چهار ایده‌های شیک برای نمای خشک سنگ شما

4- در نهایت پروفیل ها در نقاط مخصوصی جوشکاری میشن تا بتونن وزن نما رو تحمل کنن. همانطور که قبلاً بیان شد، کاهش وزن ساختمان رابطه مستقیمی بر کاهش نیروی زلزله بر ساختمان ها دارد و در جهت تذکرات و نکات ویژه آیین نامه زلزله ایران (۲۸۰۰) و دیگر آیین نامه های زلزله دنیا خواهد بود و طراحی زیرسازی و مصالح هر نما بر اساس اصول طراحی استاندارد و منطبق با شرایط مندرج در آیین نامه ۲۸۰۰ ایران و اتصال به سازه اصلی ساختمان می باشد، بدان معنی که در هنگام وقوع زلزله، حرکات بخش نما و متعلقات مربوطه بصورت جداگانه با تغییر مکان جانبی سازه صورت می گیرد و این موضوع مانع ورقه شدن نما و سقوط قطعات آن مشابه نمای دوغابی خواهد شد و لذا باعث کاهش تلفات انسانی و دیگر خسارات ناشی از سقوط نما خواهدشد. از اونجایی که امنیت و عدم خطر سقوط برای سنگ های نما معیار خیلی مهمی هست، در نتیجه تراورتن گزینه ی مناسبی برای نما کاری ساختمان به حساب میاد.

دتایل اجرای نمای خشک

این کار باعث میشود که امنیت و مقاومت نما بیشتر شود و خطر سقوط آن از بین برود. نمای خشک سنگ ، تکنیکی مدرن است که با حذف ملات به کار گرفته شده در نصب تر ، موجب دوام بیشتر سنگ های مورد استفاده در نما شده است. پوشش های سنگ در داخل و یا خارج ساختمان کاربرد دارد ، اما با توجه به نیاز های ویژه در کاربرد های بیرونی ، مانند داشتن خاصیت ضد آب ، برای استفاده در نمای ساختمان مناسب تر هستند. نمای خشک ملاحظات و کاربرد آن. در نصب نمای خشک سنگ ، که به عنوان سیستم مکانیکی اجرای نما نیز عنوان می شود ، از پیچ و مهره فلزی جاسازی شده برای هدف اتصال سنگ به نما استفاده می شود. سنگ مورد استفاده در این روش باید ضخیم باشد ، زیرا این روش نیاز به حفاری و ایجاد سوراخ در سنگ ، برای جاگذاری پیچ های فلزی ، دارد که در صورت نداشتن ضخامت کافی منجر به ایجاد ترک در سنگ می شود. آب بندی کردن پنجرهها و پیش آمدگیهای ساختمان و ممانعت از ایجاد پل حرارتی طراحی اتصالات و نوع مصالح مورد استفاده در نمای خشک علاوه بر مشخصات فنی فوق باید قیمت مناسب، زیبایی نما، سهولت و سرعت در اجرا را در بر گیرد.

قیمت اجرای نمای خشک

۴- قیمت تمام شده این محصول به دلیل استفاده از تکنولوژی بالای ساخت آن که از نوع سرامیک های اکسترودی با شکل ویژه محسوب می گردند بیشتر می شود. پیوستگی مناسب با دیوار، قیمت نسبتا کم، سرعت اجرای مناسب و در عین حال زیبایی معمولی، تنوع طرح و رنگ محدود، کدر شدن طی زمان و دشواری تمیز کاری از ویژگیهای عمومی نمای سیمانی است. بهطور کلی عواملی مانند نوع متریال، شیوه اجرا، نوع ساختمان، طرح نما، ارتفاع ساختمان و … در اغلب سیستمهای نمای خشک به منظور جلوگیری از ورود نم یا رطوبت به داخل ساختمان، یک فضای خالی تهویه بین نما و عایق ایجاد میکنند. اسکوپ سنگ نما ، مکانیسمی است که درون شیار کم عمق ایجاد شده در سنگ قرار می گیرد و سنگ را به تمام بخش های زیرین ، شامل دیوار نما و در اتصال تر به ملات پشت آن ، متصل و فیکس می کند. میخ سنگ نیز یک فیکس کننده تکیه گاهی است که برای سطوح مختلف از جمله طیف گسترده ای از بتن و زیر لایه های ساختمانی زبر و یا صاف مناسب است. اگر دیوار به تازگی ساخته شده باشد باید از خشک شدن آن اطمینان حاصل نمود ، به طوری که میخ بتواند به خوبی در سوراخ حفاری شده محکم و ثابت شود.

فروش تجهیزات نمای خشک

به عنوان یک قاعده ی کلی با افزایش دما می توان شاهد زودتر خشک شدن و اصطلاحاً پخت سریع تر رنگ نما بود. که در این صورت در مقابل باران قابل تنظیم خواهد بود. سرعت اجرای کار بسیار پایین می باشد کیفیت کار بالا است در عمر ساختمان تاثیر زیادی دارد از اتلاف انرژی جلوگیری می کند با استفاده از فوم های دو سانتی که پشت کار استفاده می کنند عایقی ساخته می شود در برابر صدا گرما و سرما در امان خواهید بود. نماهای سفالی نتیجه فناوری پیشرفته و فرآیندهای پیشرفته احتراق است و از این رو در برابر شرایط محیطی بسیار مقاوم هستند. نماهای خشک بیشتر در ساختمان های بلند سرویس های بهداشتی بیمارستانها آزمایشگاه ها بوستان ها اماکن ورزشی استفاده می شود که کارایی بسیار بالایی دارد. برای دیدن عکس های بیشتر از نمای کامپوزیت پیشنهاد میکنیم حتما پروژه های انجام شده توسط آکاد را مشاهده بفرمایید. در این ویدئو روش اجرای اسکوپ سیمی را مشاهده میکنید. Th᠎is post has ​been cre᠎ated wi​th behsaznama Conte᠎nt Gen er at or Dem oversion​!

این است سمت افراطی نمای مدرن به ندرت دیده می‌شود، اما این است چرا لازم است

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با دتایل اجرای نمای خشک وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید