود. ابتدا در چهار گوشه پشت قطعات سرامیک، با دستگاه شیارزن و تیغه سرامیکی شیارهایی ۴۵ درجه ایجاد می شود. البته اگر سازه از نوع اسکلت فلزی باشد می توان بدون نصب دستک اقدام به شاسی کشی کرد. در حالتی که نماي ساختمان از طریق یک سازه نگهدارنده به قطعات سازهاي متصل باشد (نماي پردهاي)، آزمونهاي ضربه به طور مستقل روي آن انجام میشود. این موضوع باعث شده تا معماران و سازندگان بناهای تاریخی و مدرن بسیاری در سراسر دنیا از این متریال به عنوان پوشش نما بهره گیرند. البته این نمای فوق حرفهای و جذاب، زمانی زیبایی منحصر به فرد خود را به نمایش میگذارد که توسط یک استادکار ماهر و حرفهای اجرا شود. رنگ نانو ویژگی و خاصیت های منحصر به فردی دارد که بسیاری از هزینه ها و مشکلاتی که در آینده میتواند به وجود آورد را کاهش میدهد.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد کلیک کنید لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید