چه چیزی در مورد اجرای نما بسیار جذاب است؟

تا آنجا که مشاوره و اجرا نما به بخشی تخصصی تبدیل شده است. خدمات پس از فروش مناسب ، ارسال به موقع و سریع ، تضمین بهترین قیمت ها ، گستردگی کالاها و برندها و ارایه خدمات مشاوره ای برای خرید تنها بخشی از ویژگی های ما می باشد . از آغاز نماهای سنگین مسائل مربوط به ظاهر و سازه ساختمان را به طور همزمان حل می کردند. قبل از ایجاد سیستم نمای خشک، برای نصب نما از ملات یا چسب سیمانی برای اتصال نما به سازه اصلی ساختمان استفاده می شد. بدیهی است هرچقدر طرحی که برای نما در نظر گرفتهاید پیچیدهتر باشد، قیمت اجرای نمای سرامیک خشک آن نیز بیشتر خواهد شد. مشاوره و اجرا نما در چنین ساختمانهایی از حساسیت بالایی برخوردار بوده و باید از کارشناسان با تجربه و ماهر برای طراحی و اجرای نمای مدرن آن بهرهمند شد. در بسیاری از ساختمانهای مهم شهر، مجری نمای مدرن با الهام از نمونههای موجود در طبیعت و بهره بردن از متریال طبیعی در طراحی و اجرای نمای مدرن ساختمان، منظرهای چشمنواز برای شهرنشینان مهیا میکند. سپس پروفیل آلومینیومی افقی که نگه دارنده اصلی قطعات سنگ محسوب می شود، با پیچ و پرچ به پروفیل های عمودی نصب می شود.

ی ساختمان استفاده میگردد.

اما با پیشرفت تکنولوژی و ابداعات جدیدی که در زمینه تولید قطعات ساختمانی ایجاد شده است، چهره بسیاری از شهرها کاملا دگرگون شده است. نمای ساختمان در این سازهها از ترکیب ملزومات ساختمانی اصیل و قدیمی مانند سنگ، آجر و چوب بههمراه متریال جدید تشکیل شده است. در برخی موارد نیز از ترکیب آن با مصالحی همچون سنگ، ظاهری منحصر به فرد به ظاهر ساختمان میبخشد. از جدیدترین مصالحی که در نمای ساختمان مدرن بهکار میرود، سرامیک نما است که بهتازگی تحولی عظیم در صنعت ساختمانسازی ایجاد کرده است. از قدیمیترین و زیباترین مصالحی که از دیرباز در نمای ساختمانها مورد استفاده قرار گرفته و در حال حاضر نیز طرفداران زیادی دارد، آجر است. در سالهای اخیر از آجرهای gfrc که از نوعی بتن تقویتشده با الیاف شیشهای ساخته میشود در نمای ساختمان استفاده میگردد. در حال حاضر بسیاری از شرکتهایی که مجری نمای مدرن ساختمان هستند، با ترکیب آجر و مصالح جدید، نماهای بسیار زیبا و خاصی برای ساختمانها طراحی میکنند.

دتایل اجرای نمای خشک

در ساختمانهای قدیمی از مصالح محدودی در اجرای نما استفاده میشد. مصالح آن قابلیت سازگاری کامل در برابر تغییرات دما را دارند. با توجه به متفاوت بودن این نوع سرامیک با مدلهایی که در کف و دیوار مورد استفاده قرار میگیرد، اجرا و نصب آنها نیز به اعمال شیوههایی مخصوص نیاز دارد. نمای ساختمان باید به شکلی طراحی شود که علی رغم حفاظت محیط داخل در برابر بیرون، ارتباط فضای بیرون را با محیط داخل خانه به خوبی برقرار کند. همچنین تناسب آن با ساختمانهای مجاور میتواند در زیباتر شدن خیابان و بهبود محیط زندگی شهری مؤثر باشد. 5- اطراف مصالح با درزگیر پوشانده می شود. در صورت بالا بودن متراژ ساختمان سرامیک های بیشتری نیاز است که شما مجبور می شوید هزینه بیشتری را برای خرید سرامیک کنار بگذارید. یکی از محصولات زیبایی که میتوان از آن برای نما یا کف ساختمان استفاده کرد “پرسلان” است که بهعنوان؛ یکی از تکنولوژیهای جدید در زمینه صنعت سرامیک مورد استفاده قرار میگیرد. حذف کانی های غیر فلزی، سبک شدن سرامیک، عدم نیاز به ملات سیمانی و دیگر ویژگی های منحصربه فرد این کاشی باعث شده اند تا بتوان آن را به راحتی در سازه های مرتفع نصب کرد.

از جمله دیگر مزایای استفاده از سمنت برد می توان به موارد زیر اشاره کرد. نمای اتیکس در واقع نوعی عایق ساختمان است که از سه سطح عایق و پوشش رویی تشکیل شده و عایق های این نما فوم پلی استایرن منبسط و پشم معدنی است و رویه سطحی و پوشش آن از آجر لعاب دار یا چوب، فلز و اندود است قسمت عایق آن میزان زیادی هزینه سرمایش و گرمایش ساختمان را کم می کند. در حال حاضر پیشرفت فنآوری اطلاعات و ارتباطات، موجب دسترسی آسان به مدلها و طراحیهای جدید شده و اجرای متنوع و به روز نمای ساختمان در سایر کشورها، بهراحتی انجام میشود. به طور کلی هدف از روشهای ضد آب سازی نمای ساختمان، جلوگیری از نفوذ آب، صرفهجویی در مصرف انرژی، ماندگاری مصالح و تمیز ماندن نما در طولانیمدت نمای خشک است. اتصالات در برابر سرما ، گرما ، بخار آب و گازهای موجود در هوا مقاوم باشند و از اتصالاتی ضخیم و با دوام استفاده شود. بهتر است بدانید انتخاب سنگ مناسب با شرایط آب و هوایی منطقه، مهمترین فاکتوری است که مجری نمای مدرن باید مد نظر داشته باشد. ​Data has been generated wi th t​he help  of behsaznama Conte nt᠎ Gen​erator  DEMO!

دیدگاهتان را بنویسید