چگونه محصول خود را فراری نما سرامیک بسازیم

در این مقاله با یکدیگر آموختیم که یکی از به روزترین و پرکاربردترین نماهایی که از آن استفاده میشود نما سرامیک خشک یا نما پرسیلانی خشک است. نمای اجر جز نماهایی به حساب می آید که طرفداران زیادی دارد و معمولاً در نما های ساختمانی قابل سکونت استفاده می شود. تایل پرسلانی یک محصول سرامیکی است که بدنه متراکمی دارد که خصوصیت اصلی آن خلل و فرج بسیار پایین آن است ( چیزی کمتر از 1%) . اگر بخواهیم به برخی از رایجترین مصالح در این نما اشاره کنیم میتوان به؛ کاشی، سرامیک خشک پرسلانی، سفالینه، صفحات آلومینیوم کامپوزیت، تایل تراکوتا یا کرتین والها اشاره کرد. از اواسط دهه سی میلادی و با شروع استفاده از آلومینیوم در صنعت ساختمان، استفاده از نمای کرتین وال رواج بیشتری پیدا کرد. یکی از سیستمهای نمای مدرن ساختمانی، نمای کرتین وال است، که ساختاری کاملا جدا نماهای مدرن و مستحکم دارد. با استفاده از این روش شما می توانید بهتر نما را نصب کنید این ظرفیت خاصی دارد و به راحتی تمیز می شود همچنین می توانید آن را در دیوار های داخلی و نمای بیرونی ساختمان انجام دهید. Da ta has  been creat᠎ed  wi th the ​help of G SA Con tent ᠎Generator ᠎DEMO᠎!

نحوه نصب نمای خشک

شما با استفاده از این نما زیبایی را به ساختمان تان هدیه می دهید و باعث می شود ارزش ساختمان شما چندین برابر شود. در صورتی که قصد استفاده از این روش را دارید، در انتخاب چسب حساسیت به خرج دهید و کیفیت آن را بررسی کنید. برای نصب و اتصال عایق حرارتی بهصورت مستقیم لایهای از عایق حرارتی را بهوسیله اتصالات مکانیکی یا چسب زیر کار متصل میکنند. بنابراین باعث مقاومت نما و دیوار زیر کار نما میگردد. علت طراحی این سیستم مقاومت نمای ساختمان دربرابر نیروی شدید باد در ارتفاعات بود و این روش مدرن مورد تأیید استاندارد های جهانی و مورد توجه بسیاری از معماران سرتاسر جهان قرار گرفت. امروزه به دلیل پیشرفت علم و تکنولوژی، ما بناهای زیبایی را در سرتاسر دنیا میبینیم. پیشرفت علم و فناوری و تکنولوژی نما ها طرح های مختلف گرفتند و مقاومت بسیار پیدا کرده اند و با روش های مختلفی نصب می گردد. 6. مقاومت بالا در برابر فشار و ضربه : هسته مرکزی ورق ها به دلیل انعطاف پذیری بسیار بالا در مقابل شکستگی و یا ترک خوردگی هایی که بر اثر فشار های احتمالی در هنگار نصب بر آن ها وارد میشد مقاومت هستند. انطباق پذیری خوب شیشه و قابلیت چکش خواری استنلس استیل، این دو متریال را به خوبی در کنار هم قرار میدهد.

فروش تجهیزات نمای خشک

هر چقدر که این آجر ها به هم نزدیک تر باشند در برابر زلزله بادوام تر هستند همچنین دارای سرعت نصب بسیار بالایی هستند شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید بست های مختلف باعث نصب این آجرها می شود مزایای نصب این آجرنما به این روش این است که وزن بسیار پایینی دارد. این روش هم طرفداران خود را دارد و از نظر هزینه از روش قبلی بیشتر اما از روش بعدی به صرفهتر است. یکی از مواردی که شما همه به خوبی می دانید این است که متراژ نمای ساختمان شما هر اندازه که باشد هزینه هم بر اساس آن تعیین می گردد. هزینه اجرای آجر نما بسیار مختلف است و با توجه به متراژ و متریالی که در آن به کار رفته شده است هزینه آن مشخص میشود همچنین دستمزد اجرا کننده بسیار مختلف است هر چقدر اندازه ساختمان بزرگ تر و بلندتر باشد که قطعاً هزینه آن گرانتر میشود در حال حاضر اجرای آجر از نما متری N تومان تا متری N هزار تومان است ولی قیمت مشخصی ندارد همچنین هزینه برآورد شده برای اجرای مصالح آجری متری N تومان است. همین موضوع باعث میشود تا هزینه شما برای گرم کردن خانه در زمستان و خنک کردن خانه در تابستان تا حد بسیار زیادی پایین بیاید.

طرح نمای خشک

برای درست کردن چهارچوب نگهدارنده لازم است از مصالحی مانند آلومینیوم یا فولاد استفاده شود. نمای یک ساختمان میتواند نشاندهنده نوع فعالیت، طرز فکر اشخاص و ایدههای آنها باشد به همین علت؛ فکر کردن به این موضوع که “از چه نمایی برای ساختمان استفاده شود” اهمیت زیادی دارد. پس شباهت بسیاری به روش قبل دارد و فقط چسب جایگزین ملات شده است. بهتر است قبل از اینکه از این ترکیب استفاده کنید در این زمینه تحقیق کافی داشته باشید و تمام جوانب آن را بررسی کنید. جالب است بدانید که یکی از ویژگیهای نما پرسیلانی خشک این است که میتواند با نماهای مدرن ترکیب شود و ظاهر زیبایی را برای یک ساختمان به وجود آورد بهعنوان مثال؛ میتوان نمای سرامیک خشک را با متریال مدرن مانند نمای ترمووود، نمای شیشهای، نمای لوور، نمای کامپوزیت یا نمای HPL ترکیب کرد و زیبایی منحصر به فردی را برای ظاهر یک ساختمان به وجود آورد. نمای ساختمان همانطور که در مقاله منظر شهری و تاثیر نما ساختمان بر سلامت روانی انسان، مفصل به آن پرداخته شد، یکی از مهمترین عناصر منظر شهری و عاملی تاثیرگذار بر ساکنین شهر است. 2. بندکشی با دقت و ظرافت و به صورت اصولی انجام شود چرا که در غیر این صورت آب از درزها به زیر آن نفوذ میکند و در فصول سرد سال دچار یخزدگی و در نهایت کندن آجر از نما میشود.

دیدگاهتان را بنویسید