چه چیزی در مورد کرتین وال بسیار جذاب است؟

تغییرات حجمی نما و به بیانی سادهتر، بیرون زدگیهای موجود در نما ساختمان را پیشآمدگی مینامند. مزیت این روش استحکام و استبیلیتی بالا در برابر زلزله ، بارهای دینامیکی و سرعت بالای اجرا نسبت به دیگر روشها می باشد . جنس این نوع سرامیک در واقع از نوع سرامیک پرسلان می باشد که مزیت هایی به مراتب بیشتر از کاشی ها و سرامیک های غیر پرسلان دارد . سازه ها زیر ساخت را می توان به صورت جوشی و یا پیچ و مهره کامل به سطح خارجی ساختمان متصل کرد. در این روش به وسیله مته و میز آندرکات پشت تایل های سرامیک پرسلان سوراخهایی خزینه دار ایجاد شده و انکر فلزی داخل سرامیک کارگذاشته میشوند و روی آنها کلیپس آلومینومی قرارگرفته و درنهایت سرامیک برروی ریل آلومینیومی به صورت هنگ نصب میگردد . Anchor (انکر) یک نوع پیچ است که با فرو رفتن داخل تایل ها باز خواهند شد و جای خود را محکم می کند. در این روش ابتدا بر قسمت پشت سرامیک ها توسط دستگاه شیارزن ، شیارهای ویژه ای در دو جهت معکوس ایجاد می شود و سپس کلمپ ها به وسیله برجستگی هایی که دارند توسط چسب مخصوص داخل این شیارها کاملا محکم می شوند و سرامیک ها از طریق کلمپ روی ریل مستقر شده و به وسیله پیچی که روی کلمپ تعبیه شده است در محل خود رگلاژ می شوند. Data has be en c re​ated by behsaznama C on᠎tent  G en​er at​or Dem oversion​.

راهنمای جاستین بیبر برای نمای خشک

باعث حفظ تعادل دما در تمام سطح می شود و از مشکلات ناشی از ایجاد پل های حرارتی و قطع شدگی عایق حرارتی در اطراف ستون ها و تیرها و محل اتصال آنها به یکدیگر که در دیوارهای معمولی به وجود می آید را نخواهد داشت. میتوانید در یک چشم به هم زدن ناصافیها را صاف کنید؛ با استفاده از روش اجرای نمای خشک ساختمان به راحتی میتوانید ناشاقولی در دیوارهای ساختمان را برطرف کنید. سوال اینجاست که چرا این نما به نام نمای تهویه شونده شهرت دارد؛ شاید به دلیل خلق نوعی فشار هوا در منطقه ای خارج از نقاط تحمل بار دیوارهای ساختمان است. اين نوع سراميك به شيوه اكستروژن توليد ميگردد. برخلاف ساير نماهاي ساختماني مانند نماي آجري، يا نماي بتني و نماي سنگي، سيستم نماي خشک کرتين وال، نمايي نازک و سبک و نيز يکپارچه است که بدون نياز به مصالح سنتي مانند بتن و يا چسب بتن ايستايي خود را حفظ مي کند، معمولاً آلومينيوم و شيشه مصالح اصلي اين نوع نما است. روش شیاری در نصب نمای خشک ساختمان: حتما اسم دستگاه شیارزن به گوشتان خورده است. عایق حرارتی یکی از مهم ترین اجزای تشکیل دهنده نما خشک است. مرغوبیت مصالح مهم است. This con​tent w as done by behsaznama  Content Gen erator Demover᠎si on​.

کرتین وال موظف است در کسب و کار شما تأثیر بگذارد

اگرچه مشخصات آن بسته به نياز پروژه متفاوت خواهد بود، اما نماي کرتين وال شيشه اي مدرن عناصر مهم را در نظر مي گيرند، از جمله تأثيرات انبساط و انقباض حرارتي، نوسان و حرکت ساختمان و بازده حرارتي. بازم به ذکر است که اتصالات مکانیکی سرامیک بصورت مخفی بوده و جلوه زیبایی به نمای ساختمان می دهد. استفاده از نمای سرامیک خشک باعث حل مشکل فشار حاصل از باد بر نمای سازه در ساختمان های بلند و آسمان خراش ها شد. متریال ها و مصالح زیادی با تفاوت های بسیار برای ساخت نما به روش خشک مورد استفاده قرار میگیرند، که از رایج ترین آنها عبارتند از : سرامیک پرسلانی – تراکوتا و سفالینه کرتین وال صفحات آلومینیوم کامپوزیت فایبر سمنت برد ، ترموود و … با افزايش تعداد ساختمان هاي بلند، سيستم هاي سازه اي کرتين وال مدرن روز به روز پرتقاضا تر مي شوند. یکی از پیشرفت های چنین سیستمی در اجرای نمای سرامیک خشک، محافظتی است که برای ساختمان در برابر عوامل جوی ایجاد می کند بدون اینکه هیچ گونه انتقال گرمایی از سازه ساختمان صورت گیرد. استفاده از سرامیک خشک در نمای ساختمان علاوه بر اینکه در دراز مدت با صرفه جویی در انرژی موجب کاهش هزینههای مربوط به سکونت میشود، بلکه به پایین بودن هزینههای مربوط به تعمیر و نگهدار نما، در هزینههای ساختمان نیز صرفه جویی میشود.

فروش تجهیزات نمای خشک

 Data h as been creat᠎ed  by G᠎SA C ontent G​enerat​or ᠎DEMO.

برای توسعه المان های طراحی نما به منظور ایجاد زیبایی و کنترل نور و شرایط جوی انواع نماهای پرده ای بخصوص در نماهای آجری را می توان ایجاد کرد. به روش صنعتی که نتیجه سالها تجربه، مطالعه و تحقیق و بررسی انواع روشهای مشابه خارجی در کشورهای مختلف می باشد در حال حاضر توسط شرکت رونین پارس با پیشینه ای بیش از 15 سال اجرا می گردد و می تواند کلید حل بسیاری از مشکلات حل نشدنی نمای انواع ساختمان ها باشد که مهندسین و متخصصین و مدیران محترم می توانند با طراحی و اجرای این روش در ساختمان ها از هر نوع سنگ، سرامیک و شیشه و غیره در هر سایز، ضخامت و رنگ استفاده نمایند. همینطور از دیگر موارد مثبت روش خشک که تأثیر زیادی بر زمان اتمام پروژه ها دارد امکان شروع نما بلافاصله بعد از تکمیل اسکلت ساختمان میباشد که این مورد در پروژه های انبوه سازی و بلند مرتبه سازی از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

نحوه اجرای نمای سنگ خشک

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد قیمت اجرای نمای خشک لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید