چگونه متریال نمای خشک خود را از Blah به فوق العاده تبدیل کنیم

در طراحی نمای کلاسیک بیشتر از سنگ استفاده میشود که سنگها ممکن است طبیعی باشند و یا سنگهای فرآوری شده باشند، این سبک نماها برای ایجاد حس شکوه و تجمل بسیار مناسب هستند. حتی در نوع بازسازی و استفاده از رنگ ها، محیط اطراف خانه و فضایی که خانه در اون واقع شده هم میتونه مورد توجه قرار بگیره تا نتیجه بهتر بشه. در دنیای مدرن امروز طراحی نمای خاص و منحصر به فرد یکی از اولویت های بسیاری از کارفرمایان است و یکی از مهمترین مراحل طراحی یک ساختمان میباشد، بسیاری از ما فکر می کنیم لزوم داشتن یک نمای صرفا زیبا کافیست اما لازم است در کنار یک طراحی زیبا نکات مهم اصول طراحی نمای ساختمان مسکونی و اداری کاملا رعایت شود. نمای ساختمان از سرنشینان در برابر باد و باران و شدت دما و رطوبت محافظت می کند. قبل از سپردن کار به شرکت ها باید به چند نکته دقت کنید. پیشگامان معماری مدرن همواره تأکید می کردند که معماری امروز نمی تواند با فرم های گذشته به کار رود. از چندین فیلتر با موفقیت گذر کرده اند از جمله آزمون های سخت طناب بهترین شرکت راپل کار در تهران که شامل حفظ تعادل و دقت در شرایط ادامه مطلب سخت می باشد.

باور کردن هر یک از از اینها 10 افسانه درباره نمای ساختمان شما را از بالا رفتن نگه می‌دارد

نمای سیمانی عایق رطوبت بوده، در برابر یخ زدگی مقاوم بوده، ضد حریق است و در کل با مقاومت و قیمتی که دارد کاملاً بهصرفه برای ساختمان شما میباشد. نمای سیمانی که به انگلیسی به صورت Cement Facade نوشته میشود، از نامش پیداست که با چه موادی تهیه و تولید میشود از این جهت استفاده از سیمان برای نمای ساختمان هم در کنار این محصول، برخی از محصولات دیگر نیز به آن اضافه میشود تا بتوانید نما ساختمان سیمانی بهتری را رقم بزنید. اما این نمایش به صورت تقلید از موارد فوق نیست، بلکه آنچه که به هویت یک ملت مربوط است در ساختمان های پست مدرن به روز در می آید و بر اساس شرایط زمانی و مکانی به صورت جدید امروزی شده ظاهر می شود. اتاق های تنها مستطیل های ساده ای نیستند بلکه به صورت عمودی و افقی شکسته شده اند. فضای داخلی به صورت جعبه هایی که اتاق نامیده شده نیستند بلکه فضایی است که بایستی آزادانه از یک حوزه ی داخلی به حوزه ی داخلی دیگر در حرکت باشد.

طراحی نمای خارجی ساختمان نه تنها برای ساختمانهای تجاری و اداری مهم است بلکه برای ویلاها به خصوص ویلاهای شمال کشور هم اهمیت دارد. در این خصوص می توان به این گفته میس وندروهه از معماران بنام این جنبش اشاره کرد: نه دیروز، نه فردا، بلکه فرم را تنها در همین امروز می توان معین ساخت. لذا معماران پست مدرن در تغییر دادن تناسبات، رنگها و عملکردهای نمادهای تاریخی به خود تردید راه نمی دهند. اگر بخواهیم نئوکلاسیک را در یک جمله سبک تعریف کنیم می توان عنوان کرد: نئوکلاسیک،پوسته ای کلاسیک بر روی امکانات مدرن است. اکسپرسیونیست، سبک معماری آرت دکو، سبک بین المللی و غیره از مشخصه های معماری مدرن در قرن بیستم است که معماران و طراحان به جای دنباله روی از سبک های گذشته روش هایی را برای ایجاد یک سبک جدید مطابق با دوران خود تجربه کردند. پروژه تجربه ی موسیقی (سیاتل)، کتابخانه مرکزی سیاتل.

نمای ساختمان سنگ خشک

گروه معماری بنیستا با بهره مندی از تیم خلاق، متخصص و با تجربه طی سال های فعالیت خود این افتخار را داشته که به بهبود سطح کیفی طراحی و اجرایی پروژه های لوکس ساختمانی کمک نماید. کوینلن ترى سؤال می کند که چرا مصالح قدیمی صدها سال عمر می کنند، ولی مصالح جدید چنین نیستند و یا چرا ساختمان های قدیمی دلپذیر هستند ولی ساختمان های جدید این طور نمی باشند. این اثر می تواند باعث علاقه مند شدن یک فرد به ساختمان و یا دلزدگی وی از آن ساختمان شود. بنابراین اگر کوچک ترین نشان از شل شدن سنگ نما اعم از جابه جایی افقی یا عمودی سنگ،به هم ریختن بند سنگ ها،خالی شدن بند سنگ و شکستن سنگ همه نشان از بارهای اضافی برروی سنگ است که در اثر سست بودن سنگ های مجاور یا بالای وارد می شود هر یک از این نشانه ها را دیدید بدانید سریعا باید پیچ و رولپلاک سنگ را شروع کنید. Da᠎ta was creat​ed  by behsaznama᠎ Content​ Gener ator Demoversion .

دیدگاهتان را بنویسید