چقدر خیلی برای مصالح نمای خشک شارژ انجام میدهید

سرامیک خشک مخصوص نما به دو شکل کلی زیر در بازار صنعت ساختمان کشور عرضه می شود. موارد دیگری که باعث می شود نمای سرامیک یکی از بهترین انتخاب ها در اجرای نما باشد به این دلیل است که وزن این نما نسبت به متریال دوغابی مثل سنگ بسیار کمتر است و باعث می شود که وزن ساختمان نیز کاهش یابد. هستند. سرامیک خشک در این نوع پروژه به دلیل خواص ضد اسیدی بودن و دوام بالا در برابر نور خورشید و تنوع بی نظیر در رنگ مورد استقبال قرار می گیرد. لازم به ذکر است به دلیل نبود منابع چوب تجدید پذیر در ایران استفاده از پانل های چوبی متداول نمیباشد. لازم به ذکر است که هر چه مصالح مورد استفاده برای رویه ابعاد بزرگتری داشته باشند، میزان هزینه ای که برای مصالح زیرسازی پرداخت می شود کمتر خواهد بود. استفاده از پوشش نمای نانو بر روی ساختمان موجب میشود تا طول عمر ساختمان، در مقایسه انواع نمای ساختمان نیز افزایش یابد. بخش مهمی از واترپروف کردن نمای ساختمان، درزگیری است. هزینه کار در ساختمان های بلند مرتبه شامل موارد اضافه تری می گردد از جمله ساخت و برپا کردن در ارتفاع زیاد، هزینه بالا بردن مصالح و کارگران به سطوح موردنیاز، هزینه اضافی کار کردن در ارتفاع و تمام ملزومات ایمنی که به دنبال دارد.

انتخاب خوب مصالح نمای خشک

معمولا برای ساخت چهارچوب های نگهدارنده از چوب های اشباع شده و یا حتی برای محکم کاری از فلزهایی نظیر فولاد و یا آلومینیوم استفاده می شود. به منظور پوشش نما به صورت خشک میتوان از پانل های سیمانی، پانل های گچی و پانل های چوبی استفاده نمود. نصب این ورقها بهعنوان یکی از مصالح نمای خشک آسان و سریع بوده، در برابر عوامل جوی مانند تابش آفتاب تغییر رنگ نمیدهند.وزن آنها سبک بوده و به آسانی نیز قابل شستشو هستند.با توجه به این مزایا و موارد بسیار دیگر میتوان گفت ورقهای اچ پی ال (HPL )گزینه مناسبی برای طراحی نمای ساختمان می باشند. انواع نماهای قابل اجرا در سازه های فولادی سردنورد شده را میتوان به دوگروه تقسیم نمود. یکی از مزایای سازه های فولادی سردنورد شده قابلیت اجرای نما به صورت خشک میباشد زیرا با ماهیت روش اجرای این سیستم تطابق کامل دارد. توصیه می شود که پس از بررسی تمامی موارد گفته شده، درصدی از هزینه ها را به موارد پیش بینی نشده و هزینه های بالاسری پروژه اختصاص دهید چرا که با تغییرات قیمت محصولات فولادی و یا نوسانات بازار داخلی احتمال ایجاد هزینه های اضافی بسیار زیاد خواهد بود. در بررسی دقیق تر معلوم می گردد که برای فرم های ساختمانی گوناگون تفاوت عمده در هزینه، مربوط به تعداد طبقات می باشد و به طور کل به غیر از مسائل اجتماعی و مدیریتی در ساختمان های بلند مرتبه هزینه اجرایی و نگهداری از این ساختمان ها تحت تاثیر تعداد طبقات می باشد.

نصاب نمای سرامیک خشک

مساله قیمت تا حدودی هم به نحوه دسترسی های داخلی ساختمان مربوط می شود. هزینه آرماتوربندی به عواملی همچون وزن میلگرد، دستمزد کارگران، نحوه بتن ریزی و حمل و نقل بستگی دارد و برآورد هزینه نهایی بایستی پس از اتمام کار محاسبه گردد. علاوه بر این هزینه ها، ممکن است طی انجام پروژه هزینه های دیگری نیز اضافه گردد و بهتر است برای آن ها نیز برنامه ریزی داشته باشید. این سرامیک ها بیشتر خاصیت های سرامیک خشک پرسلانی که همان جذب آب کم می باشد را دارا هستند. سرامیک خشک به هیچ عنوان گرد و غبار موجود در هوا را به خود جذب نمی کند و زود کثیف نمی شود. همچنین یاد میگیریم که برای سنگ کاری نما، میشه از سنگ های طبیعی مثل گرانیت و یا سنگ های مصنوعی مثل سرامیک استفاده کرد. روش تر: روش تر برای اتصال اجزای آجری از ملات سیمان استفاده میگردد. شاید عمومیترین کاربرد سیمان در ابتدای استفاده در ایران، ساخت و پرداخت سطوح بوده است.

قیمت انواع نمای ساختمان در ارتباط با نمای سیمان شسته کمی کمتر است و از حدود متری 50 هزار تومان شروع میشود. لازم است برای ساخت خانه پس از انتخاب زمین و بررسی متراژ آن با توجه به قیمت هر متر مربع خانه که در سال جدید برای ساختمان های یک و دو طبقه متری 6 میلیون و 237 هزار تومان اعلام شده است هزینه ساخت ساختمان خود را به دست آورید و براساس آن بودجه را تعیین نمایید. پس از بررسی تمامی موارد ذکر شده در بالا، و براساس هزینه ساخت هر متر مربع ساختمان و جداول موجود شما می توانید به راحتی هزینه ساخت ساختمان در سال 1401 را محاسبه نمایید. تمهیداتی مانند آسانسورهای خاص سریع السیر، پمپ قوی آب، تاسیسات تهویه و روشنایی خاص و خدمات دیگری که در فواصل هر ده یا پانزده طبقه، به علاوه مسیرهای فرار و مقاومت بالا در برابر آتش سوزی با شرایط استاندارد بالا که همگی باعث افزایش هزینه ها می گردند. هزینه های نگهداری و اداره ساختمان های بلندمرتبه مانند نقاشی و تعمیر نمای ساختمان به مراتب بیشتر از ساختمان های کم ارتفاع است. مساحت با میزان مصالح و عناصر ساختمانی رابطه مستقیم دارد و هرچه متراژ کم تر باشد این میزان کاهش می یابد. This c​onte​nt was g ener at᠎ed by behsaznama C​ontent Gener ator ​DEMO!

The Lazy تکنیک به نمای سنگ

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد شرکت نمای خشک لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید