چقدر میزان برای نمای خشک شارژ انجام میدهید

برای نصب این ورق های نیاز به تیم متخصص و همچنین ابزار های مخصوص است و از دیگر معایب این نما میتوان به هزینه خرید و نصب نسیتا بالا این نمای ساختمان اشاره کرد. یکی از قابل توجه ترین ویژگی های ملات این است که نما و بدنه ساختمان را به خوبی تقویت کرده و ساختمان استحکام زیادی خواهد داشت. عدم توانایی تنظیم دقیق و رگلاژ یکی از مشکلاتی است که در روش های سنتی نمای ساختمان شاهد هستیم، بروز درزهای غیر همسطح که بدلیل جابجایی سنگ بعد از دوغاب ریزی اتفاق می افتد و باعث خارج شدن از رگلاژ اولیه می گردد که معمولاً هم بدون تخریب نما قابل اصلاح نیست. اما در سیستم های نصب ملاتی , شاهد به وجود آمدن درز های غیر هم سطح هستیم که بدون تخریب امکان اصلاح وجود ندارد. به این تریتب که بر خلاف نمای ملاتی در اجرا و نصب نمای خشک، ملات حذف می شود و سطح رویه که شامل سرامیک، سنگ، سمنت برد، HPL و … نماي کرتين وال مدرن، سيستم هاي واحدي هستند که طبق طراحي در کارخانه هاي مجهز توليد مي شوند و بعد از حمل آنها به پروژه توسط نيروي حرفه اي و متخصص در محل خود مونتاژ مي شوند. Th᠎is con᠎tent has been c reated by G᠎SA C᠎on tent G enerator Demov ersion .

نصاب نمای سرامیک خشک درباره نمای خشک|وقتی نمای خشک به معنای بیشتر از نقد است|You will از ما متشکریم – 10 نکات در مورد نمای خشک باید بدانی}

زیرسازی و طراحی دقیق ابعاد و سایز های مورد نظر برای هر پروژه با توجه به نوع کاربری، ارتفاع، بازشوها، مکان درب و پنجره ها و … یکی از مزیت های قابل توجه نمای خشک قابلیت بازیافت آن است که می توان پنل ها و مصالح استفاده شده را جمع آوری نمود و از آنها مجددأ استفاده کرد. با توجه به هر کدام از موارد اشاره شده و همچنین بودجه و سلیقه کارفرما می توان طرح های متفاوتی را پیشنهاد داد. ساختمان صنعت اولین هایپر مارکت و بازار تخصصی در صنعت ساختمان در ایران می باشد که در زمینه ی تامین ، توزیع و فروش صفر تا صد کالاهای ساختمانی فعالیت می کند .از کوچکترین کالاها تا کالاهای بزرگ ساختمانی و تکنولوژی های نوین صنعت ساختمان را می توانید در ساختمان صنعت پیدا کنید . آنچه که موجب محبوبیت بیش از حد سنگ های نما شده، زیبایی خیره کننده و جذابیت های ظاهری آن است. پوشش نمای ساختمان با پنلهای بزرگ يا کوچک آلومینیومی در ابعاد دلخواه به ضخامت اکثراً ۴ میلیمتر میباشد که از دو لایه ورق آلومینیوم تشکیل شده و هسته داخلی آنها از جنس مواد پلیاتیلن یا مواد معدنی ضد حریق می باشد و همچنین پوشش رویه ورق های کامپوزیت آلومینیوم از جنس رزین PVDF، اصطلاحاً(Aluminum Composite Panels) یا ACP خوانده میشود.

برخی از مصالح که برای نمای خشک میتوان استفاده کرد عبارتند از: صفحات رزین اشباع شده، پشم معدنی فوقالعاده فشرده، الیاف سیلیکات کلسیم، ورقههای آلومینیوم و کاشیها و آجرهایی سفالین که گسترهای وسیع از رنگ و بافت را در برمی گیرد. این کار علاوه بر زیباتر کردن نما، نوعی عایق برای صفحات کامپوزیت است و از ورود آب به زیر صفحات جلوگیری میکند. به دلیل تمام این مزایا، این شکل اجرای نما، امروزه بسیار پر طرفدار و همه گیر شده است. جاگذاری سنگ، سرامیک یا سایر اعضای نما، بجای ملات از پیچ و مهره های مخصوص استفاده می شود. در مرحله بعد با استفاده از پیچ و مهره یا پرچ کاری، ورق آلومینیوم به شاسی کشی فولادی متصل میشود. در نمای کامپوزیت نیز کار زیرسازی به شکل فلزی انجام می گیرد و ورق های آلومینیومی با کمک پیچ و مهره یا پیچ سرمته به هم متصل می شوند. البته سایر موارد مانند استفاده از گروه های آموزش دیده بجای نیروهای غیر فنی و بدون آموزش در روشهای سنتی و نیزاستفاده از ابزار و ماشین آلات صنعتی مدرن در انجام کارها در انجام نمای خشک ساختمان، ضمن تأثیر مستقیم بر زمان اجرا و جلوگیری از دوباره کاری احتمالی باعث افزایش کیفیت اجرا نیز خواهد شد.

نحوه اجرای نمای سنگ خشک

از طرفی با تولید صنعتی مصالح مورد نیاز برای رویه نما و مقاطع زیرسازی نما ازجمله پروفیل های آهنی، آلومینیومی یا گالوانیزه و استیل، با کاهش خطاهای انسانی و در نتیجه بالا رفتن کیفیت نهایی مصالح و نمای اجرا شده مواجه می شویم. ب: به دلیل سبکتر شدن نمای ساختمان ، بار وارد بر اسکلت اصلی ساختمان کاهش یافته در مصرف میلگرد و بتن یا فولاد اسکلت صرفه جویی میشود. برخلاف ساير نماهاي ساختماني مانند نماي آجري، يا نماي بتني و نماي سنگي، سيستم نماي خشک کرتين وال، نمايي نازک و سبک و نيز يکپارچه است که بدون نياز به مصالح سنتي مانند بتن و يا چسب بتن ايستايي خود را حفظ مي کند، معمولاً آلومينيوم و شيشه مصالح اصلي اين نوع نما است. از آلومينيوم به دليل مقاومت و پايداري بالا، معمولاً براي فريم هاي سيستم نماي کرتين وال استفاده مي شود. معمولا شيشه هاي به کار برده شده براي نماي کرتين وال مدرن در روند ساخت، قيمت، دوام، مقاومت در برابر ضربه، ايمني و پايداري نما تاثير مي گذارند. براي تعيين مشاوره بدون هيچ تعهدي در مورد تمام نيازهاي سيستم کرتين وال مدرن، مي توانيد امروز با تيم آرمن شرکت مجري کرتين وال در تماس باشيد.

نما خشک چیست – و چه چیزی نیست درباره نما خشک|رازهای ناشناخته نما خشک}

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد نما های خشک لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید