چگونه محصول خود را فراری نمای خشک سنگ بسازیم

برای تماس با شرکت نوین نما و اطلاع از قیمت نمای کامپوزیت ساختمان بر روی لینک زیر کلیک کنید. همه لایه های متفاوت بر روی ساختمان در نما خشک با استفاده از اتصالات فولادی و آلومینیومی سر جای خودشان محکم میشوند. هر چند استفاده از نمای سیمانی برای طراحان و سازندگان ساختمان ارزان تمام میشود؛ ولی نمای سیمانی، امکان شکستگی و ترک خوردگی دارد. البته قابل ذکر است که نمیتوان برای هر سازه مسکونی از تمام انواع نماها استفاده کرد و هر محیط ساختمانی، بایستی توسط طرح مناسب آن، ساخته شود که در ادامه به انواع طراحی نمای ساختمان اشاره خواهد شد. البته عدهای از طراحان ساختمان ویلایی، به منظور افزایش زیبایی ساختمان، مواد مختلف ذکر شده را با یکدیگر ترکیب کرده و در نمای ساختمان به کار میبرند. به طور کلی ورقهای کامپوزیت از ترکیب دو یا چند ماده است و از سه لایه که شامل دو لایه از جنس آلومینیوم و یک لایه از مواد پلی اتیلن به عنوان که یک ماده معدنی پرکننده است و بین دو لایه آلومینیومی قرار میگیرد تشکیل شده است.

قطعات نمای خشک|آداب نمای خشک|چهار نمای خشک در اینجا فهرست شده چهار نمای خشک تاکتیک همه به آن اعتقاد دارند. کدام یک را انتخاب می‌کنید؟}

همه ما به هنگام خرید یک منزل مسکونی یا هر ساختمان دیگر، شاید اولین و مهمترین معیاری که مورد توجه و بررسی قرار میدهیم، نمای ساختمان و نحوه طراحی نمای ساختمان است. بنابراین ابتدا نمای ساختمان را خدمتتان تعریف میکنیم؛ به صورت عام و کلی اگر بخواهیم تعریفی علمی و مورد پذیرش همگانی از نمای ساختمان داشته باشیم، به خارجیترین قسمت یک ساختمان که در دید همه افراد قرار میگیرد، نمای یک ساختمان گفته میشود. اما در زمانهای امروزی بیشتر از هر قسمت دیگر، در طراحی نمای ساختمان، به زیبایی آن اهمیت میدهند. به طوری که در ساخت و سازهای امروزی طراحی نمای ساختمان مرحله مهمتر و با ارزشتری نسبت به ساخت بدنه داخلی آن است. در حقیقت نمای ساختمان همانند یک پوشش سبب شکل دادن و روح دادن به یک ساختمان میشود و همانطور که اشاره شد مهمترین بخش برای یک ساختمان، نمای آن به حساب میآید. همانطور که در بالا بدان اشاره کردیم، نمای ساختمان همچون لباسی بنا را در بر گرفته و شخصیت و هویت ساختمان شما را معرفی می کند. همچنین نمیتواند به خوبی به عنوان عایق صوتی عمل کند. کاربرد نمای ساختمان در زمانهای گذشته غالباً به عنوان نقش حفاظتی برای ساختمانها بود. در سیستم نمای خشک مصالح با زیرسازی های آلومینیومی و بدون استفاده از نیروی چسبندگی روی سازه اصلی بنا اعمال می گردند و در نهایت باعث افزایش عمر نما می شود و اگر نصب آن اصولی و مهندسی باشد می توانید اطمینان حاصل کنید که در شرایط سخت جوی نیز به هیچ عنوان سقوط نکرده و آسیب نمی بیند، در نمای خشک نمای بنا دو پوسته می شود . C onte nt w as gen erated wi᠎th the  he᠎lp of behsaznama  Con᠎tent Gen erat or Demov​ersion!

1. در متنهای بالاتر نیز اشاره کردیم که بسته به نوع کارکرد ساختمان، باید از نماهای مخصوص خود استفاده کنیم. میدانیم که کار هرکسی نیست که بخواهد با استفاده از نرم افزارهای ویژه، نما و طرح یک ساختمان را طراحی کرده و سپس توسط عوامل اجرایی و معمار، ساختمان مذکور را به مرحله ساخت برساند. از دیگر انواع اجرای نمای خشک ساختمان بر اساس مصالح استفاده شده می توان به اجرای نما خشک آجری، اجرای نمای خشک سنگ، نمای اسپایدر و… علاوه بر آن، آجر به دلیل زیاد بودن تنوع، سبب شده است تا طراحی نمای آجری بسیار متنوع شود. از طرفی از لحاظ طیف رنگی تنوع بسیار زیادی دارند و نسبت به سطوح بتنی ساختمانها عملکرد فوقالعاده ای دارند. جالب است بدانید که نمای ساختمان در دنیای امروز نقش بسیار شگفتی در زیباییهای مختص به یک ساختمان دارد. با گسترش صنعت شهرسازی و شهرک سازی و همچنین افزایش تقاضا برای ساخت ساختمانها و برجها و آپارتمانهای مختلف، میزان نیاز به طراحانی حرفهای و زبده برای طراحی نمای ساختمان، روز به روز در حال افزایش است.

آجرها در نوعهای متعدد و مختلفی ساخته شده و در اختیار سازندگان ساختمانها قرار میگیرند. اولین مورد، نمای آجری است که یکی از معروفترین نماهایی است که از زمانهای دور تا امروز مورد استفاده قرار گرفته است. 2. انواع مصالحی که در دست سازندگان ساختمان و کارفرما قرار دارد. شرکت کارن نما سیستم مرجع تخصصی طراحی، مشاوره، اجرا و فروش انواع نمای خشک در ایران است. قابل ذکر است اگر شما نیز تصمیم دارید در آینده نزدیک، برای خود یا هر یک از افراد دیگر، یک ملک تجاری، مسکونی، ویلایی و غیره بسازید یا خودتان مهندس ساختمان بوده و نمای ساختمان را خود طراحی خواهید کرد و یا به دنبال یک مهندس کاربلد و حرفهای برای طراحی نمای ساختمان خود هستید، پیشنهاد میکنیم که این مطلب را به طور کامل و دقیق مطالعه کنید. غالباً امروزه برای ساختن ساختمانهای ویلایی از نماهای مدرن و ساده که در بالا ذکر کردیم استفاده میشود.

نمای خشک نمایان

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد اجرای نمای خشک در ایران لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید