چگونه محصول خود را فراری نما خشک بسازیم

در بسیاری از مواقع ما دسترسی به نمای ساختمان نداریم و یا ایجاد تغیرات در نما ممکن نیست . خاک یا خرده سنگ ها را در قالب ها صاف و فشرده کنید. استفاده می شود که عموماً از قبل در کارخانه های سنگ ساخته و به محل کارگاه حمل می گردند . استفاده از متریالی که بخشی از طبیعت را به قلب ماشینی شهرها منتقل کرده و حس حضور در مناطق طبیعی را به بیننده القا کند، تاثیر زیادی در روحیه افراد و شادابی آنها خواهد داشت. نمای ساختمان در عصر حاضر، ترکیبی از هنر معماری و تکنولوژی روز است که با استفاده از مصالح ساختمانی جدید و قدیم ساخته میشود. آتلیه طرح زیبا آماده ارایه پیش طرح برای نمای ساختمان شما در کلیه موارد زیر میباشد : نمای رومی نمای مدرن ترکیبی شامل سنگ آجر شیشه چوب طراحی نمای کامپوزیت،نمای چوبی،نمای کرتین وال طراحی داخلی شرکت ساروج با بهره گیری از مجموعه توانمند از معماران با تجربه داخلی و همگام شدن با معماری روز نمای ساختمان در دنیا در مدتی کوتاه با حسن نظر کارفرمایان معتبر و خلاقیت گروه طراحی موفق به خلق کارهایی متفاوتی در زمینه طراحی نمای ساختمان از جمله طراحی نمای کلاسیک،طراحی نمای کامپوزیت،طراحی نمای مدرن،طراحی نمای ترکیبی و طراحی داخلی گشته است . ᠎Con᠎tent w as gen erated ᠎by behsaznama ᠎Co​nten᠎t Gene​ra᠎tor DE᠎MO​.

برخی از افراد با اجرای نما اکسل می کنند و برخی نه – شما کدام یک هستید؟

نوع دیگر نمای مدرن طراحی نما با استفاده از ترکیب مصالح مدرن یادشده به همراه سنگ یا آجر میباشد که به آن نمای ترکیبی اطلاق میگردد و زیبایی خاص خود را داراست . از نظر زیبایی و عناصر معماری، این نوع بسیار محبوب است اما از نظر امنیت در زمان زلزله نیاز به استفاده از مصالح مناسب و دقت در اجرا دارد. وزن نما در اجرای نمای خشک نسبت به روش سنتی بسیار سبک تر است. از ویژگی های این نما مقاوم بودن آن در برابر عوامل طبیعی است و همچنین به دلیل استفاده از پروفیل آلومینیوم که نقش بسیار مهمی در نمای خشک فلزی دارد ، موجب شده این نما جزء مهمترین نماهای خشک به حساب آید. زیرسازی آلومینیومی نما عموما برروی شاسی کشی فلزی اجرا شده، بوسیله پروفیلهای فولادی صورت می پذیرد . و به شما این اطمینان را می دهیم که نمای پیشنهادی کاملا قابل اجرا خواهد بود . همچنین یکی از عواملی که قیمت نمای خشک سرامیک را تعیین میکند، مهارت تیم اجرا کننده است. اجرای نمای سرامیک خشک به دلیل استفاده از پایههای فلزی برای فیکس کردن نما، نسبت به چسب دوام زیادی دارد و به همین دلیل در طول سالیان نیاز به تعمیر و نگهداری و همچنین تجدید چسب نما نیاز ندارد.

نمای خشک نمایان

در پشت سرامیک های نما توری فلزی و یا پلاستیکی قرار داده می شود تا در صورت جدا شدن آن ها از ساختمان، از سقوط و شکسته شدن سرامیک ها جلوگیری شود. جدای از موارد بدیهی، مانند مقاومت در برابر آب و هوا، هواگیری و اطمینان از سقوط نکردن نمای ساختمان، یک نکته مهم در مشاوره و اجرا نما، تأثیر انرژی بر شرکتهای نمای خشک در تهران خود ساختمان است. اجرای نما در ساری : امروزه اجرای نما در ساری و کل ساختمان های دنیا علاوه بر زیبایی، برای افزایش انتقال نور خورشید، عایق صوت و حرارت، استحکام ساختمان، عدم عبور آب و باران و .. مورد استفاده قرار می گیرد. در ساری علاوه برمعماری بناهای فوق العاده که بر زیبایی شهر افزوده است، نماهای ساختمان نیز نقش پررنگی در ایجاد فضای زیبای شهری دارد. در سالهای اخیر استفاده از نماهای لوکس و خاص در ساخت ویلاها و ساختمانهای بلندمرتبه طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است.

دتایل اجرای نمای خشک

سنگ و چوب از جمله عناصر طبیعی هستند که در نمای بسیاری از ساختمانهای مدرن بهکار گرفته شده و استقبال بینظیری نیز از آنها شده است. بنابرین امروزه شاهد رشد روزافزون ساختمانهای مسکونی و تجاری هستیم که از اجرا نمای مدرن استفاده میکنند. اشاره کرد. این از انواع نما خشک ساختمان بر اساس مصالح استفاده شده. سالها است ظاهر خشک و بیروح برخی از سازهها موجب دلگیر شدن محیط و افسردگی شهروندان شده است. تحقیقات زیادی پیرامون تاثیر محیط بر روان افراد صورت گرفته و این موضوع توسط روانشناسان به اثبات رسیده است. نحوه خلقت انسان طوری است که به سمت زیبایی ها گرایش دارد و مدام به دنبال تغییر و نوسازی زندگی و محیط اطرافش می باشد . سالها است که جهان با سرعتی باور نکردی به سمت صنعتی شدن پیش میرود. نمای کرتین وال با نام لاتین curtainwall، یکی از انواع نماهای شیشهای ساختمان و بهترین نمای شیشهای ساختمان از نظر مسائل سازه در ارتفاع به شمار میرود. در سالهای نخست در ساخت اغلب سازهها از نماهای کلاسیک استفاده میشد اما با روی کار آمدن رضاخان نمای مدرن نیز به مدلهای قبلی اضافه شده و با استقبال زیادی از سوی مهندسان و مجریان این حرفه روبرو شد.

دیدگاهتان را بنویسید