چهار مشکلات همه دارای نمای ساختمان هستند – یادگیری حل آنها

ساختمان يک موجود منزوي و خود بسنده نيست که بتواند تمام توجه طراح و مالک را به خود جلب کند، بلکه باید با حفظ شخصیت و اعتبار خود، عنصری از یک جامعه وحدت یافته باشد و این امر فقط با طراحی خوب نمای خارجی ساختمان امکان پذیر است. در طراحی نما به تناسب و توازن خطوط ریتم افقی و عمودی غالب توجه شود. لازم است ترازنما به درستی انجام گیرد، همچنین بهتر است حتما از نبشی آهنی ضد زنگ برای زیرسازی نما استفاده شود. طراحی نما ساختمان و همچنین نحوه اجرای آن تاثیر زیادی در تلقی و برداشت افراد از ساختمان دارد. یکی از معایب روش نماکاری با ملات این است که دوغاب استفاده شده موجب کثیف شدن نما میشود. یکی از بخش های نما را به عنوان نقطه شاخص آن در نظر بگیرید و طراحی متفاوتی برای آن انجام دهید تا بخش مورد نظر در مرکز توجه قرار گیرد.

اجرای نمای سنگ به روش خشک آنچه را پاسخ}

توجه داشته باشید که نور بهکاررفته در نما نباید خیلی خیرهکننده باشد و باید ویژگیهای نما و ساختمان را برجسته کند. داشتن یک پلان نمای عالی در محل، قبل از انتخاب نهایی به شما ایده می دهد. حتی المقدور از شیشه ساده وبرای کاهش آلودگی صوتی از پنجره دوجداره استفاده شود. در این روش باید از نیروی متخصص استفاده شود اما میتوان به کارگرهای ساده هم آموزش داد. مصالح نمای رومی و به خصوص سنگهای طبیعی مانند تراورتن که در ساختار آن به کار میروند، یکی از اصلیترین دلایل علاقه معماران و طراحان به این سبک به شمار می روند. سرعت و سهولت اجرای نمای ساختمانهای مرتفع آن را به یکی از روش های رایج نماسازی تبدیل کرده است. یکی از کارخانههای پیشگام توليد رنگ دریایی و رنگ ساختمانی در جهان، تولیدی رنگ جوتن دارای 40 کارخانه، 71 شرکت در سی و هفت کشور جهان است. جهت اجرای تخصصی نما در تهران و سایر نقاط ایران با بهترین کیفیت، با شرکت مهندسی آنلاین سازه تماس بگیرید. Th is data w as gener​at ed by behsaznama C​on᠎te​nt Gen᠎erator Dem oversion᠎!

نمای سرامیکی، این نما از سرامیک پرسلانی استفاده میکند که دوام و مقاومت بالایی دارند و پس از گذشت سالها جذاب و سالم باقی خواهند ماند. تاکنون تصاویر زیادی از ویلاهای جذاب و خیره کننده دیده اید که در عین درخشش و زیبایی؛ بسیار ساده و بی تکلف هستند. عوامل بالا را حتما در نظر داشته باشید زیرا که هر یک از آنها اگر در سنگ نمای شما نباشد .می تواند ضرر های مالی و جانی بگذارد. یک دیوار به عظمت نمای سبز و گیاه؛ البته لازم به ذکر است که در طراحی نماهای مدرن و ترکیبی میتوانید علاوهبر استفاده از سنگ و آجر، دیواری را مخصوص به نمای سبز و گیاهی خود اختصاص دهید. طراح می تواند نما را به عالی ترین حد ترکیب معماری برساند و یا آنرا تا حد یک سطح بدون طراحی و فکر رها کند. در این روش اجرای نما کاملاً خشک و بدون استفاده از ملات و دوغاب انجام میشود. در واقع ترکیب کلی نما، نظم در این تفاوت ها است. در این روش از چسب مخصوص برای اتصال مصالح ساختمانی به نما استفاده میشود.

متریال نمای خشک

این نما مقاومت بالایی در برابر آتش سوزی دارد. در روش نماکاری با ملات، نیروی اجرایی نیاز به تخصص خاصی ندارد و استادکاران حرفه ای آن را انجام میدهند، که این امر درصد خطای کار را بالا میبرد. در نظر داشته باشید این هزینه ها تقریبی بوده و بسته به شرایط بازار می تواند متفاوت باشد. در سالهای اخیر از آجرهای gfrc که از نوعی بتن تقویتشده با الیاف شیشهای ساخته میشود در نمای ساختمان استفاده میگردد. معمارهای امروزی با استفاده از آجر موفق به ساخت ساختمانهای مدرن و بسیار زیبایی شدهاند. هر از چند گاهی ، مردم نما را با ساختمانهای قدیمی یا ساختمانهای معتبر مرتبط می دانند ، اما امروزه هر ساختمانی می تواند نمای قابل تشخیص ایجاد کند. ساختمانهای ویلایی معمولا یک ملک شخصی هستند و مسلما طراحی نما در آنها آزادتر است. قاب پنجره و اجزای نما در صورت همرنگ بودن با نمای اصلی مجاز می باشد. نما در واقع صورت ساختمان و بهترین بیان حالتی است که فرد طراح یا مالک از خود در برابر محیط بیرون ارائه میکند. به عبارتی نما موجب جدا سازی درون ساختمان از محیط بیرون آن شده و موجب بازتاب عقاید، فرهنگ و ذوق طراح و کافرما می گردد.

نمای ساختمان سنگ خشک

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از منبع ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید