چگونه مزایای نمای خشک خود را از Blah به فوق العاده تبدیل کنیم

نمای ساختمان آنقدر مهم است که میتواند در کسری از ثانیه شما را میخکوب کند. برای طراحی یک نمای ایده آل، باید حداقل شروط و اصول را به کار گرفته و با اطلاعات کافی به سراغ ایده پردازی بروید تا به بهترین نتیجه برسید. استفاده از یک عنصر شاخص، با هدف ایجاد تاکید در یکی از قسمت های نما انجام می شود تا به این شکل یکنواختی طرح از بین رفته و جذابیت بصری بیشتری ایجاد شود. رنگ یکی از بارزترین ویژگی های بصری یک نما است و اگر به درستی و با دقت و تناسب انتخاب نشود، می تواند کیفیت بصری بهترین طرح ها با مرغوب ترین متریال ها را به کلی محو کند. همانطور که ملاحظه کردید رنگ نمای ساختمان دارای انواع مختلفی است که با توجه به متریال زیرکار، نوع آب و هوای منطقه، سلایق افراد و بودجه می توان یکی از آنها را بر روی سطوح خارجی ساختمان اجرا کرد. اجرای رنگ روی نمای ساختمان ها: آخرین مرحله آماده سازی سطح برای رنگ آمیزی، اجرای رنگ نماست. معایب عمده روکش شیشه ای هزینه بسیار بالا و پیچیدگی نصب آن است که اغلب به سیستم ها و روش های پیچیده ای برای ایمن سازی آن در محل نیاز دارد.

انتخاب نمای ساختمان

امروزه می توان از طریق روش ها و متریال های مختلف و متعدد نمای ساختمان را بر اساس نوع کاربرد آن اجرا نمود. نمای کلاسیک یا نمای رومی امروزه طرفداران زیادی دارد و در شهری مثل تهران، می توان نمونه های بسیار زیادی از این نوع نما را مشاهده نمود. از مزایای نمای بایرامیکس می توان به تنوع رنگ بالا، قابلیت شستشو با آب، پوشش یکنواخت سطح و تمیزکاری آسان اشاره نمود. برای نمای بیرونی ویلاها میتوان تنوع بالایی را ایجاد کرد. پنجره ها جزو آن دسته از عناصر به شمار می روند که در طراحی نما، نقش ایجاد کننده شفافیت را بر عهده دارند و به تناسب تعداد و وسعت روزنه های موجود، از صلبیت بنا می کاهند. مسئولیت خسارت ریزش سنگ نما به عهده چه کسی است ؟ نمای ساختمان دقیقا همان بخشی است که در سطح شهر به عنوان یک عنصر تاثیرگذار در زیبایی نقش ایفا می کند و از این رو طراحی آن حائز اهمیت است. این بدان معناست که کیفیت طراحی نمای یک بنا نه تنها در زیبایی آن بنا، که در سطح شهری نیز تاثیرگذار است.

البته مسلما کیفیت طراحی یک نما در اولویت بالاتری نسبت به متریال انتخابی قرار می گیرد، اما به هر حال در هنگام اجرا این متریال است که تعیین می کند کیفیت نمای طراحی شده تا چه سطح به بیشتر بخوانید واقعیت بپیوندد. یک نما، گرچه در طول روز می تواند با یک طراحی مناسب از کیفیت بصری زیادی برخوردار باشد، در هنگام شب برای داشتن یک جلوه زیبا نیازمند نورپردازی مطلوب است. یک نمای ساده، اگر دارای حداقل عناصر نیز باشد، در صورت تناسب و کیفیت طراحی می تواند به مراتب زیباتر از نمای نامفهومی با عناصر در هم ریخته، متعدد و بسیار جلوه کند. این گروه نمایی بسیار جذاب برای ساختمان طراحی کرده اند. یکی از نکات بسیار مهمی که در طراحی نما باید به آن توجه نمود، کاربری ساختمان است. یکی از بخش های نما می تواند به عنوان نقطه شاخص آن در نظر گرفته شده و طراحی آن در جهتی صورت گیرد که آن را در مقایسه با فرم دیگر قسمت های نما برجسته سازد. وقتی با رنگهای خارجیای که عموما استفاده میشوند مقایسه میشوند میتوان دید که رنگ لکه لکه میشود و گردوخاک را جذب میکند و این در حالی است که نمای خارجی محکم و ضدآب است.

در مقایسه انواع نمای ساختمانی ویلایی و مسکونی استفاده از آجر انگلیسی در صدر جدول قرار می گیرد؛ زیرا با طیف رنگی گسترده و جذابی که دارد، نما را شیک و خاص می کند. نمای سیمانی؛ مقاومترین و پر طرفدارترین مصالحی که در طراحی نمای بیرونی ساختمان استفاده میشود؛ نمای سیمانی است. نوعی نمای نامرئی است. تحقیقات زیادی پیرامون تاثیر محیط بر روان افراد صورت گرفته و این موضوع توسط روانشناسان به اثبات رسیده است. علاوه بر این نما تاثیر بسزایی در مواردی نظیر میزان نور، کاهش صدا و کیفیت تهویه هوا دارد. ویژگیهایی نظیر مقاومت بالا در برابر سرما، گرما، رطوبت و زیبایی از مهمترین نقاط مثبت آن است. سرامیک شده است. از این رو این نوع سرامیک در برابر تغییر رنگ و لک مقاومت بیشتری دارد. ریتم در یک نما به این معناست که عناصر تشکیل دهنده شکل نما باید دارای یک نوع نظم و ترتیب باشند. همچنین باید بدانید چگونه از نقاط قوت نما به بهترین شکل در جهت طراحی استفاده کنید. اما استفاده از آن در برجهای بلند محدودیت هایی دارد. وی بیان کرد: دولت طرح تسهیل مجوزهای آزمون سازمان نظام مهندسی ساختمان را ارائه کرده است و این آزمودن چهار نوبت در سال برگزار میشود که در بازه زمانی بلند مدت به صنعت ساخت و ساز آسیب می زند چرا که سبب میشود کیفیت خدمات ساختمان کاهش یابد.

دتایل نمای خشک سنگ

This  post has been done by behsaznama Conte nt G enerator  DE MO.

دیدگاهتان را بنویسید